2018/03/05

3 Marker Challenge

Hej wszystkim! Jak widzicie po tytule, dziś przedstawiam Wam wyzwanie, które na pewno przez większość jest znane, bo już w sumie jest stare, ale zawsze chciałam spróbować. Nigdy nie mogłam się za to zabrać, ale w końcu tak w wolnej dłuższej chwili postanowiłam spróbować. Jak jesteście ciekawi co z tego wyszło to zapraszam do czytania dalej.


Wylosowałam 3 markery, zależało mi żeby były przypadkowe. Wylosował się Apricot, Lilac i Sunkissed Pink, którego zazwyczaj używam do cieniowania skóry i na początku zmartwiłam się, że wyjdzie ciemna i do skóry się nie nada, ale nawet to jakoś wygląda. Praca nie jest niczym wybitnym - taki zwykły portrecik. Wydaje mi się, że mając jakikolwiek kolor zbliżony do koloru skóry wyzwanie nie jest wyzwaniem. Do tego wydaje mi się, że kolory, które mi się wylosowały są dość spójne. Myślałam żeby zrobić jeszcze raz, tylko tym razem może wybrać sobie 3 markery sama i zrobić coś większego.


Jak Wam sie podoba praca? Co sądzicie o wyzwaniu? Próbowaliście? A może ktoś spróbuje swoich sił? Na razie to tyle, więc żegnam się, pozdrawiam i życzę miłego dnia, papa :*

57 komentarzy:

  1. Pięknie się skomponowały kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem przypadek dobiera lepsze niż ja sama :D Przynajmniej jakieś urozmaicenie w moich pracach xD

      Usuń
  2. Nie slyszałam o tym wyzwaniu a rysunek wyszedł Ci bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Swego czasu chyba wszyscy na yt to robili xD

      Usuń
  3. Bardzo uroczo wyszło Ci to wyzwanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny efekt! :) A przypadek? Czasem najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tym wyzwaniu, ale jakoś nie było okazji :D a kolory faktycznie bardzo dobrze się komponują ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj kiedyś :D Zawsze coś innego niż robi się zazwyczaj :)

      Usuń
  6. Ślicznie sie zgrały te kolorki. Podoba się mi Twoja praca i to wyzwanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny rysunek. Ja nie wiem czy dałabym radę tak to wszystko pomalować, chyba nie miałabym ani cierpliwości, ani talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A może jednak by z tego wyszło coś fajnego :D

      Usuń
  8. Chyba jeszcze nigdy nie próbowałam swoich sił w tym wyzwaniu, tobie bardzo fajnie wyszło :) Fakt, jak wylosujesz jakikolwiek kolor którym da się pokolorować skórę, wyzwanie robi się tak łatwe, że ledwo pozostaje wyzwaniem. A w samym portreciku bardzo podobają mi się włoski ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie by się nie udało stworzyć takiego rysunku markerami mam za ciężką rękę do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ;) Ja na początku nie wiedziałam na czym ten challenge polega ;) Kolorki wylosowałaś bardzo ładne ;) I portret nie wygląda jak efekt wyzwania, a jak zwykła praca nad którą się siedzi godzinami, rozmyśla i używa miliona odcieni ;)
    Super! Podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak kolorki dość takie się wylosowały to i wyzwanie nie było ciężkie :D

      Usuń
  11. Bardzo ładny rysunek. Wyszedł ci tak dobrze, że nawet nie powiedziałabym, że użyłaś mniej przyborów niż zazwyczaj xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie te piegi wyszły ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny portrecik, oczywiście, że wygląda i to jeszcze jak :) Wyzwanie bardzo fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tym wyzwaniu! Skoro mówisz że ma to już swój czas to wygląda na to że jestem bardzo zacofana :D jednak bardzo podoba mi się ta zabawa, losuję trzy markery i tworzę rysunek tak? :) ten portrecik jest uroczy! jak na stworzony z trzech markerów o podobnej tonacji kolorystycznej to jest bardzo różnorodny <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi się wydaje, to było dość głośne na yt :) Tak, dokładnie o to chodzi :)
      Dziękuję!

      Usuń
  15. Ja jedyne co umiem narysować to kreskę na powiece ;) Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a ja nie umiem :D Do wszystkiego trzeba wprawy ;) Dzięki!

      Usuń
  16. Jak na przypadkowe kolory, to miałaś wielkie szczęście! :D Super wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, przynajmniej mam szczęście w losowaniu markerów, haha xD Dzięki!

      Usuń
  17. Fajne jest takie wyzwanie :) Do kolorków miałaś spore szczęście, a portret wyszedł świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna praca. Jeszce nie próbowałam swoich sił w tym wyzwaniu....

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wszystko przed Tobą, dla zabawy warto spróbować :)

      Usuń
  19. To prawda, wylosowane kolory świetnie do siebie pasują :D Ładna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Fakt, choć przyznam, że sama to bym chyba takiego połączenia nie wybrała :D

      Usuń
  20. Wyzwanie dobrze znam, ale nigdy go nie próbowałam, nie mam zbyt wielu markerów xD
    Twój rysunek wyszedł super, chociaż wylosowałaś tak jak piszesz, dosyć spójne kolory:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to wyzwanie chyba jest potożeby udowodnić, że z małej ilości markerów też można stworzyć fajną pracę, więc może i tak spróbuj? :D Dzięki!

      Usuń
  21. Nie próbowałam nigdy takich wyzwań. Ale jak na wylosowane markery to trafiły Ci się naprawdę dobre kolory :)
    Wszystko wyszło tak ładnie. Nie powiedziałabym, że to tylko trzy kolory, w dodatku wylosowane :D
    Świetnie sobie poradziłaś z tym wyzwaniem. A rysunek naprawdę udany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałaś szczęście w losowaniu, bo kolory faktycznie do siebie pasują
    Lubie takie jasne oczy jak na tym portrecie, jest w nich coś drapieżnego, chociaż sama dziewczyna raczej urocza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mi się właśnie chyba takie nie podobają :D

      Usuń
  23. Fantastycznie sobie poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  24. Może faktycznie trafiłaś na dobre kolory, ale moim zdaniem to i tak było wyzwanie. I fajnie, że robisz tu na blogu różne rzeczy ;) Rysunek mi się podoba ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.