2017/01/11

Li-Ming by Amy

Hej wszystkim! Dzisiaj wyjątkowo przedstawię Wam nie mój rysunek. Razem z Amy wpadłyśmy na pomysł by zrobić wymianę rysunkami na blogu. Także rysunek z dzisiejszego postu wykonała Amy. Stwierdziłyśmy też, że obie narysujemy prace związaną z wiedźmami lub czarodziejkami, dlatego rysunek przedstawia fanart Li-Ming. Moim zdaniem praca jest prześliczna, wyszła tak ładnie, świetliście. Zwłaszcza oczy mi się podobają, są piękne <3 Koniecznie zajrzyjcie na jej bloga, na prawdę warto, z resztą jak widać po tej pracy ;) Pozdrawiam ciepło!  


24 komentarze:

  1. Podoba mi się :) zaraz zajrzę na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a polecam, niedługo tam powinno pojawić się też moja praca :D

      Usuń
  2. Oczy robią naprawdę duże wrażenie! Ale podoba mi się połączenie barw, które zastosowała Amy - złoto z fuksją + ten granat/fiolet... Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne takie wymiankowe posty:) Bloga Amy dobrze znam, piękny rysunek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. praca jest cudowna wręcz przepiękna! Bardzo spodobała mi się korona postaci i układ jej włosów.

    Pozdrawiam i zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna praca, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow chyba najlepsza twoja praca jaką widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na taką wymianę :) Rysunek naprawdę piękny!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za współpracę i za miłe słowa. Post opublikowany. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna praca. kiedys tez musze odwazyc sie na taka wymiane :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca ładnie wypada pod względem kolorystycznym :) Złoto z tym fioletem wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca, a kolory super. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pierwszy rzut oka myślałam, że drastycznie zmieniłaś styl :D
    Super rysunek, podoba mi się połączeni fioletu i żółcieni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.