2018/02/22

Amaura i Steenee

Hej wszystkim! Ten post powinien pojawić się sporo wcześniej, ale prawdę powiedziawszy to miałam po prostu doła i nie chciało mi się nic. W sumie to dalej mi się nic nie chce, ale stwierdziłam, że dobra, czas się wziąć za siebie i zrobić cokolwiek. Dlatego dziś pokażę Wam dwa poki, które udało mi się stworzyć już jakiś czas temu za pomocą kredek.


Planowałam zrobić więcej poków w tym stylu, ale nic mi nie wychodziło, więc stwierdziłam, że kij, nic na siłę, niech będą tylko dwa. Najwyżej pojawią się jeszcze kiedyś ze dwa w innym poście. Przyznam szczerze, że bardzo miło mi się je kolorowało. Troszkę unikałam kredek w ostatnim czasie, ale uznałam, że warto do nich co jakiś czas wracać. Także przedstawiam Wam Amaurę - pokemona dinozaura i trawiastą Steenee, której design bardzo mi się podoba. Część z Was pewne je już widziała na moim instagramie, zazwyczaj tam prace pojawiają się wcześniej. Jak macie ochotę zobaczyć trochę szkiców, których tu nie publikuję, wipów, mojego kota i innych paści związanych z moim życiem to zapraszam do śledzenia mojej relacji, co jakiś czas coś tam sie pojawia :D


To już wszystko na dziś. Piszcie co tam u Was i co myślicie o moich dzisiejszych rysunkach. Życzę wszystkim miłego dnia, pozdrawiam i papa

60 komentarzy:

  1. Zawsze lepsze dwa niż żaden ;) I nie ma nic na siłę, jak nie wychodzi to trzeba dać spokój na jakiś czas, może później pójdzie lepiej ;) Rysunki jak zwykle piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba świetne, a te tasiemki dodają im uroku :),

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonałe!! Bajka po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra poki kochana! Ślicznie jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miej doła ;) Wiem, że łatwo powiedzieć, ale już prawie wiosna, będzie więcej słońca i od razu będzie się więcej chciało :)
    Bardzo podobają mi się te rysunki. Chyba dinozaur jest moim faworytem, choć listki w drugiej pracy wyglądają na bardziej pracochłonne :)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczne stworzenia :D Świetnie je pocieniowałaś, mimo lekkiej chropowatości i tak wyglądają jakby się świeciły dzięki tym białym plamkom. Bardzo podobają mi się te doklejone tasiemki na górze i na dole kartki. Sprawiają, że praca jest pełna i to nawet pomimo białego tła :D Szczególnie podobają mi się ich oczy, są takie słodkie ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :D To mi przypomniałaś, że dinozaur też miał mieć więcej odblasków :D

      Usuń
  7. Podobają mi się :) Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba są ładne ale drugie bardziej mi się podoba ostatnio też mam takie lekko szarawe dni może nie tyle co doła ale nie chodzę jakaś bardzo zadowolona. Nic mi się nie chce jedynie co chcę to wiosnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja też już chce wiosny a jeszcze tyle będzie trzeba czekać :(

      Usuń
  9. Pokemony fajnie wyglądają z tymi kolorowymi tasiemkami. Podobają mi się te delikatne kolory oraz cieniowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatni rysunek bardzo mi się podoba. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo urocze obrazki. Głowa do góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem w szoku! Jeżeli to są naprawdę Twoje prace to dziewczyno zrób coś z tym, bo są przepiękne. Nie każdy ma taki talent.
    Obserwuję Cię, bo lubię Twojego bloga, już tu kilka razy byłam.
    Zapraszam do siebie na nową recenzję: http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/dachoazy-kathriene-rundell.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne. I jeszcze w kolorach, które bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jak ja już dawno nie miałam kredek w ręce. A kiedyś tak bardzo lubiłam kolorowanki! Może sobie kupię jakieś i dla odstresowania będę to robiła. Zawsze to fajny sposób na relaks.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rysunki i kolorystyka też :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie to jest piękne!!! Ja sama chciałabym chociaż tak w połowie dobrze jak ty rysować. podzielisz się talentem? Będę wpadać częściej :))))
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wystarczy rysować codziennie i będzie git :D To miło! :)

      Usuń
  17. Z leniem tak czasami jest, ale dobrze, że spróbowałaś czegokolwiek ;)
    Moje oczy i tak cieszą te dwa rysunki :) Jak zwykle świetnie narysowane, kolorowe i urocze :D
    Takie rysunki przypadłyby mocno do gustu mojej koleżance, która uwielbia Pokemony :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło mega :D wyglądają przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Superowe te pokemony, świetnie ci wychodzi rysowanie kredkami, dobrze, że jeszcze czasami do nich wracasz, oby częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczo wyglądają! Ważne żeby czerpać przyjemność z tego co się robi, nic na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, masz racje :) Choć czasem czuję, że powinnam coś narysować choćby ze względu na bloga :/

      Usuń
  21. śliczne rysunki, bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne, podoba mi się bardzo pokemon - dinozaur. No i tasiemki dopełniają całości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.