2016/02/13

Króliczki

Hejo, dziś przychodzę z kilkoma projektami króliczków. Stworzyłam je jakiś czas temu, ale kompletnie o nich zapomniałam. Powstały dość przypadkowo (jak większość moich prac), narysowałam jednego i jakoś spodobał mi się, więc postanowiłam stworzyć ich więcej. Nawet planowałam zrobić z nimi jakiś krótki komiks, ale jestem cienka w wymyślaniu fabuły i nic z tego nie wyszło. Zawsze chciałam stworzyć jakiś krótki komiks, ale nigdy nie mam pomysłu na krótką fabułę, a w nic długiego jakoś nie chce się mieszać. Który wam się najbardziej podoba? Moim faworytem jest zdecydowanie ten w lewym, dolnym rogu, w końcu to on był pierwszy. <3



4 komentarze:

  1. One są kompletnie urocze *o* Też podopa mi się najbardziej ten w lewym, dolnym rogu, ale wszystkie są absolutnie słodkie :3 Byłyby z nich śliczne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nawet zrobiłam z nich naklejki bo w oryginale są powycinane każdy z osobna, więc trafiłaś! :D
      dziękuję <3

      Usuń
  2. Słodkie! I piękne kolory, takie czyste i nasycone. Mój ulubieniec to czerwonooki w zielonym wdzianku, taki mały wampirek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wybieram tego króliczka z wampirzymi ząbkami i czerwonymi oczami :) Ale wszystkie są urocze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.