2018/05/06

Pokemonowe postacie cz. I

Hej wszystkim! Po raz któryś troszkę mnie tu nie było, ale nowy post już jest. Dawno nie pokazywałam też nic mangowego, więc pora coś pokazać.Kwiecień nie był zbyt obfitym miesiącem w rysunki, ale w maju postaram się trochę poprawić tą sytuację. Od razu mówię, że w czerwcu na bank będzie mnie tu mało ze względu na sesję, ale wiadomo, trzeba dać z siebie wszystko żeby zdać to wszystko. Jakiś czas temu, z braku pomysłów na rysunki postanowiłam, że będę rysować postacie z ósmej generacji pokemon. Także w dzisiejszym poście pojawią się pierwsze cztery.


Na pierwszy ogień idzie postać, która chyba wyszła mi najlepiej i w sumie mi się podoba. Chyba wyszła najfajniej, zwłaszcza, że na początku się bałam, że wyjdzie jak baba, bo wydaje mi się, że jak na faceta to ma dość delikatne rysy. Szczerze powiedziawszy, to w grze miałam wątpliwości czy to kobieta czy mężczyzna xD 


Potem mamy Halę i Lanę. Mam mieszane uczucia co do Hali, niby wyszedł ok, ale przez to, że w takim stylu rzadko rysuję mężczyzn i zależało mi na podobieństwie, wydaje mi się, że jest taki mało mój i troszkę jakbym go przerysowała. Lana zajęła mi dużo czasu i przez nią wyrwałam mnóstwo stron ze szkicownika... Nie umiałam sobie poradzić z jej włosami i anatomią. Ostatecznie stwierdzam, że nie jest źle, ale przez te kilka podejść obraziłam się na rysowanie na jakiś czas. A na koniec specjalistka od trawiastych pokemonów - Mallow. Przyznam, że nie do końca jestem zadowolona z anatomii, ale wyjątkowo przyjemnie mi się ją kolorowało i wydaje mi się, że to widać.


To już wszystko w dzisiejszym poście. Kto podoba Wam się najbardziej?  No i jak tam minęła Wam majówka? Koniecznie dajcie znać i napiszcie co sądzicie o pracach. Ja lecę ponadrabiać zaległości na Waszych blogach, papa :*

122 komentarze:

  1. Jej, wszystkie cudne. Kiedy czytam o tym, co tam Ci nie wyszło to nigdy nie mogę się tego dopatrzeć w Twoich rysunkach ;p Wszystkie są śliczne, ale mnie najbardziej podoba się Lana ;) Może ze względu na kolorystykę i niebieskie włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Akurat w tym wypadku chyba bardzo nie narzekałam :D

      Usuń
  2. Nie wiem jak to robią, ale w każdej nowej grze pokemon jest coraz więcej fajnych postaci kobiecych. Skąd oni biorą na to wszystko pomysł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem :D Akurat w tej części moim zdaniem zrobili postaciowe mistrzostwo

      Usuń
    2. Mi bardzo zapadła w pamieci (i serduszku) Hex Maniac z poprzednich odsłon (lubie tego typu designy)

      Usuń
    3. Ooo! Pamiętam, że w X/Y była niepokojąca scenka z nią :D

      Usuń
    4. Wciąż brak odpowiedzi na scene z "winda" i dlaczego ten duch tam jest

      Usuń
    5. Nom, dokładnie o tą scenkę mi chodziło :D

      Usuń
  3. Mi podobają się wszystkie rysunki i nie wiem, gdzie Ty widzisz te błędy :D Może to dlatego, że sama rysuję w innym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wydaje mi się, że ludzie rysujący realistycznie tym bardziej wychwytują takie błędy :D

      Usuń
  4. Mallow trochę ręka zgrubła w jednym miejscu, więc masz rację co do tej anatomii. :D Niestety nie znam się na pokemonach, oglądałam trochę jak byłam mała, ale kieeeedyyyy tooo byyyłooo.

