2018/03/01

STABILO Color - recenzja

Hej wszystkim! Dzisiaj chciałabym trochę popisać na temat kredek Color od firmy Stabilo. Dostałam je już w zeszłym roku, więc miałam sporo czasu żeby sobie je przetestować i wyrobić opinię. Zapraszam do czytania dalej!


Kredki dostępne są w zestawach od 12 do 30 kolorów. Ja mam zestaw 24 i myślę, że jest w sam raz.  Moje opakowanie wykonane jest z dość solidnego metalu, nic się z tym nie dzieje. O ile dobrze wiem, to można je też dostać w papierowych opakowaniach jak komuś nie zależy. Jeżeli chodzi o cenę, to za taki zestaw jak mam ja zapłacimy około 30 złotych, więc myślę, że jest jak najbardziej przystępna. 


Najbardziej podobają mi się ich żywe kolory. Są naprawdę ładne, a dobór jest dobrze przemyślany, niczego tu nie brakuje i myślę, że każdy będzie mógł z nich wyczarować co tam będzie chciał. Rysik kredek jest taki jak najbardziej lubię - nie przesadnie miękki ani też nie twardy. Bardzo dobrze się nimi koloruje, choć wydaje mi się, że czasem trzeba troszkę mocniej przyciskać by kolory były intensywniejsze. Jeżeli chodzi o warstwowanie, to tu niestety muszę się przyczepić. Z trzy warstwy to jest maks jaki można nałożyć, potem kolory się nawzajem "ścierają". Ich zaletą jest także to, że nie są łamliwe, więc myślę że nadadzą się na wychodne. Jakością porównałabym je do Faber Castell Classic Color, więc myślę, że to całkiem niezłe kredki. Polecam je przede wszystkim dzieciom, ale myślę, że artystom też powinny się spodobać. 


To już wszystko na dziś, piszcie czy mieliście i co o nich myślicie. Ja na razie będę zmykać, więc pozdrawiam ciepło, papa :*

24 komentarze:

  1. Koniecznie muszę kupić swojej córci;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zanim poznałam Twojego bloga to nie powiedziałabym, że można recenzować kredki ;) Ale to pewnie dlatego, że nie orientuję się w temacie ;)
    A tak trochę od czapy to muszę powiedzieć, że patrzenie na takie kredki ułożone kolorystycznie jest niezwykle satysfakcjonujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, w sumie to taka bardziej opinia i informacja :) Czasem sama szukam jakiś informacji na temat przyborów w internecie i nie mogę nic znaleźć :( Może komuś się przyda xD
      Coś w tym jest :D

      Usuń
  3. To są chyba jedne z najlepszych kredek. Mnie zawsze wkurzały te, które można było dostać już w zestawie z piórnikami, bo do niczego się nie nadawały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś? ;) Chodzi o takie w piórnikach z pełnym wyposażeniem? :D Coś w tym jest.

      Usuń
  4. Swego czasu jak chodziłam jeszcze do szkoły to używałam ich kredek Zresztą Zresztą nie tylko kratek z tego co pamiętam mają bogaty asortyment i ogólnie dobre rzeczy przynajmniej mi się sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama lubie te kredki, jedna z lepszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, a ja myślałam, że mało kto je będzie znał :)

      Usuń
  6. To co napisałaś o tych kredkach jest bardzo zachęcające. Nie drogie, ładne kolory i średnio miękki grafit to jest to, co lubię:)
    Recenzja super, krótko i konkretna, zdecydowanie wolę takie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę takie krótsze recenzje, staram się nie rozpisywać za bardzo :D

      Usuń
  7. Intensywnosć koloru w kredkach to ważna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że cena za taki komplet będzie wyższa, ale to bardzo przystępna kwota. Sądzę, że warto w nie zainwestować, skoro je polecasz, cenowo nie są wygórowane i mają tak piękne, żywe kolory :) to chyba najważniejsze, na to głównie zwracają uwagę mali artyści :) recenzja naprawdę świetna i zachęcająca do wypróbowania tego sprzętu samemu :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, podpowiem siostrze, ma ostatnio fazę na rysowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa recenzja :) Ich zakup jest, z tego co napisałaś opłacalny, ze względu na cenę i jakość. A jeśli intensywność kolorów jest dobra, to kredki też muszą być ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak, choć tak jak wspomniałam, czasem trzeba troszkę się namęczyć :P

      Usuń
  11. Jak widzę te kolorowe kredki, to aż mam ochotę narysować coś prostego, ot tak żeby się pobawić kredkami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.