2017/11/01

Haul artystyczny 3

Hej wszystkim! Ostatnio zrobiłam małe zakupy w sklepie internetowym szal-art i empiku. Z racji tego że trochę tego jest, postanowiłam się pochwalić swoimi zdobyczami. Przyznam, że nakupiłam sporo pierdołek, które nie są niezbędne do życia, ale przecież czasem można poszaleć! No kogo nie cieszą nowości zakupowe?


Zacznę od sklepu szal-art i rzeczy, które skłoniły mnie do zakupów w tym sklepie. Jak wiecie, z racji tego iż nie jestem zadowolona ze swojego ostatniego szkicownika postanowiłam się nie męczyć i zakupić nowy. Kupiłam od razu dwa na zapas- jeden mniejszy a drugi większy. Myślę, że na dniach poświęcę osobny post tym szkicownikom, gdyż mam trochę do powiedzenia na ich temat. Do tego postanowiłam dokupić sobie coś do malowania i bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzi.


Kolejną rzeczą są naklejki i perełki samoprzylepne. Kupiłam je bo stwierdziłam, że przydadzą się do ozdabiania szkicowników i kartek. W ogóle wyjątkowo dużo rzeczy do scrapbookingu jest w tym haulu, ale chciałabym rozwinąć się trochę bardziej w tej kwestii.


A tutaj chyba najlepsze z całego postu- papiery do scrapbookingu! Na początku miałam wybrać jeden, ale wybór był zbyt duży i ostatecznie zdecydowałam się na dwa. Oba kupione w empiku i nie zdziwię się, że jak następnym razem tam wejdę to kupię jeszcze jakiś xD O dziwo spodziewałam się że będą droższe, a kosztowały gdzieś 12-15 zł. Ten pierwszy zawiera raczej prostsze wzory, ale dołączone są do niego naklejki z literkami i parę elementów do wycinania. Ten mniejszy natomiast jest taki w stylu vintage i przyznam szczerze, że kupiłam tylko  dlatego że ładny, nie mam pojęcia do czego go wykorzystam, ale szkoda mi go będzie zużyć xD


A na koniec - dwa drobiazgi. Malutki dziurkacz w breloczku został zakupiony w empiku razem z papierami. Pomyślałam, że prosty wzór kwiatuszka się przyda wielokrotnie i w rysunkach i w kartkach. Cenowo też nie kosztował majątku, więc stwierdziłam że biorę. Aż żałuję że wzięłam tylko jeden, bo wzorów było mnóstwo. Marzy mi się też jakiś dziurkacz brzegowy, ale jedyne jakie widziałam miały ceny z kosmosu. Dokupiłam też nożyczki brzegowe, też mi się zawsze takie marzyły i w końcu zdecydowałam się na zakup. Te akurat kupione zostały na szal-art.


To już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że taki lekki post Wam się podobał. A Wy co ostatnio sobie kupiliście? Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego dnia, buziaki i papa! :*

88 komentarzy:

  1. Te papiery są śliczne :)
    Mogliby wymyślić zszywacz w breloczku xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zszywacz chyba nawet jest bardziej praktyczny, chociaż zależy jak dla kogo ;)

      Usuń
    2. Swoją drogą, gdybyś nie napisała, ze ten breloczek to dziurkacz to nie wiem czy bym zgadła :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie haule ;) I w ogóle uwielbiam oglądać takie pierdółki w sklepach ;) Oczywiście zazwyczaj nie kupuję, bo zupełnie nie umiem wykorzystać takich cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym ja musiał kupić tego typu fajne przedmioty w papierniczym to sklepikarka by sie pytała "To dla córki?"
    C-czuje sie taki stary...
    Macie łatwiej dziewczyny z kupywaniem "słodszych duperelkow".

    Myślałaś może o spróbowaniu malowania na szkle/polprzezroczystym papierze i zrobienia "lampionu"? http://www.crafty-crafted.com/wp-content/uploads/2010/09/61.jpg

    Ja niestety wydałem ostatnia kasę na kleje do plastiku, cążki modelarskie oraz wyważarkę do śmigieł (będę felgi dla modeli Mini4wd wyważał).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, niech się pyta :D Niepotrzebnie się czujesz stary, wiek to stan umysłu :D
      W sumie to fajnie wygląda taki lampion, ale jakoś tego w swoim wykonaniu nie widzę :) Gdy byłam młodsza to ozdabiałam szklanki i butelki xD Miałam kiedyś sporo farb do szkła ale przeterminowało się wszystko i trzeba było wyciepać :)

      Usuń
  4. Dużo fajnych rzeczy, też będę musiała się rozejrzeć za jakimś szkicownikiem :D, czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie naklejeczki i pierdołki samoprzylepne ;p czasami naklejam gdzieś żeby poprawić sobie humorek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No ze szkicownikami poszlałaś. Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny haul! Te nożyczki dobrze tną? Kiedyś miałam zestaw z 4 sztukami, ale w ogólne nie chciały ciąć, a tylko gięły papier :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdobycze! Ja właśnie widziałam ostatnio te papiery w Empiku i też byłam zdziwiona ich niską ceną. Koniec końców nie wzięłam, bo wpadłam wtedy tylko odebrać zamówienie, ale pewnie po nie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to pochwal się nam co wybierzesz następnym razem :D