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, tak to jest jak się ręka zejdzie z kursu :"D

      Usuń
  5. Bardzo profesjonalnie rysujesz mangę:) Cudo! https://le-royaume-de-anna-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję, choć do profesjonalizmu mi bardzo wiele brakuje :)

      Usuń
  6. Mallow mi się najbardziej podoba, ale mam słabość do zielonego, to może przez to ;). Majówka, trochę szybko minęła na nadrabianiu zaległości na studiach, ale trochę też starałam się rysować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zaskocze Ciebie jeśli napiszę, że talentu Ci nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3mam kciuki kochana za sesję! :) Piękne postacie ósmej generacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że było aż tyle generacji Pokemonów :O Ja chyba zakończyłam oglądanie na pierwszej, ech zbierało się te wszystkie gadżety pokenomonowe:D Ale do rzeczy, wszystkie prace super, a najbardziej urzekła mnie ta ostatnia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no nazbierało się już ich :D Dzięki, to miłe <3

      Usuń
  10. Chyba Mallow wyszła najładniej :) mimo że ty do końca nie jesteś z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie rysunki są cudowne :) Naprawdę każdy ma w sobie to coś i w każdym dostrzegam coś wyjątkowego, poza tym od razu widać że włożyłaś w pracę wiele czasu i serca. Opłacało się efekty urocze! Kochana, jak temat pokemonów to może narysowałabyś pokemony, jak wyglądałyby jakby były ludźmi? Nie pamiętam, żeby takie rysunki były a uosabianie stworków z ludźmi zawsze jest fajne :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, zawsze potrafisz mi nasłodzić :*
      To jest bardzo dobry pomysł, szczerze powiedziawszy to próbowałam już czegoś takiego (miałam w zamiar narysować cały jeden pokedex), ale pierwsza postać mi nie wyszła i stwierdziłam, że innym razem xD Tak przy okazji, to ktoś już na to wpadł i chyba nawet nazywa się to gijinka :D

      Usuń
    2. Ja wiem, że taki pomysł już gdzieś tam był wielokrotnie widziałam takie arty na deviabtarcie, zerochanie czy innych fanpopach. Ale chciałabym zobaczyć to w twoim wykonaniu! a jak nie pokemony to inne bajki, np. Zwierzogród :D Kiedyś tam kiedyś uwielbiałam oglądać takie arty z Happy tree friends. :D

      Usuń
    3. Na pewno kiedyś się coś takiego pojawi :D Niestety, zapewne nie w najbliższej przyszłości, gdyż mam mnóstwo pomysłów na zarówno serie prac jak i pojedyncze prace. Cieszę się bardzo, że ktoś wyraża chęci na zobaczenie czegoś takiego :) Dzięki <3

      Usuń
    4. Oczywiście, ja jestem bardzo aktywna na twoim blogu i w razie czego chętnie podrzucę jakiś pomysł :D <3

      Usuń
  12. Wow! Rysunki robią wrażenie *.* Gratuluję talentu ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne rysunki, najbardziej spodobała mi się Lana, więc chyba warto było się nad nią tak namęczyć, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) O, cieszę się, że Lana też się komuś spodobała, większość mi pisało, że jednak Mallow :D

      Usuń
  14. Kiedyś oglądałam Pokemony, ale tych osób totalnie nie kojarzę :D Ta generacja pewnie była w jakiś nowszych odcinkach? Zresztą nieważne :) Nie o tym jest post ;p
    Oj mój kolega już się martwi sesją. Mam nadzieję, że oboje zdacie wzorowo :) Trochę czasu na naukę trzeba poświęcić i jakoś to chyba będzie :)
    Ja cały czas walczę z tym, aby się przysiąść do rysunków, bo mam ochotę, ale ta pogoda za oknem bardziej kusi no i przeważnie jestem całe dnie na dworze i cóż :D
    Sama bardzo lubię rysować mangę. 3 rysuneczek spodobał mi się najbardziej, choć jak dobrze wiesz wszystkie są wyjątkowe i maja swój urok ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile wiem, to te postacie już pojawiły się w anime, ale ja go nie oglądam więc nie mam pewności ^^' Dzięki za wsparcie, właśnie zaraz będę siadać do nauki przed zajęciami :D
      To trzeba połączyć te dwie rzeczy i potworzyć w plenerze :)
      Dziękuję! <3

      Usuń
    2. Hm to w sumie nie wiem. Oglądałam je już bardzo dawno temu, więc możliwe, że nie pamiętam :) Tylko się nie przepracuj!
      W sumie dobry pomysł. Usiąść tak na plaży i zacząć rysować - super, dzięki za radę! <3

