2016/08/31

Szkice miesiąca #8 - sierpień

Hej wszystkim! Tak się złożyło, że sierpniowe szkice wypadły na ostatni dzień wakacji, mam nadzieję, że wypoczęliście i macie dużo energii. Ja mam jeszcze miesiąc wolnego, ale już mnie ciarki przechodzą jak myślę o październiku, ten rok będzie dla mnie bardzo ciężki. Póki co korzystam z czasu i staram się dużo rysować.



W te wakacje dość sporo pracowałam w ogrodzie, stąd pomysł na pierwsze dwa szkice. Powiem wam, że podczas takiej pracy nawet dużo pomysłów na rysunki mnie nachodzi. Muszę w końcu to pozapisywać bo pozapominam.


Ten portrecik na dole i ziewająca dziewczyna nawet mi się podoba, reszta moim zdaniem tu jest średnio udana.


Muszę częściej rysować mężczyzn, bo nie umiem. A przynajmniej źle się z nimi czuję, tak mało swobodnie.


Próbuję też kapelusze, strasznie trudne są i na razie kiepsko mi to idzie.


A tutaj króliki, które część z was pewnie widziała na moim instagramie. Zawsze chciałam narysować królikorożca.


Tyle na dziś, dzięki że dotrwaliście do końca, papa :*

37 komentarzy:

  1. Śliczne są te rysunki. Chciałabym je zobaczyć już w barwach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety, nie koloruję swoich szkiców :)

      Usuń
  2. >1szy obrazek, dziewczyna w Ponczo
    P
    E
    R
    F
    E
    K
    C
    J
    A

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, piękne rysunki, każdy mi się podoba, a króliczki dopełniają mój zachwyt:) W tym miesiącu ja też próbowałam rysować mężczyzn, ale mam tak jak ty, nie czuje się pewnie kiedy ich rysuje, ale tobie wyszli fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! W takim razie wiem co czujesz, mam nadzieję, że kiedyś wyćwiczymy ^^

      Usuń
  4. Moim zdaniem mężczyźni wychodzą Ci całkiem nieźle! Strach, co by było, gdybym ja zaczęła ich rysować! TY czekasz do października, a mnie w tym roku czeka matura... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;U; Będzie dobrze, trzymam kciuki! :)

      Usuń
  5. nie myślałaś o tym aby stworzyć książkę lub coś na typ komiksu dla dzieci :) robisz świetne szkice i rysunki, szkoda aby twój talent się marnował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób mi o tym pisało, więc trochę myślałam :D Dziękuję bardzo, choć ja dalej uważam, że jeszcze wiele muszę się nauczyć ;U;

      Usuń
  6. Super szkice. Królikorożec najlepszy :P
    A tak oprócz tego to bardzo mi się podoba dziewczyna w okularach na drugim obrazku.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a ja myślałam, że jest największym failem tego posta xD Pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Świetne szkice! Coś pięknego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że tak uważasz ^^

      Usuń
  8. Królokorożec *.* Bosski! Fajne szkice :D Żeby kapelusze wyglądały tak jak chcesz, to po prostu sama załóż jeden i stań przed lustrem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Tyle, że ja nie mam żadnego, więc pozostają mi chyba tylko zdjęcia w internecie :D

      Usuń
  9. Ja również uwielbiam ponczo i dziewczynę ziewającą, i siedzącą, bo ma ciemne usta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  10. Jak zwykle jestem zauroczona Twoimi szkicami, a ostatnie króliczki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super rysujesz. Kiedys też lubiłam rysować mange.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To szkoda, że to porzuciłaś :(

      Usuń
  12. Ja mam nadzieję, że październik nigdy nie nadejdzie :D
    Widzę, że nie brakuje Ci pomysłów na rysunki :D Bardzo podoba mi się, jak rysujesz włosy. Wpadły mi w oko dziewczyny z ostatniej kartki, ta z warkoczem i wielką torbą oraz ta w prawym dolnym rogu (bardzo ładna buzia).
    Ale moje serce i tak skradł KRÓLIK Z KOKARDĄ! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, a jeszcze niecały miesiąc :( Jeszcze prace w tym roku będę pisać... Wbrew pozorom przy szkicach pomysłów mi trochę brakuje, staram się inspirować życiem codziennym :) Dziękuję ślicznie! ;U;

      Usuń
  13. Fajne szkice. :) Najlepiej chyba wyszły dziewczyna w słomianym kapeluszu, w ponczo i ogrodniczka. Dłonie w większości przypadków trochę "gumowe", przydałoby się skorzystać z jakichś zdjęć przy ich rysowaniu. Królik i królikorożec są świetne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! ;U; Dłonie są trudne, ale ciągle pracuję nad nimi :)

      Usuń
  14. ziewające dziewczątko rozczula -
    a temat seksownej ogrodniczki
    zawsze chwyta - więc śmiało!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.