2017/07/22

Markerowy portret i serduszko

Hej wszystkim! Jak się macie? Jak Wam mijają wakacje o ile je macie? A może urlopik? U mnie lato leci bardzo szybko, siedzę w domu i w sumie nic ciekawego się nie dzieje. A co do dzisiejszego postu, to będzie krótki, o dwóch, prostych pracach. Nic mądrego się nie dowiecie, ale powiem Wam dlaczego nie nagrywam speedpaintów.


Pierwsza praca to zwykły portrecik wykonany promarkerami i ozdobiony kryształkami. Wyjątkowo wrzucam tylko zdjęcie, ponieważ przez te kryształki skan nie chciał wyjść dobrze. Mam nadzieję, że to nie przeszkadza. Skórę dodatkowo przyciemniłam kredkami i tak sobie teraz myślę, że mogłam zrobić to samo z jej bluzką bo wyszła płasko. 


Jeżeli chodzi o drugi obrazek, był stworzony z myślą o filmiku dla Stabilo. Miałam go Wam nawet pokazać (pierwotnie post miał tytuł portret i filmik :P), ale stwierdziłam, że nie ma sensu. W skrócie był kiepski. Przekonałam się, że do robienia filmików się nie nadaję i wystarczy, nigdy więcej xD Ogólny zamysł filmiku był taki, aby stworzyć coś, co byłby do odtworzenia na miarę każdego, nie tylko dla artystów, gdyż sądzę iż fanpage Stabilo odwiedzają nie tylko artyści.Hasło w serduszku to dość znane hasełko od Stabilo, także sama go nie wymyśliłam jakby co.



To już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że nikt nie jest zawiedziony takim trochę przemarudzonym postem. Zachęcam do zerknięcia do mnie na instagram, ostatnio staram się wrzucać trochę materiałów które się tu nie pojawiają. Oprócz tego znajdziecie trochę szkiców, wipów i prywaty na instastory. Na razie zmykam, dzięki za przeczytanie, pozdrawiam Was ciepło, papa :*

43 komentarze:

  1. HA!
    Warto siedziec na instagramie, dzieki temu moge WCZESNIEJ przed innymi podziwac piekno twoich prac ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super portrecik. Szkoda że nie wrzuciłaś tego filmiku, chętnie bym sobie obejrzała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Zapewniam, że nie byłoby warto :P
      Może jeszcze kiedyś zrobię drugie podejście i wyjdzie coś porządnego ^^

      Usuń
  3. Rysunki genialne, ja generalnie z dnia na dzień zdycham z gorąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja tak samo, cieszę się jak trochę popada bo sie ochłodzi :D

      Usuń
  4. Pierwsza praca - super! Te kwiaty... I diamenciki robią piękną robotę. :) A druga jest minimalistyczna, a taki klimat też się ceni! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że druga praca też wpadła w gusta ;)

      Usuń
  5. E tam przemarudzonym ;p Dobrze, że nam piszesz o takich sprawach ;) Prace jak zwykle cudne ;) I nawet ten z tą, jak to określiłaś, płaską bluzką :D Cieniowaniu na twarzy nie mogę się napatrzeć ;) No a to serduszko genialne - można sobie powiesić gdzieś nad biurkiem jako motywator i inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;* W sumie fajny pomysł, nie pomyślałam o tym :D

      Usuń
  6. Super :) Idę zaglądnąć na insta

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć jeszcze jest wiele rzeczy których się muszę nauczyć :D

      Usuń
  8. Cudowny portret :) Fajnie wygląda z tymi kryształkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, moim zdaniem takie elementy zawsze sprawiają, że praca wygląda ciekawiej :)

      Usuń
  9. Bluzka nie wygląda aż tak płasko, po za tym twarz bardziej przyciąga uwagę, przez co ubranie nie rzuca się w oczy. Fajny dodatek z tymi kryształkami. Serduszko jest zrobione też markerami, bo te przejścia między kolorami kojarzą mi się z akwarelą.
    Pozdrawiam.
    Belle di Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest płaska :P Dziękuję :) Dobrze Ci się kojarzą bo wykonane kredkami akwarelowymi ;)

      Usuń
  10. >wygląda płasko
    PŁASKIE DZIEWCZYNKI TEZ POTRZEBUJĄ MIŁOŚCI!!
    "DFC / Flat is Justice"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja nie mam nic do płaskich dziewczyn :D Tylko do słabo pocieniowanej bluzki ;)

      Usuń
  11. Bardzo fajne prace ^^ Mimo iż to serduszko jest proste, to mi się bardzo podoba, bardzo lubię prace tego typu :)
    A ten portrecik również super ^^ Taki prościutki, ale ma w sobie "coś takiego" ^W^
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku jestem pod wrażeniem na początku wchodzę patrzę i mówię no nie możliwe, że tak ładnie ktoś maluje, a jednak. Masz talent nie zmarnuj go ćwicz ćwicz a będziesz najlepsza ❣ a post był bardzo ciekawy, nie dało się nudzić przy nim 🌼 pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, możliwe jest i ładniej rysować, wystarczy się rozejrzeć po innych blogach ^^ Dziękuję bardzo, nie porzucę tego hobby :D

      Usuń
  13. Obie prace są bardzo ładne. Fajny miałaś pomysł z przyklejeniem kryształków do rysunku, i nie dziwię się, że nie chciał skanować xD. Serduszko może i proste, ale efektowne:) Co do speedpaintów to witaj w klubie, ja się nawet za to nie zabieram:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie prace są przepiękne. Ja tez za speedpainty się nie zabieram więc też witaj w klubie :P.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam sposób w jaki dobierasz kolory! Robisz to naprawdę genialnie <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, akurat zawsze uważałam że mam z tym problem :D

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.