2016/01/03

Brzoza

Hej, z racji tego, iż nowy rok już się zaczął, chciałabym wszystkim odwiedzającym życzyć wszystkiego dobrego i aby nadchodzący rok był lepszy od poprzedniego. Dla tych co również rysują życzę dużo weny i motywacji. Macie jakieś postanowienia noworoczne? Ja co roku mówię  sobie tylko by pracować więcej i ciężej. Dzisiaj wrzucam tylko jeden rysunek, narysowany dość przypadkowo, bez wcześniejszego zastanawiania się co z tego wyjdzie. Mam nadzieję, że mimo zwalonej brzozy komuś się ten rysunek spodoba.




10 komentarzy:

  1. Nawzajem ^_^ śliczny rysunek! Rysowałaś na kompie czy promarkerami? Czy jeszcze inaczej? Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! tak, to promarkery :)

      Usuń
    2. A na jakim papierze rysujesz? Mam promarkery ale na moim blogu się rozlewają. _,

      Usuń
    3. Ja używam tego do markerów, dokładnie tego: http://www.sklepplastyczny.pl/marker-pad-525847/

      Usuń
  2. Świetny art ;) Czy te kropeczki na sukience i odbłyski światła na biżuterii zrobiłaś białym żelopisem? Jeśli tak można wiedzieć jakiej firmy, i czy jest on dobrze kryjący ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, nie mam białego żelopisu, ale radzę sobie inaczej- dodaję do akwareli trochę wody i nanoszę na papier wykałaczką. Myślę, że sposób sprawdzi się też z każdą inną farbą. :)

      Usuń
  3. nostalgiczna - śliczna twarzyczka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej mam ci coś do powiedzenia po 1 pięknie rysujesz po 2 jedna dziewczyna ze strony zwaną "wattpad" Z KOPIOWAŁA twój rys i dodla na tą stronę i napisala że to jej rys. wejdź na jej prof. nazywa się Animex0109 ks w której jest umieszczony twój rysunek nazywa się "Moje Bazgrołki"
    Dla pewności link ci dam : https://www.wattpad.com/278601027-moje-bazgro%C5%82ki-bohaterka-ksi%C4%85%C5%BCki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziękuję i wielkie dzięki za znak :) Mam nadzieję, że uda mi się to ogarnąć :(

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.