2018/02/06

Kot, świnka i małe zmiany

Hej wszystkim! Dziś przychodzę do Was z dwoma rysunkami. Po tytule zapewne widzicie, że będzie to kotek i świnka, która akurat została zasugerowana przez jedną z czytelniczek. Więcej zwierzątek jest w produkcji, więc spodziewajcie się ich w najbliższym czasie na blogu. Mam nadzieję, że nie macie ich już dość.


Obie prace zostały wykonane kredkami akwarelowymi od Stabilo. Ostatnio mam na nie fazę co chyba można zauważyć przez ostatnie prace. Mam nadzieję, że lubicie tego typu prace bo będzie ich więcej. Pewnie też zauważyliście, ale zmieniłam nagłówek na blogu, co myślicie? Mi się wydaje, że jest lepszy od poprzedniego i taki bardziej "mój". W wolnym czasie trochę pracuję nad blogiem i zastanawiam się trochę na pokombinowaniem z szablonem, ale boję się że popsuję. Może drobnymi kroczkami będę tu coś zmieniać. W każdym razie nie zdziwcie się jak coś tu się będzie zmieniać i będą działy się niestworzone rzeczy. Chciałabym troszkę też popracować na różnorodnością postów na blogu i pisać więcej postów, które mogą być przydatne. Zobaczymy jak mi to pójdzie ;)


 To już wszystko na dziś, dzięki wielkie za przeczytanie, że tu zaglądacie i się udzielacie! Dajcie znać co sądzicie o moich pracach i nagłówku. Życzę wszystkim miłego dnia, pozdrawiam i papa :*

61 komentarzy:

  1. Przesympatyczne zwierzątka. :D
    Jakbyś chciała mogę nieco pomóc z szablonem, bo w pewnym zakresie umiem w html i css. ;) Jak coś to pisz mi na e-mail. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) O dziękuję za chęci, jak tylko będę miała jakiś problem to chętnie się zgłoszę, ja się kompletnie na tym nie znam :"D

      Usuń
  2. Zmiany na bardzo plus :))))
    Zwierzaki - ekstra! :))) Chce się więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo się cieszę bo na pewno będzie więcej xD

      Usuń
  3. Zwierzątek nigdy nie mam dość :)
    Śliczna świnka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybyś potrzebowała pomocy przy nagłowku, to pisz na maila, również służę pomocą! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedziałam że stabilo mają kredki, hah
    bardzo łądne przejścia akwarelowe. Ciekawie by było poczytać bardziej różnorodne posty- w każdym razie czekam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano mają i to nawet dość sporo różnych :)
      Dziękuję <3

      Usuń
  6. Nagłówek fajnie się prezentuje, ten krój pisma na dole trochę nie pasuje. Jeśli nie chcesz popsuć tego szablonu, załóż sobie nowy blog na próbę i tam eksperymentuj z szablonem :) Fajnie, że będzie cała seria z akwarelowymi zwierzakami, dobrze się prezentują i obie mają to coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślisz żeby ujednolicić czcionki, czy spróbować innej, w podobnym stylu? O dzięki, to mi przypomniało że kiedyś tak robiłam xD

      Usuń
    2. w podobnym stylu, czasami trzeba przeglądać wszystkie i wtedy się trafia na tą właściwą :)

      Usuń
    3. oki, pokombinuję w wolnej chwili, dzięki <3

      Usuń
  7. Śliczne zwierzaczki, takie urocze oczka mają i fajne kolorki...
    Jeśli mogę spytać - gdzie stworzyłaś nagłówek?
    Ostatnio jestem w trakcie szukania jakiegoś programu, a PicMonkey... No, jest upierdliwy jakoś od miesiąca ;)
    Pozdro, Jess

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Spadniesz z krzesła jak to przeczytasz, ale uwaga - użyłam Worda, Painta i Saia XD
      Jestem mistrzem :D

      Usuń
  8. Nagłówek super ;) Rysunki zresztą też i z chęcią zobaczę ich więcej ;) Urocze ;) Fanką kotów jestem ogromną, więc już masz moje serce :D
    A co do szablonu, jeśli boisz się, że coś popsujesz przy edycji, to w bloggerze jest taka opcja jak Utwórz kopię zapasową (szablonu). Znajdziesz ją w prawym górnym roku w zakładce "Motyw" ;) Później jak coś pójdzie nie tak to zawsze można plik przywrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Orany, jestem już tu tyle a nie miałam pojęcia o takiej opcji xD Dzięki!

      Usuń
  9. Wooow urocze zwierzątka. Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko tu zajrzałam od razu w oczy rzucił mi się nowy nagłówek. Uważam że jest super, naprawdę twój i tak być powinno. Nawet jeżeli masz problem z designem bloga, metodą prób i błędów na pewno stworzysz swój idealny styl :) Mocno trzymam kciuki żeby się udało! :) co do rysunków, piękne! kotek uroczy, jestem wielką kociarą! a świnka taka słodka, ciekawe kto to ją zamówił :D naprawdę wspaniała, te kwiatuszki ślicznie ją ozdabiają! :) jesteś rewelacyjna a twoje prace kocham <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagłówka nie widzę bo korzystam z telefonu i tutaj inaczej pokazuje :) kiciuś podobny do mojego <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świnka jest przeurocza :) Może jakieś mangowe tutoriale? Wiem, że wiele osób interesuje się rysowaniem mangi (np. moja siostra ) i takie wpisy mogłyby im pomóc. Taka sugestia ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety, mangowe tutoriale tutaj się nie pojawią :/

      Usuń
  14. wow great post,thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz ogromny talent... wszystko tutaj mi się podoba i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma to jak Twoje rysunki zawsze super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale urocze *.* ... W jakim szkicowniku je robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)Windsor and Newton akwarelowy, będzie o nim osobny post :D

      Usuń
  18. Urocza ta świnka. Przypomina mi te wszystkie zjedzone pączki w Tłusty Czwartek.

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi bardzo podobają się takie prace i chętnie je oglądam! Ta świnka to mnie rozczuliła, jest taka urocza i kochana! I te odcienie różu na śwince ♥ A kotek też niczego sobie, jego mordka jest słodziutka, trzymam kciuki za to, żebyś miała jak najwięcej weny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rysunki. Widać, że jesteś bardzo utalentowana:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie zawsze podziwiam Twoje prace i tak się zastawiałam, czy myślałaś o rozpoczęciu prowadzenia kanału na you tubie. Chyba, że już masz, ja z chęcią zobaczyłabym jak krok po kroku rysujesz i malujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja wiem, że teraz dużo osób ma kanał na yt, ale to kompletnie nie dla mnie :) Ani nie mam wiedzy, ani sprzętu i nie zamierzam nabywać xD

      Usuń
  22. Ależ uroczości *_* Świnka skradłą moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nagłówek jest świetny, zdecydowanie lepszy od poprzedniego :) Chociaż nigdy nie myślałam że mogłabyś go zmienić. A zwierzątka świetne, jak zawsze w twoim wykonaniu. Takie urocze...<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno mnie nie było i widzę ogromny progres jeśli chodzi o rysunki! Są równie słodkie jak wcześniej, ale mam wrażenie że technicznie dużo lepsze. Gratulacje! :)

    Nowy nagłówek bardzo na plus - czytelny i minimalistyczny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne rysunki. Bardzo przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.