2016/03/23

Kolorujemy! - zbiór kolorowanek z ostatnich dni

Hej, dzisiaj będzie dłuższy post niż zwykle, jak wiecie wkręciłam się ostatnio w kolorowanie, więc pokażę wam kilka ukończonych stron. Wszystkie kolorowanki pochodzą z "Radości". Na początek coś co było trudne do zeskanowania z wiadomego względu i nie prezentuje się zbyt spektakularnie na komputerze, ale na żywo na prawdę robi wrażenie. Jest to pierwszy wzór zaraz po stronie tytułowej i od niego zaczęłam. Zajął mi najwięcej czasu, ale było warto.


Drugi wzór , który też nie chciał mi się zeskanować, nie wiem czemu rozmazał się na środku i wygląda trochę niewyraźnie. Nie umiałam tego ani dobrze zeskanować ani poprawić, wybaczcie. Następny pokolorowany na płasko, ale moim zdaniem efekt fajnie wyszedł mimo wszystko. Oczywiście klikajcie na obrazki żeby powiększyć :)


A na koniec dwa wzory, które chyba najbardziej podobają mi się jak wyszły- guziczki i spiralki.


To będzie tyle na dziś, następnym razem chyba będę publikować kolorowanki pojedynczo, myślę, że mój blog jest bardziej przystosowany do krótkich postów. Z drugiej strony może lepiej nie spamować zbytnio tymi kolorowankami i zbiorczy post lepszy? Co o tym sądzicie? Bo ja już sama nie wiem. A tak jeszcze na koniec, chciałam się pochwalić, że mam najlepszego chłopaka na świecie- patrzcie co mi kupił! Teraz naprawdę będę miała kolorowania do końca życia :D Bardzo dziękuję, że dotrwaliście do końca postu, pozdrawiam was wszystkich i życzę miłego dnia!



9 komentarzy:

  1. Haha, za tydzień robię też post o kolorowankach, i Kolorowałam też Radość, i prawie te same strony (oprócz 4) haha :D

    Ślicznie pokolorowałaś *0*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o popatrz jak się śmiesznie złożyło :D dziękuję, to już nie mogę się doczekać Twoich wersji :D

      Usuń
  2. Jak dużo kolorowanek! Świetny prezent :D Sama w zeszłym roku kupiłam mamie na urodziny taką kolorowankę, też się trochę w to bawiłam.
    Z Twoich najbardziej podoba mi się pierwszy wzór, ślicznie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co, mama koloruje? :D bardzo dziękuję, choć nie wiem czy ja tam jakieś kolory dobierałam, użyłam chyba wszystkich kredek jakie miałam po prostu xD

      Usuń
  3. Widzę, że Cię nieźle wzięło na te kolorowani:) Dobrze, że chłopak tak fajnie trafił z prezentem. U siebie w kalendarzu pokolorowałam jedną i jak dla mnie to trochę strata czasu, wolałabym w tym momencie sama coś narysować;)
    Co do postów z kolorowankami to moim zdaniem lepiej zrobić zbiorczy ze względu na to, że poszczególne wzory i sposób kolorowania mają wiele cech wspólnych i "podobnie" wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę sobie sama coś narysować, ale czasem jak nie ma pomysłu albo weny to fajnie też się tak odprężyć i o niczym nie myśląc kolorować :) Super też sprawa jak się jest poza domem i nie ma co robić. Dziękuję bardzo za opinię :)

      Usuń
  4. Kompletnie nie mam do tego cierpliwości. ;) Chyba, że jakaś kolorowanka z zakresu architektury, którą mogłabym malować akwarelami, ale póki co na taką nie wpadłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest chyba jakaś z architekturą, "Fantastyczne miasta" bodajże, ale pewnie nie nadaje się do akwareli i takiej pewnie nie ma, a szkoda :/

      Usuń
  5. no, jak zobaczyłam okładki - to już
    będę wiedziała, czego szukać :DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.