      Usuń
  9. Super zakupy, już zazdroszczę szkicowników i tych papierów, a takie nożyczki bardzo by mi się przydały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama dalej nie mogę się napatrzeć na te papiery xD
      To najwyższy czas się w nie zaopatrzyć :D

      Usuń
  10. Istne zakupowe szaleństwo. super! a nożyczki są mega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, też mi się podobają, nie mogę się doczekać aż posłużą w akcji :D

      Usuń
  11. Niezłe zakupy zrobiłaś :) Na pewno wszystko świetnie wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kupować takie pierdolinki - małe rzeczy, a cieszą!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham pierdółki! :P Ale prawie nikt mnie nie rozumie :D
    Chętnie zobaczę Twoje scrapbookingowe prace.
    Też mam taki dziurkacz, ale z motylkiem. Chciałam wykorzystać do zdobienia paznokci, ale wzór jest zbyt duży :/
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też, najgorsze jest to, że takich rzeczy można kupować w nieskończoność :) Pewnie na święta jakieś kartki porobię.
      To szkoda, że się okazał za duży :/

      Usuń
  14. Bardzo jestem ciekawa tych nowych szkicowników Przypuszczam że będą dobre skoro będziesz i poświęcać osobny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama bym kupiła sobie niektóre przedmioty :) Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tymi cudeńkami wzbudziłaś we mnnie chęć rysowania na nowo :) Kiedyś, jeszcze w szkole plastycznej, była to dla mnie codzienność. Na studiach licencjackich (już nie artystycznych) dalej rysowałam, głównie rysunki w stylu mangowym tak jak ty (przejrzałam kilka prac), ale po skończeniu studiów, od wakacji, nie narysowałam nic... Czas się wreszcie ogarnąć i ruszyć dupę :P

    PS. Zły szkicownik potrafi nieźle utrudnić życie i obrzydzić rysowanie, też kilka takich niestety przerobiłam...

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to się cieszę! To zapewne świetnie rysujesz! :)
      Chętnie wpadnę :)

      Usuń
    2. Rysować owszem, nieżle rysuję, ale z malarstwa do dziś jestem średnia :D

      Usuń
  17. Bardzo fajne szkicowniki są w Tigerze, a co ważne – tanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę się tam wybrać kiedyś, nawet nigdy nie byłam :D

      Usuń
    2. Mnostwo pierdolek, ale czasem trafiaja sie rzeczy doslownie genialne.

      Usuń
    3. To tym bardziej muszę się tam wybrać, biedny mój portfel :D

      Usuń
  18. Fajnie twórczo-kolorowo :) Ja nie mam zdolności manualnych niestety :( Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że zdolności manualne zawsze można rozwinąć :)

      Usuń
  19. Niestety nie mogę odpowiedzieć na komentarz bo się da ;/
    Rysujesz czasem w plenerze? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super są te papiery :) Nożyczki posiadam i jestem z nich bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne produkty! Te perełki i naklejki są cudowne.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem uzależniona od papierniczych i plastycznych rzeczy (choć plastyczką nie jestem XD). Uwielbiam kolekcjonować notatniki i naklejki <3
    Twoje nowe zbiory są przecudowne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się takie rzeczy, ale talentu mi brak, to tylko podziwiam u innych. kiedyś chciałam się zabrać za robienie swojego albumu wspomnień, ale nic z tego nie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, myślę że wszystko da się wypracować :) Jak sprawia przyjemność to trzeba tworzyć a umiejętności przyjdą z czasem :)

      Usuń
  24. Też lubię takie zakupy. Im bardziej kolorowo tym lepiej. To że niektóre rzeczy są mi wgl niepotrzebne to już szczegół :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie cudeńka i jak wpadam do sklepu z takimi rzeczami, to zawsze wychodzę obładowana jak wielbłąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, ale trudno się powstrzymać przy tych wszystkich ładnych pierdółkach :D

      Usuń
  26. Te papiery do scrapbookingu wyglądają zachęcająco, muszę je sobie kiedyś kupić :) Szczerze to pierwszy raz widzę papier do akwareli na spirali, też wydaje się fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kiedyś miałam na spirali, ale mi się nie podobał :/ Zobaczymy jak ten sobie poradzi, jeszcze nie próbowałam xD

      Usuń
  27. Uwielbiam kupować takie duperele. Wszystko jest takie ładne i kolorowe, a potem człowiek się zastanawia "czy to naprawdę było mi potrzebne"? xD
    meganeuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie też czekają niedługo zakupy w szale ;) Jak na razie to mój ulubiony sklep plastyczny i wydałam już u nich taką fortunę, że dostałam rabat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu to będzie tworzenie! :D Wow, to rzeczywiście nieźle musiałaś wydać, u mnie jeszcze długa droga do rabatu xD

      Usuń
  29. Widzę, że również szal-art :DD Scrapbooking to niebo, widzę, że nie tylko ja poszalałam. ♥
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne rzeczy, mam słabość do takich słodkich dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dostałam kiedyś podobny zestaw naklejek, są takie ładne, że szkoda mi ich używać, nakleiłam tylko jedną na laptopa. xD

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne drobiażdżki :* Kocham takie urocze naklejki, ale mi zawsze szkoda ich używać 8 tak leżą niewykorzystany xD :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Posiadam sporą ilość tego typu dziurkaczy, są bardzo pomocne <3 Świetny art haul!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam zbierać takie fajne graty :D
      Dziękuję, miło mi, że tu wpadłaś :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.