2016/05/27

Szkice miesiące #5 - maj

Hej, dzisiaj wyjątkowo post w piątek bo jutro mnie nie ma. Miesiąc zbliża się do końca, więc czas na szkice. Nie ma tego jakoś dużo, w przyszłym miesiącu też nie będzie pewnie lepiej, szczerze to nawet nie jestem w stanie powiedzieć czy w czerwcu będę miała możliwość wrzucać postu tak regularnie jak zazwyczaj. Wszystko wyjdzie w praniu. Zobaczymy, aczkolwiek postaram się nie zaniedbywać rysowania przez egzaminy.




Bardzo jedzeniowo wyszło na powyższych szkicach i trochę miejsca się na buźki znalazło, żeby poćwiczyć trochę emocje. Staram się też nie unikać rysowania rąk bo sprawiają mi dużo problemów.

Trochę inspiracji azjatyckimi strojami (bo chciałam kwiatuszki) i jakieś dziwne, randomowe pozy bez sensu.


Jakoś wyjątkowo nic specjalnego w tym miesiącu mam wrażenie. Brak pomysłów mi wyjątkowo doskwierał.


No i tutaj się zaczyna. Ostatnio bardzo spodobały wam się moje zwierzaki, więc postanowiłam ich tutaj trochę więcej wrzucić. Zawsze gdy rysuję koty dopada mnie wena i jakaś podejrzanie dziwna kreatywność.


Na koniec coś bardzo szalonego. Długopisowe szkice kotków, pokemonów i innych zwierzątek. Wszystkie narodzone na wykładach. Mnie się najbardziej podoba kot-syrenka. Dajcie znać co sądzicie o dzisiejszych szkicach, papa~!

28 komentarzy:

  1. Wybieram panią z wachlarzem, kto mnie zna ten wie dlaczego, a dla wyjaśnienia po prostu jestem wielką fanką postaci Kitany z Mortal Kombat :D Po za tym koty i sówki skradły moje serce! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dziękuję bardzo i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Wow! Wspaniałe szkice rysunkowe *.* Masz talent ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo mi miło, że tak uważasz i również pozdrawiam! <3

      Usuń
  3. Widzę, że Pokemony bardzo Cię inspirują:) Jedzenie również;) Fajnie, że ćwiczysz różną mimikę twarzy i rysowanie dłoni i że nie unikasz ich. Osobiście też nie umiem poprawnie rysować dłoni i kiedy tylko się da to je omijam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, niestety dłonie są trudne, ale spoko, ja nie unikam tylko na szkicach bo mi jakoś specjalnie nie zależy, jak sie nie uda to trudno, nic się nie dzieje :)

      Usuń
  4. Ryęce wychodzą Ci w porządku, ale dodatkowe ćwiczenia nigdy nie pogorszą efektów ;) Im więcej będziesz ich rysować tym będą ładniejsze, ale według mnie takie są bardzo ładne. Z kotów najbardziej podoba mi się ten w koszuli na ostatnim rysunku :D Mam nadzieję, że mimo egzaminów będziesz coś tu dodawać i nie będzie pustek, ale jeśli nie będziesz mieć czasu zrozumiem :)
    Powodzenia na egzaminach, dużo inspiracji
    Pozdro
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi, że tak uważasz. Ja też mam taką nadzieję, totalnych pustek na pewno nie będzie, ale pewnie trochę mniej niż zwykle. Wszak dzięki za zrozumienie i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Ale to wszystko śliczne :D Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dość, że czrujesz te wszystkie inne prace, to jeszcze tyle szkiców wrzucasz w podsumowaniu ;^; Dotarło do mnie, że jestem leniem xD Nie lubię rysować dłoni, bo sprawiają dużo problemów, ale staram się ich nie unikać, żeby ćwiczyć. Kotki i ptaszki wygrały wszystko <3 Poza nimi podoba mi się chyba najbardziej ta siedząca dziewczynka z drugiego obrazka :D Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie, wbrew pozorom nie ma tego dużo, ja też jestem leniem ;) dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam :D

      Usuń
  7. Nie unikaj rysowania tylko ćwicz! :D Dłonie w ogóle są bardzo trudne, ale jak już umiemy je rysować, mamy duże pole do popisu jeśli chodzi o wyrażanie emocji za pomocą gestów :) Ja też jakoś specjalnie genialnie nie umiem rysować dłoni, ale po ćwiczeniach zauważyłam różnicę:)
    Ja oczywiście największą uwagę zwróciłam na zwierzaki: kot-cyklop i kot-pirat oraz syrenka, sprzątaczka i dżin, mają fajne pyszczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie unikam, czasem jak mam dobry humor to rysuję same dłonie dla ćwiczeń i co druga wychodzi jak nie ręka ale co tam xD Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  8. Hejko~! Przyszłam trochę komentować twoje rysunki. No więc są bardzo urocze, to po pierwsze. Jeżeli to pół-chibi, to jest git, ale jeżeli jest to normalna postać to trochę za dużą głowę robisz w stosunku do reszty ciała.

    A TERAZ NIESPODZIANKA!!! JESTEŚ NOMINOWANA DO LBA!!!
    http://zumennople.blogspot.com/2016/05/hejka-wszystkim-od-gealach-czyli-kini.html
    Rozumiem że się cieszysz, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo mi miło :) No niestety, mam tendencję do dużych głów, ale powiem, że i tak jest dużo lepiej niż kiedyś :"D Już do Ciebie patrzę :)

      Usuń
  9. Bardzo ładne szkice. Masz niezwykły talent. Mnie znowu przyblokowała wena twórcza i nie jestem w stanie nic a nic narysować.
    Pozdrawiam i życze dalszych sukcesów.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) Niestety czasem tak bywa :(

      Usuń
  10. Prześliczne szkice. *-* Koty są boskie! Podoba mi się pomysł z tymi azjatyckimi strojami. Bardzo ładnie i ciekawie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te stroje to są tak tylko inspirowane, nie znam się za bardzo na kimonach, ale dziękuję :)

      Usuń
  11. Ej super one wyglądają! Śliczne <3 Czy posiadasz konto na DeviantArt? Jeżeli masz to podaj mi linka w komentarzu, chętnie zaglądnę :D
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i również pozdrawiam :)
      tak, posiadam -> http://lazure-chan.deviantart.com/

      Usuń
  12. Najbardziej podobają mi się zwierzaki. Są takie słodkie i komiczne jednocześnie! Szczególnie spodobał mi się kot-syrena w turbanie, jest przecudny.

    Pozdrawiam
    Voytehovna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, cieszę się, że się podobają :3

      Usuń
  13. Jak Ty cudownie szkicujesz! *O* Nie mogę się napatrzeć *-*
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.