2016/04/05

Pora na herbatkę

Hej wszystkim, ostatnio będąc na zakupach wyczaiłam tasiemki ozdobne i postanowiłam je zakupić z myślą o wykorzystaniu ich w jakiś pracach. Poniżej pierwsza praca, w której je wykorzystałam. Wiem, że zwaliłam troszkę buzię, szczególnie oczy, ale zwróciłam na to uwagę dopiero po zeskanowaniu, więc było już o dużo za późno by coś naprawić. Znowu katuję was mangą, ale nic nie poradzę, że w taki styl lubię i w takim czuję się najlepiej. To tyle na dziś, nie mam nic więcej mądrego do powiedzenia, pozdrawiam was wszystkich  ciepło!


17 komentarzy:

  1. Duży plus ode mnie za liczne odcienie niebieskiego <3 Tasiemka fajnie wkomponowuje się w całość. I cieniowanie włosów bardzo ładnie wygląda.
    Też często tak mam, że dopiero po zeskanowaniu widzę, ile jeszcze mogłabym poprawić. Najgorzej jak już nic się nie da zrobić:/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, też lubię niebieski xD Z resztą widać to chyba po moim blogu. Niestety czasem tak bywa, ale no cóż, trzeba z tym jakoś żyć :D

      Usuń
  2. Fajny pomysł z wykorzystaniem tasiemki, rysunek przez to jest mega oryginalny:) Ja najczęściej zauważam błędy, kiedy rysunek jest już wrzucony na bloga i np. za kilka dni na niego wchodzę aby odczytać komentarz, patrze, a tu np. postać ma zeza:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, właśnie, tak też mi się zdarza :)

      Usuń
  3. Ciekawy pomysł z tymi wstążkami. Rzeczywiście się zgrałyśmy postami. xD
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wielkie umysły myślą podobnie czy coś xD

      Usuń
  4. Pięknie wyszło, oczy przecież też są super-nie czepiaj się :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. well, thanks, nice to hear that you like my blog even you probably don't understand anything I write here :) Unfortunately, I don't have instagram account :)

      Usuń
  6. Super rysunek. Mam siostrę, która tworzy ale na komputerze mangę. :) Ja za to rysuję na papierze ale portrety. Tak nam jakoś w krew weszła sztuka :)

    Pozdrawiam i powodzenia.
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, fajnie, tak rodzinnie :)
    Również pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tasiemki, ciekawie. Lubię oglądać Twoje prace, są miłe dla oka, delikatne c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, to wiele dla mnie znaczy ;u;

      Usuń
  9. Ten rysunek przypomina mi o moim ulubionym filmie, Alicji W Krainie Czarów :) Jakoś tak mi ta dziewczyna przypomina właśnie Alicję :)
    natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś na deviantarcie powiedział mi to samo xD

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.