2018/01/03

Rok 2017 i 2 lata bloga

Hej wszystkim! Jak tam pierwsze dni nowego roku? Jak spędziliście sylwestra? Ja w domku oglądając filmy i grając w planszówki z chłopakiem. Dla mnie najlepiej! Skoro mamy już nowy rok, 2 lata mojego blogowania minęły, to myślę że to odpowiedni moment żeby zrobić małe podsumowanie i podziękować Wam wszystkim. Tradycyjnie robię to w formie rysunku:


Z całego serca Wam wszystkim bardzo dziękuję! Każdy komentarz, każde wejście tu poprawia mi humor i sprawia że chce mi się dalej pisać. A w nowy rok życzę każdemu wszystkiego dobrego, a artystom szczególnie dużo pomysłów i weny. Ja w tym roku chciałabym pisać więcej "rzeczowych" postów i wrzucać więcej na instagram. Dodatkowo wrzucam porównanie bestnine z tego i zeszłego roku, bo wrzucić na insta oczywiście zapomniałam.


Dziękuję raz jeszcze, pozdrawiam i papa :*

44 komentarze:

  1. Naprawdę piękne rysunki ;) Ja standardowo spędziłam noc sylwestrową w domu z siostrą.
    I widziałam wiele blogów, ale z rysunkami mało kiedy spotykam, aż miło będzie zaobserwować i czekać na kolejne dzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny rysunek ^^ Dziękuję bardzo za życzenia, i Tobie również życzę szczęśliwego nowego roku oraz wszystkiego co sobie wymarzysz :)
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dalszej twórczości. Piękne rysunki tworzysz! Jestem zawsze pod wrażeniem. Zdrowia radości i marzeń spełnienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny rysunek i ciekawy post. A te dane z rysunku dotyczą tylko 2017?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie, jest to podsumowanie 2 lat, tak jakby stan wszystkiego na dzień dzisiejszy :D

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego kochana dużo wytrwałości i sukcesów w blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 lata? To już jest kawałek czasu. GRATULUJĘ :) Przejrzałam Twój blog i widać, ze przez ten czas bardzo się rozwinęłaś... rozwiną się Twój talent i świetnie ;) Życze Ci jak najwięcej sukcesów związanych z Twoją pasją - w Twoich pracach widać Twoje serce i zaangażowanie, widać, że to lubisz ;) Jak najwięcej sukcesów, tego abys nadal się rozwijała i Tworzyła coraz lepsze prace:) STO LAT :)

    PS W oko wpadł mi bałwanek i śpiący kotek xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te rysunki aż trudno powiedzieć który jest najładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój sylwester był spokojny, ale bardzo udany ;) Nie istotne jest gdzie i w jaki sposób spędzi się ten wieczór, a z kim ;)
    2 lata... Jak to brzmi - dumnie ;) Gratuluję i życzę wielu kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w sylwestra oglądałam filmy;)
    Dzięki za życzenia i ja ci życzę weny i spełnienia marzeń:)
    Super rysunek z podsumowaniem, oby tak dalej i jeszcze lepiej^^

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 lata to już całkiem ładnie. fajnie przedstawiłaś to tym rysunkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie wiem czemu, ale Twój komentarz był w spamie, dlatego przepraszam za troszkę późną odpowiedź :)

      Usuń
  11. Powodzenia! Śliczny rysunek i coraz fajniejsze liczby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromne gratulacje! Życzę wielu kolejnych lat blogowania, dużo weny i czasu na nowe prace!

    OdpowiedzUsuń
  13. PS: Dopiero teraz odkryłam, że jesteśmy imienniczkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie dużo weny i wytrwałości Ci życzę w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rysunki :) Życzę kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że się rozwinęłaś, super prace! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.