2017/05/21

Harvest moon + małe ogłoszenie

Hej wszystkim! Ci, co śledzą mnie na instagramie pewnie kojarzą, że lubię sobie czasem w coś pograć. Od dłuższego czasu ciupię sobie w Harvest moon: a new beginning i stwierdzam, że to jedna z fajniejszych gier w jakich ostatnimi czasy miałam okazje sobie zagrać. Mniej więcej chodzi w niej o prowadzenie farmy, gdyby ktoś się zastanawiał. Gram już w nią gdzieś drugi miesiąc i dalej jest dużo do zrobienia i jeszcze mi się nie znudziła. Uznałam, że w końcu trzeba strzelić jakiś fanart i tak padło na główną bohaterkę w otoczeniu zwierząt. Chyba nie skończę na jednym, bo chciałabym porysować również innych mieszkańców wioski. 



Jednak niestety, w dzisiejszym poście zawrę też złą wiadomość. Chodzi o to, że z racji tego iż za miesiąc czeka mnie obrona, a przed nią jeszcze ciężka sesja, a jeszcze przed nią mnóstwo zaliczeń, to nie mam za wiele czasu, ani na rysowanie, ani na granie. Chcę przez to powiedzieć, że na blogowanie też. Nie mówię, że postów w ogóle nie będzie, bo na pewno jakieś będą, ale max. raz na tydzień. Do tego z góry przepraszam za zaległości na Waszych blogach, pewnie nie nad każdym będę w stanie nadążać. Pozdrawiam Was wszystkich ciepło i życzę miłej niedzieli, papa :*

57 komentarzy:

  1. Bardzo ładna praca i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny rysunek :) Trzymam kciuki za obronę i przyjemnej nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozostali studenci łączą się w bólu
    Sam teraz koncze pisac prace i szukuje się do obrony

    A z DOBRYCH wieści polecam Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon (seria gier zrobiona przez orginalnych tworcow od Harvest Moon)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, niełatwo :( Wiem, wiem, już mi polecałeś :D Mnie jakoś średnio to przekonuje, ale może kiedyś spróbuję i akurat się spodoba ^w^

      Usuń
  4. Piękny fanart :) Ten kotek w lewym, dolnym roku pracy jest po prostu przesłodki >w< Współczuję, Ci że masz teraz tyle pracy..mam nadzieję, że wszystko napiszesz i zaliczysz, jak najlepiej! ;D Ja też mam teraz dość dużo sprawdzianów, a jestem w I gimnazjum..ale to dlatego, że koniec roku zbliża się wielkimi krokami, a wszyscy nauczyciele w mojej szkole chcą zrobić każdej klasie sprawdziany z wiedzy po I klasie, jeszcze zanim każdy będzie wyjeżdżać na Zieloną Szkołę.
    Jeszcze raz, piękna praca! :D
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na koniec roku zawsze jest dużo roboty :/ Ale pozaliczasz i będą luzy ^w^

      Usuń
  5. Też lubię gry typu farma i od dawna szukam takiej idealnej dla mnie, ale jak na razie nie znalazłam. Próbowałam poszukać tej, o której piszesz, ale znalazłam tylko płatną i to w dodatku za prawie 50 zł O.O
    Rysunek jest śliczny, bardzo w klimacie gry farmerskiej i w dodatku te słodkie zwierzątka, cudo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tą grę akurat zapłaciłam trochę więcej niż 50 zł, hehs :P Do tego jest na konsolę, która mało też nie kosztuje. Jeżeli nie chcesz wydawać pieniędzy, to z farmerskich gier polecam Hay Day na androida :) Dużo w nią grałam, ale w pewnym momencie pożerała za dużo czasu :P Dziękuję ślicznie ^w^

      Usuń
  6. Praca świetna :)
    Kurczaczek, kotek i (ten baranek czy owca) są przepiękne!

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczę- to miała być alpaka :D Ale dziękuję :)

      Usuń
  7. Będę trzymać kciuki za ciebie :) a w farmę też kiedyś grałam, bardzo wciąga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Gry farmerskie są fajne, gdyby wszystko wyglądało tak prosto w życiu, to zaraz zostałabym sama, haha :D

      Usuń
  8. Życzę powodzenia na sesji i obrony na 5! Doskonale Cię rozumiem, ja w trakcie sesji (szczególnie letnie) nie miałam czasu na nic ;) Szkoda, że nie będzie Cię tutaj tak często, ale będę czekać na Twój wakacyjny powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrona na pewno nie będzie na 5, haha :"D Ale ślicznie dziękuję, bardzo mi miło! ^w^

      Usuń
  9. Powodzenia z obroną i sesją! Trzymamy kciuki :)
    Co do gry, to nie znam, ale właśnie takie, w których zawsze jest dużo do zrobienia i nie nudzą się od razu, najbardziej lubię. Fanart bardzo mi się podoba, zwierzątka są naprawdę urocze, a postać sympatyczna. Fajnie by było jakbyś w przyszłości wrzucała też oryginał postaci na której się wzorujesz, bo ja niestety musiałam wygooglować, żeby zobaczyć ;)
    Pozdrawiam
    ~Ter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) W sumie racja, prawdę powiedziawszy, nie pomyślałam, że kogoś to będzie interesować. Poprawię się następnym razem ^w^

      Usuń
  10. Ten baranek jest totalnie uroczy! Świetna praca z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia! Trzymam kciuki :)
    Zajrzysz na bloga i do innych kiedy będziesz miała czas, nie uciekniemy ^^
    Piękna praca! Nie znam tej gry, ale musi być ciekawa skoro Ciebie aż tak wkręciła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rysunek jak zawsze śliczny :)
    Spokojnie się ucz i zdawaj egzaminy, a my tu poczekamy :) Sama mam mniej czasu ostatnio, więc wiem o czym piszesz :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny rysunek :) I urocza lama ^^ Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem tylko tyle... zazdroszczę talentu :) Powinnaś w przyszłości zostać malarką, o ile już nie wykonujesz takiego zawodu :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale naprawdę nie ma czego zazdrościć, kwestia praktyki :) Jasne, już zerkam :)

      Usuń
  15. Uroczy rysunek :) Trzymam kciuki za sesję i obronę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna ta praca! trzymam mocno kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. So interesting post, I really like it :)
    I'm now following you #109, how about to visit my blog and follow me back? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam za Ciebie kciuki! Koniecznie daj znać jak poszła obrona!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszukałam sobie na googlach tę grę bo jej kompletnie nie kojarzę i muszę powiedzieć, że jej grafika jest urocza XD
    Świetna jest ta owca z tyłu <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. this is such a lovely Illustration,
    I really like it.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie gry typu farma, więc może po sesji zerknę, bo teraz nie jest na to najlepszy moment. :P W pełni rozumiem, że się nie wyrabiasz, bo ja na razie nie mam obrony tylko same egzaminy, a już od dłuższego czasu nie jestem na bieżąco z blogami. :( Spróbuję dzisiaj pooglądać wpisy, które przegapilam u Ciebie, bo i tak nie dam rady uczyć się ciągle. ;)
    Trzymam kciuki za obronę i sesję!
    Co do rysunku, to jest śliczny. Nic bym w nim nie zmieniła. :) Najbardziej podobają mi się zwierzaki i ubranie głównej bohaterki. Wyszło świetnie!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, niestety to jest bardzo zły moment na cokolwiek innego niż nauka, z resztą widać to po moim blogu :P Dziękuję Ci bardzo! <3 Przepraszam za późną odpowiedź, ale w weekend byłam na wyjeździe :/

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.