      Usuń
  15. A co do 2 i 3 to nie martw się, że poszły kartki. Bo efekt obydwóch jest naprawdę super :) Wiec warto było się trochę pomęczyć i stracić kilka kartek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie to właśnie strasznie denerwuje jak szkicownik jest potem cienki XD

      Usuń
    2. A mam tak samo, tyle że z zeszytami szkolnymi :D

      Usuń
  16. Chyba jesteś zbyt krytyczna co do siebie, bo rysunki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zbyt krytyczna,akurat w tym poście bardzo uważałam żeby zaś ktoś mi tak nie napisał xD Normalnie złego słowa nie można powiedzieć bo od razu że zbyt krytyczna :D

      Usuń
  17. Jako świeżo upieczona maturzystka, która właśnie skończyła szkołę plastyczną bardzo bardzo doceniam prace plastyczne innych osób. Ja sama tyle ile mogłam tworzyłam, a czas leci i ciągle go brakuje na własne pomysły. Super, że cały czas pracujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zazdroszczę, zawsze chciałam iść do szkoły plastycznej :D Życzę samych dobrych wyników! Staram się, ale właśnie różnie to z czasem bywa :)

      Usuń
  18. Jaka ja jestem zacofana z pokemonami :P nikogo nie znam xP ale postacie świetne :)aż mi ciężko wybrać, która podoba mi się najbardziej naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie rysujesz, masz talent. Wszystko mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rysunek Hala jest genialny, bardzo mi się podoba twój styl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajnie, że ktoś na niego zwrócił uwagę :D

      Usuń
  21. Świetne rysunki! Masz rację, widać, że dobrze kolorowało Ci się Mallow, wygląda przez to naprawdę bardzo dobrze, nawet anatomia nie rzuca się aż tak w oczy. Ilima też wygląda super, chociaż przyznaję, że nie jestem w stanie wybrać najlepszego rysunku-każdy ma w sobie coś. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie postaci wyszły Tobie cudowanie, choć przyznam się, że nie jestem z tego pokolenia bajek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja akurat też nie oglądam tego anime :)

      Usuń
  23. Piękne !! Nie znam tych najnowszych generacji pokemonów ale te pierwsze były świetne:D Kiedyś lepiłam pokemony z plasteliny:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Niebieskie odcienie chyba najbardziej do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyszło super!:) piękne prace!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z Pokemonów to ja inne postaci pamiętam xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm. a mi się właśnie Hala podoba najbardziej. Ma cudowną minkę! Potem jest Ilma! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rysunki, masz ogromny talent! Zakochałam się w rysunku Lany, wyszła przeuroczo :D

    przez-artystyczne-okulary.blogspot.com
    (mam nadzieję że nie przeszkadza Ci reklama!)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne rysunki *^^*
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rysunki :) Fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie się bardzo podobają. Masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie, jak zawsze cudowne są wszystkie Twoje postacie. Może kiedyś sama spróbuję sił i w tym kierunku. Kiedyś malowałam więcej.
    Pozdrawiam serdecznie, a i udanej sesji na 5!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie rysunki są świetne, jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. Nie wiem, istnieje szansa, że nigdy :/

      Usuń
    2. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
      dlaczego? :(

      Usuń
    3. Mam parę powodów, o których nie chcę mówić na forum. Trochę też pozmieniały mi się priorytety jeżeli chodzi o czas wolny.I tyle po prostu :)

      Usuń
    4. Cóż, może jeszcze kiedyś zmienisz zdanie, może wrócisz do blogosfery, może dostaniesz natchnienia na kolejny blog? tego nie wiadomo, ja będę czekać na Ciebie i bardzo mi będzie brakować twojej twórczości. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko się poukłada że będzie tak jak zechcesz :) Trzymam kciuki! <3

      Usuń
    5. Dziękuję za miłe słowa :')

      Usuń
  35. Pięknie rysujesz :) Mnie najbardziej spodobała się pierwsza postać.

    OdpowiedzUsuń
  36. Rysunek Hali moim zdaniem wygrywa :D Choć pozostałe również są wspaniałe. Przepięknie wychodzą Ci tła <3 Jestem nimi zachwycona!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. mega talent!!!
    Bardzo ciekawy wpis. Będę tutaj wracać z przyjemnością. :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie śliczne ♥ A mi się właśnie Lana chyba najbardziej podoba, uroczo bardzo wyszła <33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.