2017/12/27

Kartka i co tam u mnie

Hej wszystkim! Dziś chciałabym Wam pokazać kartkę na 50-te urodziny. Część z Was pewnie stwierdzi, że kartka jest zbyt infantylna jak na taką liczbę, ale takie było życzenie zamawiającego. Miała być sowa i miało być różowo, więc tak jest. W sumie to nawet mi się podoba, wydaje mi się, że jest bardzo w moim stylu. Prawie miałam okazję by wypróbować rzeczy które pokazywałam w poście o moich ostatnich zdobyczach. A Wy co myślicie?


A tak poza kartką, to sami wiecie, że dość dawno mnie tu nie było. Było to spowodowane wieloma czynnikami, no i trochę się podziało w moim życiu. Min. z tych dobrych rzeczy, to zdecydowałam się na adopcję kotka. Choć pewnie większość z Was już widziała moją kicię na instgramie, to i tak wklejam Wam fotkę :P Jestem nią oczarowana i cieszę się, że się na nią zdecydowałam. Jest najlepszą kicią na świecie! A co dalej z blogiem? Nie wiem. Wiem tylko, że na razie nie jestem w stanie publikować tak często jak kiedyś. Będę tu zaglądać co jakiś czas, ale nie obiecuję regularnej aktywności. Przepraszam też, że nie jestem w stanie nadążyć za każdym Waszymi wpisami. Jak jesteście zainteresowani moją twórczością to raz jeszcze odsyłam na instagrama, gdzie raczej publikuję na bieżąco.
A jak minęły Wam święta? Mi w sumie dość źle - w Wigilię dopadła mnie grypa żołądkowa i przez cały dzień nic nie byłam w stanie zjeść. Na następny dzień, jak już żołądek poczuł się lepiej wyszła mi angina ^^' Także w sumie to nic nie wypoczęłam...


Dziękuję też wszystkim, którzy tu zaglądają mimo nie pojawiania się niczego nowego. A na koniec pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę miłego dnia. Papa :*

39 komentarzy:

  1. Ja dziś w pracy, święta minęły szybko i nie wiem kiedy... :) Miałam pytać Czemu nie piszesz ale widziałam że jesteś aktywną na Instagram więc wiedziałam że jest wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze tak jest z tymi świętami, tyle przygotowań, a te parę dni mija jak z bicza strzelił :P Tak, tak, wszystko ok, tylko czasu troszkę brak, dużo stresu i to mnie trochę zniechęca do pisania. A na instagramie jest szybciej coś pokazać, klik klik i już dodane :D

      Usuń
  2. Cieszę się, ze w końcu coś napisałaś - brakowało mi Twoich wpisów ;)
    A karteczka bardzo mi się podoba - jest ładna i nie przekombinowana ;)

    Piękny prezent uczyniłaś kici - podarowałaś jej dom, miłośc, ciepło... piękniejszego prezentu nie mogła sobie kicia wymarzyć :) Przykro mi z powodu grypy żołądkowej ;/ To nic przyjemnego... współczuję :( Mam nadzieję, że czujesz się lepiej. Szybciutko wracaj do pełni sił i zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za te słowa wsparcia, miło mi to słyszeć, aż chce się więcej pisać ;)

      Usuń
    2. Pisz, pisz.... najwięcej (w zakresie swoich możliwości) :)

      Usuń
  3. Wooow Kicia wspaniała. Nie przejmuj sie brakiem czasu. Są takie momenty w życiu że tak bywa. Sama tak mam. Niby wolne niby święta a zaległości ekhm.. rzucam się w wir robienia kolejnej kartki na wymiankę. Zdrówka życzę aby więcej nie dopadło Ciebie to paskudztwo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa i zrozumienie :) Nie mogę się doczekać Twojej nowej kartki! :D

      Usuń
  4. O masz, ja też chorowałam przez święta... Tak zawsze się zdrowia życzy, a tu taki psikus :D Mimo wszystko, mam nadzieję, że szybko przejdzie Ci ta angina ;)
    Kici przesłodka <3 Ach, mogłabym się nad nią rozpływać ;) I jestem dumna z tego, że jest adoptowana, a nie kupiona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, właśnie xD Dziękuję Ci bardzo :) A powiem Ci, że kiedyś myślałam żeby kupić sobie jakiegoś rasowca, ale potem stwierdziłam że po co, tyle pięknych kotków przebywa w schronisku, że najchętniej wzięłabym wszystkie :D

      Usuń
  5. Kotek śliczny:) A i kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się przez ten cały czas zastanawiałam czemu nie jesteś aktywna na blogu..dobrze, że napisałaś :) Jejuuu jaka Twoja kotka jest pięknaaa *-* Uwielbiam kotki ^^
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Zawsze można do mnie napisać, nie gryzę :D

      Usuń
  7. Ja Tobie zazdroszczę tych licznych przyborów do malowania i rysowania. Robiłam w ramach wolontariatu kartki dla seniorów wraz z dziećmi ze świetlicy i właśnie tego najbardziej mi brakowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbierane przez długi czas, no i wiadomo, niezliczone pieniądze wydane xD
      Sama chętnie bym się do czegoś takiego przysłużyła i użyczyła narzędzi :)

      Usuń
  8. Jaki kocurek przeuroczy ;) Ja ostatnio zachorowałam na pieska
    :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka :) A kotek przesłodki, zawsze lubiłam koty :3 Dobrze, że w końcu jakiś post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kicia śliczna :) Kartka również!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że ktoś miał taki pomysł na kartkę - w końcu "życie zaczyna się po 50-tce" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie udały Ci się święta, mam nadzieje, że chociaż atmosfera Ci je wynagrodziła :). Milutki kotek i bardzo podoba mi się kartka, taka prosta, zwykła, a ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety właśnie jeszcze pogrążała w smutku xD Dziękuję! :D

      Usuń
  13. Te choroby jak na złość dopadają, gdy mamy wolne. Zdrówka życzę!
    Słodki kociak :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka jest cudowna i urocza, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie to jest cudowne, że zdecydowałaś się na adopcję kotka i nie wątpię, że będzie miał u Ciebie dobrze! Jest prześliczny ♥ Co do bloga - nic na siłę, skoro masz tyle rzeczy na głowie to kurczę blade! Odpoczywaj tam też trochę i trzymaj się ciepło ♥
    No a kartka na urodziny jest genialna i urocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle miłych słów! :)Od razu się jakoś cieplej na sercu robi :"D

      Usuń
  16. Kartka bardzo w moim stylu, dlatego uważam ją za przepiękną <3
    Szczęśliwego Nowego Roku! Życzę Ci mnóstwa inspiracji do tworzenia kolejnych, równie pięknych - a może nawet piękniejszych - prac i abyś nie przestała się rozwijać!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chodzi o kartki na życzenia to raczej wole się bawić w różnego rodzaju wyklejanki. Rysowac nigdy nie potrafiłam....
    Pozdrawiam
    Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można rysować coś prostego, ale w kartkach super jest właśnie to że ogranicza nas tylko wyobraźnia :D Chętnie zobaczyłabym Twoje dzieła ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.