2016/11/16

Gwiazdki i nieskończony tukan

Hej wszystkim! Ostatnio strasznie padam ze zmęczenia i stresu, uczelnia rozkręciła sie na dobre i coś ostatnio nie mam pomysłów na nic ambitnego. Z resztą ostatnio w ogóle nie mam pomysłów na nic. Przepraszam, że tak narzekam ostatnio, ale się nie wyrabiam po prostu. Będę się starać o regularne posty, ale różnie z tym może wyjść. Co do pracy, to myślę, że mogłoby być lepiej, miałam ćwiczyć kolorowanie kredkami, a pod koniec mi sie coś odechciało. Mimo wszystko mam nadzieję, że Wam się podoba.



Tutaj mały gratis- tukan, który nigdy nie zostanie skończony ze względu na to, że zdałam sobie sprawę, że kompozycja wyszła średnio. Poza tym już mi się nie chce. Wzorowany ze zdjęcia -> link


Wybaczcie, że mam takie zaległości na Waszych blogach, staram się to powoli nadrabiać. Pozdrawiam ciepło, papa :*

57 komentarzy:

  1. Trochę smutno ale jak zawsze kolory piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysły kochana pewnie przyjdą z czasem, piękne obrazki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci ten tukan wyszedł ,może jego troszkę "wystraszone oczy" sprawyły żę sie poddajesz ,wytarczy że je rozweselisz i sama poczujesz wenę do jego dokończenia

    pierwszy rysunek jest świetny uwielbiam takie ala mangowe :)

    Ps. trzymam kciuki za regularne posty wiem też że to ciężkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tukan jak wspomniałam porzucony przez kompozycję, miało być trochę inaczej ^^

      Usuń
  4. Widzac napis "nieskonczony" Tukan pomyslałem o NIESKOŃCZONOŚCI a nie że nie dokończony. xD
    Skojarzyło mi się trochę z "Long Cat" (http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/191/654/Longcat_buildings.jpg)że to jakiś NAPRAWDE DŁUGI Tukan.
    No i atmosfera smutku z 1szego rysunku trochę przypomina aktualna pogodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, long toucan xD Miałby taki długi dziób xD

      Usuń
  5. Śliczną stylizację ma ta dziewczyna, ach:D Tukan fajny, nawet jeśli nie skończony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi ta stylizacja wygląda jak z liści kapusty :D

      Usuń
  6. Tukan jest mega *.* cudnie Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szkoda, że nie doczeka się tła ;)

      Usuń
  7. Ale mi się ten tukan podoba! Zwłaszcza za te żywe kolory, których teraz, no, mało. Również lubię makijaż... oka dziewczyny z pierwszego rysunku, może dlatego, że sama robię podobną kreskę codziennie rano ;3 ps. kiedyś pewnie już o tym wspominałaś, ale ciekawi mnie, co studiujesz.

    Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa ;U;
      A chyba nawet nigdy nie wspominałam, ale studiuję filologię angielską :)

      Usuń
  8. Piękne są <3 Masz talent kochana i nie zmarnuj go! Głowa do góry, a będzie lepiej :) Trzeba wierzyć w siebie, w swoje umiejętności i wykrzesać troszkę chęci a to przyniesie w końcu sukces i doprowadzi do celu :) Buziaki, trzymaj się dzielnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, zwłaszcza za te słowa otuchy ;U;

      Usuń
  9. Wiem co to znaczy stres i zmęczenie. do grudnia jakoś muszę wytrzymać. Tukan bardzo ładnie Ci wyszedł :(
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no niestety ja będę miała do końca roku nie zaciekawie Dx

      Usuń
  10. Tukan jest świetny. Szkoda, że nie będziesz go kończyć. A z kolorowaniem kredkami idzie Ci coraz lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  11. ten tukan wyszedł świetnie :) Prawie jak żywy :) dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A czemu ta gwiezdna Pani taka smutna? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny tukan! Widzę w tym talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prace! a Tukana proszę dokończyć, bo fajnie wyszedł =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem kolejny raz pod wrażeniem. Nie mogę oderwać oczu! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej, ej kończ tego tukana bo jest świetny! :) Kompozycja kompozycją, ale liczy się też wykonanie :) A pierwsza praca również bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tukan świetnie wygląda, zachwyca mnie intensywność barw! Na Twoim miejscu dokończyłabym chociaż gałąź, na której siedzi, bez tła też będzie fajnie wyglądał. Od razu w ramkę i na ścianę :D

    Bardzo podoba mi się melancholijny nastrój pierwszego rysunku i trochę łagodniejsze barwy niż zazwyczaj na Twoich pracach. Wydaje mi się jednak, że pod grzywką powinno być widać część oka, teraz wygląda, jakby go nie miała tam wcale:D

    Życzę więcej sił do nauki. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana! ;U; A pomyślę nad tym, bo biedny prawie w powietrzu siedzi. Wiem, że oko powinno być widoczne, ale wiele rysunków zepsułam rysowaniem oczu w ten sposób, więc zostawiłam, choć mogłam chociaż bardziej zaciemnić Dx Dzięki raz jeszcze za miłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Pewnie, że się podoba, ale widać w oczach dziewczyny, że masz nie najlepszy czas (taka smutna) ;) Listopad tak ma ;) Przejdzie chandra i wszystko wróci do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten tukan :D
    Rozumiem cię, też ostatnio nie mam na nic czasu i zero pomysłów. Przez naukę do matury zaczęłam też wrzucać posty co dwa tygodnie. Co ta szkoła robi z blogerami XD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale co poradzisz, trzeba się uczyć ^^

      Usuń
  20. Jak ślicznie :) Masz ciekawy styl kolorowania. Naprawdę mi się podoba. A tukan jest prześliczny, nawet jeśli niedokończony. Pamiętam jak kiedyś malowałam papugę i była ładna, ale zniszczyłam cały malunek przez nieodpowiednie tło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;u; o rany, też tak czasem mam, że zniszczę pracę tłem :/

      Usuń
  21. Jak dla mnie ten tukan jest w zupełności dokończony! Jest tak piękny, że żadne tło już mu nie potrzebne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja po prostu nie przepadam za pracami bez tła :D

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.