2018/03/31

Dwie prace kredkami

Hej wszystkim! Jak się macie? Powiem szczerze, że ja kiepsko... Nie za bardzo radzę sobie ze stresem przez co ciągle chodzę zmartwiona i chyba nawet przez to nie idzie się ze mną dogadać... Rysowanie niestety też nie pomaga, ciągle mi coś nie wychodzi, a to rodzi we mnie jeszcze większe frustracje. No nic, wypisałam się, mam nadzieję, że w końcu się coś zmieni. A jeżeli chodzi o dzisiejszy post, to chciałabym przedstawić Wam moje dwie najnowsze, kredkowe prace.


W pierwszej pracy bardzo zjechałam anatomię, zwłaszcza ręce i nogi. Za to przyznam, że podoba mi się sama postać i jej projekt, jakoś ta sukienka wydaje mi się być urocza. Żałuję tylko, że tych pasków na sukience nie zrobiłam symetrycznie. Nie przykładałam się zbytnio do lineartu i wyszło to dopiero przy kolorowaniu. Z drugiej pracy byłam zadowolona dopóki nie pokolorowałam włosów. Nie wiem co mnie pokusiło o ten odcień. Najlepsze jest to, że to by się dało spokojnie naprawić. Są jasnego koloru, więc zapewne dałoby się zmazać i nałożyć jakiś stonowany/lepszy kolor, ale uwaga- nie chce mi się. Zostawiłam jak jest i kij, niech tak zostanie, może kiedyś, choć szczerze w to wątpię.


To wszystko na dziś. Wiem, że po prawie dwu-tygodniowej przerwie zapewne spodziewaliście się czegoś lepszego, ale nie udało mi się. Rysuję więcej w swoim szkicowniku, nic nie wychodzi, więc nie mam za bardzo czego tu pokazać. Jakbyście jednak chcieli zobaczyć troszkę więcej prac to zapraszam tu. Tam jestem troszkę aktywniejsza, bo wrzucanie tam prac nie wymaga tyle zachodu :D Przy okazji życzę Wam zdrowych, spokojnych świąt! Dzięki, że przeczytaliście moje wypociny, papa :*

39 komentarzy:

  1. Jesteś dla siebie zbyt krytyczna, w pierwszej pracy nie widać dużych błędów anatomicznych, sukienka przykuwa za dużo uwagi :) Obie prace dobrze się prezentują :) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace. Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie obie śliczne, w pierwszej bardzo podobają mi się włosy, a w drugiej ta bluzka w ananasy jest świetna <3 Też tak czasem mam, że nie chce mi się czegoś poprawiać i zostaje jak jest, co z tego że mogło być lepsze :D Ale i tak obie prace cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww, dziękuję Ci bardzo :* Dokładnie, czasem nie warto się przejmować, i tak w całym swoim życiu stworzy się jeszcze mnóstwo lepszych prac :"D

      Usuń
  4. Pierwsza mi się bardzo podoba :) Pomimo zjechanej anatomii, której zjechania w sumie nie widzę, ale spoko ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się tą przerwą dwutygodniową, lepiej w tym czasie zadbać o siebie i swoje samopoczucie. Przykro mi, że przeżywasz teraz tak ciężki czas i trzymam mocno kciuki, żeby jak najszybciej się poprawiło, a rysunki jak zawsze- świetne, pozdrawiam i uważaj na siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, to bardzo miłe ;U; Chwilowo jest lepiej, ale zobaczymy co dalej :)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie - rozwijasz się z każdym dniem :)

    Tobie również radosnych i rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem oba rysunki są śliczne! ^^ Pierwszy podoba mi się najbardziej *-* Sukienka jest mega urocza i wszystko do siebie świetnie pasuje. Druga praca jest również bardzo ładna, a włosy są jak dla mnie fajne. Mają śliczny kolor ^^
    Nie martw się, stres minie :) Też często tak mam, że chodzę cała zestresowana, przez chociażby testy w szkole. Polecam Ci w takich sytuacjach posłuchać sobie swojej ulubionej muzyki :3
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie! Miło mi czytać takie dłuższe komentarze :D
      Znaczy się, mi się wydaje że te włosy nie są złe same w sobie, tylko że nie pasują do reszty :D
      Mam nadzieję, że minie :D Gdyby to jeszcze takie proste było, żeby się odstresować :/

      Usuń
  8. Nie bądź dla siebie taka surowa :) Te błędy anatomiczne nie są znowu aż tak widoczne i wydaje mi się, że wiele osób nawet by ich nie zauważyło :) Oba rysunki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ktoś wprawiony w rysowanie na pierwszy rzut oka je widzi :D Wszak bardzo dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  9. Pierwsza bardzo mi się podoba, jest w niej coś takiego sympatycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I like silver hair a lot! ❀ ✿◝(ᵔᵕᵔ)◜

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak dobrze wyszło :) zresztą twoje prace zawsze były ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś perfekcjonistką, prawda? Moim zdaniem obie prace są świetne ;) Ale taka samokrytyka jest niezbędna do rozwoju, więc nie oceniam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, myślę, że mnie do bycia perfekcjonistką wiele brakuje xD Dziękuję!

      Usuń
  13. Stres potrafi nieźle wymęczyć, wiem coś o tym.
    Ładne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem co się dzieje, ale mam nadzieję że ten smutny, przygnębiający stan szybko cię opuści. Asiu, trzymam kciuki by ten stres się skończył a rysowanie przynosiło samą frajdę a nie irytację :) zresztą, oba rysunki są piękne i ja tu nie widzę jakichkolwiek niedoskonałości. A włosy u drugiej postaci mi się bardzo podobają i prywatnie, mogłabym takie mieć :) <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ja komentowałam ten wpis? Jestem pewna, że to robiłam aczkolwiek komentarza swojego nie widzę jak to możliwe :/ mniejsza, skomentuję raz jeszcze. Obie prace są genialne, naprawdę, uwielbiam twoją twórczość a stworzone przez ciebie postacie są urocze i takie realne. Mam nadzieję, że poradzisz sobie ze stresem. Wierzę w Ciebie, jesteś silną dziewczyną i mocno trzymam za Ciebie kciuki <3 a tak poza tym, podoba mi się ten błękitny kolor włosów i prywatnie, sama mogłabym taki mieć ^^
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo, troszku późno weszłam w komentarze :"D Komentarz jak najbardziej jest, ale też tak czasem mam, że nie wiem czy ktoś nie opublikował jeszcze mojego komentarza czy go nie napisałam xD Dziękuję Ci bardzo za tyle słów, jesteś przekochana <3 Mi też się zawsze podobają takie kolorowe włosy :D

      Usuń
  16. Piękne rysunki :) Na błędy anatomiczne zaczęłam zwracać uwagę dopiero jak o nich przeczytałam, bo się wcale w oczy nie rzucają. Sukienka jest świetna! Włosy też Ci pięknie wyszły ^^ w ogóle rysunki są super. Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prace jak zawsze świetne, ale chyba nie jestem w temacie, skąd się wypisałaś? Gdzie masz tyle stresu? nie łam się, głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Hmm teraz widzę, że źle to ujęłam, poprzes "wypisałam się" miałam na myśli że się tu pożaliłam ;)
      Stres wynika z uczelni i przede wszystkim tym, że ja się za bardzo wszystkim przejmuję :(

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.