2018/01/30

Sowa i żyrafa

Hej wszystkim! Dzisiaj przychodzę do Was z dwiema ilustracjami, które ukazały się już na moim instagramie. Zazwyczaj wrzucam tam pracę najpierw, więc pewnie dla tych co mnie tam śledzą nie znajdzie się dziś w poście nic ciekawego. Obie prace zostały wykonane kredkami akwarelowymi od Stabilo. Zapraszam do rozwinięcia postu by zobaczyć też żyrafę!


Ostatnio stwierdziłam, że na moich zwierzątkowych pracach królują koty, więc fajnie byłoby rzucić sobie małe wyzwanie i tworzyć też inne zwierzaki. Stąd pomysł na żyrafę. Najlepsze jest to, że naszkicowałam już następny rysunek i jest to kot... Dobrze mi idzie :D Przepraszam za tą roślinkę po lewej, która troszkę się rozmazała, kicia mi ją szturchała a ja tego nie zauważyłam i usunęłam wszystkie inne zdjęcia... Nie wiem jak to się mogło stać, że nie zwróciłam na to uwagi. Dlatego proszę się skupić na żyrafie.


To już wszystko na dziś. Co myślicie o moich ilustracjach? Jakie zwierzaki proponujecie mi następne? Pozdrawiam Was wszystkich ciepło i życzę miłego dnia, papa :*

48 komentarzy:

  1. Cześć, Ty to wszystko sama rysujesz? Boże, jak ja zazdroszczę ludziom, którzy maja taki talent, powinnaś zrobic z tego większy uZytek !
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama, nie mam jakiegoś specjalnego talentu, po prostu dużo tworzę :)

      Usuń
    2. >"nie mam jakiegoś specjalnego talentu"
      Jak to NIE jest talent, to ja nie wiem co nim moze byc

      Usuń
    3. Oj, chodzi mi o to, że po prostu nie jestem jakoś super wybitna, każdy może rysować tak jak ja xD Tylko potrzeba troszkę determinacji i czasu :)

      Usuń
  2. Zarówno żyrafka jak i sowa extra wyszły! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ;) Takie urocze ;) A to zdjęcie z rysunkiem żyrafy i tymi roślinkami wygląda tak spójnie :) Super ;) I gdybyś o tej zruszonej gałązce nie powiedziała, to bym nie zauważyła nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żyrafa wyszła fenomenalnie :) i roślinka pasuje do zdjęcia czasami też coś sama usunę przypadkiem... :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszy mnie to bardzo ^w^ Niestety, czasem się zdarza :P

      Usuń
  5. Ojeju, one są takie urocze! :D Nie wiem, któro wybrać, ale sówka chyba ładniejsza. ^^
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Oba rysunki są genialne. Następne to może żółwik albo piesek? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hmm... Zarówno żółwik jak i piesek byłyby dla mnie wyzwaniem. Pomyślimy! :)

      Usuń
  7. Jakie śliczna... ♥ Arcydzieła... widziałabym je na pocztówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega!!!! Ekstra!!! Ja widzę taki print na tkaninach!!!! Dresówka albo bawełna? Byłby hit!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne arcydzieła! obie prace bardzo mi się podobają i uważam że są rewelacyjne, ale żyrafa skradła moje serce. No po prostu jest urocza! Te oczy, ten uśmiech no sama słodycz :) jak tak rysujesz zwierzątka, to ja proponuję prosiaczka! :D da się zrobić? :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you, I'm glad you like my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze, że postawiłaś sobie takie wyzwanie i chcesz rozwijać rękę o nowe zwierzęta. Trzeba przestać na jakiś czas z tymi kotami :D
    Poserduszkowałam kilka prac na Instagramie ^-^
    Moim zdaniem ta roślinka dała niesamowitego uroku. Kotek zna się na rzeczy ;p
    Żyrafka chyba bardziej przypadła mi do gustu ;)
    Hmm a ja bym zobaczyła jakiegoś małego słonika, ale może bardziej takiego bajkowego? Albo w kapeluszu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za tyle miłych słów! :) Zobaczymy co się da zrobić :D

      Usuń
  12. Uwielbiam żyrafy. Ta wyszła przecudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka słodka żyrafia mordka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tylko przeczytałam, że są dwie prace to stwierdziłam, że a będę mogła wybrać która lepsza. Obie zrobione na mistrzowskim poziomie. Super ci idzie malowanie, oby więcej takich dzieł!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja bardzo lubię sówki śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prace :) Masz ogromny talent :) Podziwiam :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie na:
    mikaglo.blogspot.com
    :) Również obserwuję Twój blog i na pewno będę tutaj często zaglądać :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie robisz te zwierzątka <3 Cudna żyrafka ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo urocze zwierzaki, może zrób losowanie i wypisz nazwy zwierzać i wybierz jedno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, co się będę rozdrabniać do jednego xD Narysuję wszystkie, jak coś nie wyjdzie to najwyżej nie pokażę xD
      Dziękuję :*

      Usuń
  19. Żyrafa mnie totalnie zauroczyła! Cudowna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie prace cudne *_* żyrafka jest bardzo urocza, jak i sówka. A może świnka morska? Ciekawa jestem jak wyglądałaby w twoim wykonaniu :D Albo lis, lub pandka ruda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciekawe propozycje, wezmę je pod uwagę :D

      Usuń
  21. To co napisałam w poprzednim poście, mogłabym również tu napisać, świetne są :D Fajnie, że różne zwierzaki rysujesz, na żyrafę bym nie wpadła chyba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się, choć ostatnio się z nimi zacięłam :/

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.