2016/04/23

Kotek w filiżance

Hej wszystkim, nareszcie mamy weekend. Macie jakieś plany? Ja tak- siedzieć cały weekend w domu i się uczyć. Niestety, o ile poprzedni tydzień był dla mnie dość ciężki, to ten nie zapowiada się lepiej. Także ja zaznam spokoju dopiero w weekend majowy. Na dziś również nie przygotowałam nic specjalnego- ot taki sobie mały kotek. Tak teraz patrze, to stwierdzam, że chyba sobie dokładnie nie przemyślałam jak wyglądają łapki kota i nasrałam za dużo kwiatków. No nic, nieważne, teraz już trochę za późno na poprawę. Mam nadzieję, że kotek  mimo prostoty wam się podoba, ja wracam do nauki więc żegnam się z wami, pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu!


22 komentarze:

  1. Wygląda świetnie, bardzo mi się podoba <3 <3
    Uwielbiam kotki, a ten jest prześliczny! :D <3
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeuroczy! *.* A co do weekendu to ja siedzę i piszę licencjata, więc podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ło bosz.. prawdopodobnie czeka mnie to w przyszłym roku i na samą myśl mam ciary więc współczuję :P i dziękuję :)

      Usuń
  3. Spotkałaś się kiedyś z zniszcz dziennikiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje spotkanie ograniczyło się do przeglądnięcia w sklepie ;) Takie niszczenie jest nie dla mnie, choć uważam, że to fajny pomysł.

      Usuń
  4. U mnie w weekendem podobnie, przede wszystkim nauka :/
    Kotek jest uroczy :) Może faktycznie łapki powinny wyglądać trochę inaczej, ale o to chodzi by zauważać własne błędy i je poprawiać w późniejszym pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny. :3 Udanego tygodnia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! <3 Słodziaśny. :) ''Nasrałam za dużo kwiatków'' xD
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki kotek, narysowałabym mu tylko mniejszy nosek;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny :)
    Ja dziś nawet nie miałam czasu na moje ukochane kolorowanki i teraz czuję taki niedosyt... Ale tak to jest jak życie płata figle :/
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweet!!! Cudowny efekt całości

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.