2017/07/19

Moja biżuteria handmade

Hej wszystkim! Dzisiaj przychodzę z dość nietypowym jak na mnie wpisem, ale uważam, że dalej pasuje do tematyki bloga. Dobrze wiecie, że jestem dość twórczym człowiekiem i oprócz rysowania czy malowania lubię czasem zająć się czymś innym. Dlatego postanowiłam podzielić się z Wami ręcznie robioną biżuterią przeze mnie. 


Postanowiłam wybrać tylko część mojej biżuterii, którą uważam za ciekawszą lub ładniejszą. Ogólnie mam tego sporo narobione, gdyż sporą część zrobiłam po prostu dla zabawy. Zacznę od granatowej bransoletki, którą bardzo lubię, jest bardzo prosta. Zrobiona z plecionego rzemienia, z zawieszką klucza i mini serduszka. Kolczyki również bardzo proste, serduszka na grubszym łańcuszku.


Powyżej biżuteria w kolorze czerwieni. Bardzo podobają mi się te kolczyki z serduszkami, nie przekombinowane, a wydaje mi się, że prezentują się całkiem nieźle. Z resztą powiem szczerze, że ja raczej preferuję prostszą i nieprzesadzoną biżuterię. Na poniższym zdjęciu widać trzy pary kolczyków w kolorach niebieskiego i fioletu. Te z lewej tak pięknie się mienią, że mogłabym na nie patrzeć bez końca :D


Kolejne trzy pary kolczyków. Te po lewej bardzo fajnie wyglądają na uchu jak te łańcuszki zwisają, chyba nie do końca umiałam to oddać na zdjęciu. A te z prawej dość proste, ale obie pary lubię, choć kryształki zwykle pożyczam mamie.


A na koniec troszkę wakacyjnych i morskich klimatów. Kolczyki z konikami morskimi i bransoletka z żabą. Wiem, że żaba nie do końca pasuje do morskich klimatów, ale pasowała kolorystycznie :P


To już wszystko na dziś. Dajcie znać jak Wam się podoba biżuteria wykonana przeze mnie. A może sami taką tworzycie? Lubicie w ogóle biżuterie ręcznie robioną? Koniecznie piszcie. Ja na razie życzę miłego dnia, pozdrawiam i papa :*

47 komentarzy:

  1. To jest z tych "zestawo do tworzenia ozdob"?
    Widzialem kilka sklepow ktore sprzedaja "czesci" do produkcji bizuterii (od koralikow, zamyczek, lancuszkow po wszystko inne) bo czasami maja czesci ktore moge użyć w modelach

    PLUS
    Tak, to pasuje do tematyki bloga bo to jest blog TWORCZY i o SZTUCE
    A to wpasowuj sie idealnie pod tematyke

    OdpowiedzUsuń
  2. biżuteria też pięknie ci wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne <3 Moja koleżanka swego czasu zajmowała się robienie biżuterii ;) Dla mnie jest to niesamowite zajęcie - z kilku koralików i łańcuszków stworzyć kolczyki, naszyjnik lub bransoletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super biżuteria! :D Bardzo mi się podobają te kolczyki z czarnymi kuleczkami i bransoletka z pierwszego zdjęcia :) Te kolczyki z lewej strony, z trzeciego zdjęcia również są prześliczne, i pewnie pięknie wyglądają, gdy jest słonecznie ^^
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :* O tak, w świetle pięknie się mienią :D

      Usuń
  5. Piękna biżuteria - widać, że masz w tym wprawę. Ja również uwielbiam prostotę w tej kwestii. :) Ta bransoletka z pierwszego zdjęcia najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że pasuję do tematyki bloga. Robienie czegoś samemu jest twórcze. Twórcza jest sztuka. Więc Lazurkowa Sztuka idealnie pasuje :)
    Pięknie zrobiłaś tą biżuterię! Wygląda jak sklepowa, naprawdę! Wszystko jest takie dopracowane i ma piękne kolory :)
    Myślałaś kiedyś w ogóle o sprzedaży swoich cudów? ;)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, biżuterię też robisz? Bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie noszę tego typu biżuterii ale oczywiście uważam to za coś ciekawego, że masz takie zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski komplecik wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wreszcie się doczekałam ^^ Biżuteria jest przepiękna, jako fanka kolczyków to właśnie one skradły moje serce. Na pewno bym założyła te z zwisającymi łańcuszkami, lubię długie kolczyki:) Piękne są też te mieniące się i te z konikami morskimi, cudeńko! Poza tym zrobiłaś śliczne tła pod biżuterię, super to skomponowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, przepraszam że tyle to trwało, ale nie byłam do końca pewna jak ugryźć ten post ^w^ W końcu się za to zabrałam i jakoś ogarnęłam. Dziękuję Ci bardzo za tyle miłych słów :*

      Usuń
  11. Patrzę z wielką zazdrością i uznaniem do Twojej pracy ;) Świetnie to wygląda!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nosiłabym wszystkie, najchętniej te długie czarne [chociaż raczej wolę przylegające, gdyż najczęściej noszę rozpuszczone włosy, ale te mnie skradły]. Jeśli będziesz robić kolejny post o biżuterii, to fajnie by pokazać jak by prezentowały się na uchu<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mega mi miło, dziękuję! :D Myślałam właśnie o tym, ale stwierdziłam, że nie zrobię takiego w miarę ładnego zdjęcia, więc sobie podarowałam xD

      Usuń
  13. Ty to jesteś twórcza duszyczka, nie dość że tak pięknie rysujesz to w dodatku tworzysz śliczną biżuterię :) Jestem zachwycona i wszystko bardzo mi się podoba a najbardziej kolczyki z konikami morskimi idealne na tę porę roku :) Sama kiedyś też robiłam taką swoją ręczną biżuterię. To wyglądało tak, że po prostu gdy coś mi się zniszczyło np. bransoletka to robiłam z tego kolczyki albo jak zgubił mi się jeden kolczyk od pary, to zmieniałam go w zawieszkę do łańcuszka :) teraz nie bardzo mam na to czas ale kilka takich produktów dalej mam :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Taki recykling biżuterii to fajna sprawa, nic się nie zmarnuje przynajmniej ^w^

      Usuń
  14. Cudeńka na przedostatnim zdjęciu najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super biżuteria, najbardziej podoba mi się ta pierwsza granatowa bransoletka i te mieniące się kolczyki *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Za to akurat ten post jest bardzo w mojej tematyce, więc cieszę się, że teraz trafiłam na Twojego bloga. :) Śliczna biżuteria. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie mam cierpliwości do tworzenia tego typu rzeczy, wiec jeszcze bardziej podziwiam Cię ;) w dodatku te rzeczy wyglądają naprawdę fajnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam, że robisz biżuterię. Czarne kolczyki z kwiatkami są przepiękne. Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano zdarza się :) Nie wiem czy będzie więcej, jak będzie to raczej nie w najbliższym czasie, ale zobaczmy ^w^ Dziękuję! <3

      Usuń
  19. Urzekły mnie kolczyki z metalowymi kwiatkami i kulką oraz te z konikiem morskim. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna biżuteria, ma swój charakter i własny styl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.