2016/02/08

Ważki i kwiaty

W końcu nowy post. Niestety jestem zmuszona oznajmić, że w tym miesiącu wieloma postami was nie uraczę. Wiele spraw ciąży mi na głowie a co  za tym idzie mam o wiele mniej czasu. Mimo wszystko postaram się wrzucać coś jak najczęściej. W marcu na pewno będzie już dużo lepiej.  Poniższy rysunek został wykonany markerami. Ostatnio jakoś najlepiej mi się z nimi pracuje, więc spodziewajcie się więcej markerowych rysunków w przyszłości. Nic szczególnego, ot po prostu chciałam się odstresować. Mam nadzieję, że rysunek wam się podoba.


3 komentarze:

  1. Markery tworzą piękny efekt - kolory są czyste i bardzo żywe. Od dawna myślę, czy by sobie nie sprawić jakiegoś zestawu, ale ceny mnie odstraszają :/ A praca jest super, podoba mi się symetria.

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety, ceny są straszne :( ale powoli można zacząć zbierać, jak tak kupuje się po jednym to nawet tak bardzo nie boli. Bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.