2017/10/19

Halloween - doodle

Hej wszystkim! Tak, wiem, do Halloween jeszcze daleko, ale ja już naprodukowałam jakieś rysunki z tej okazji. Co więcej, to jeszcze nie koniec! Będzie najprawdopodobniej jeszcze jeden post w tej tematyce. Nie obchodzę tego święta jakoś specjalnie, ale podoba mi się klimat i lubię robić rysunki o tej tematyce. Zapraszam do czytania dalej!


Pierwsza praca to zwykły napis z dodatkiem tych charakterystycznych, halloweenowych słodyczy. Nic specjalnego, nie zajęło mi nawet dużo czasu, ale moim zdaniem całkiem fajnie się prezentuje więc postanowiłam pokazać.


Co do drugiej pracy- nie wiem czy pamiętacie, ale swego czasu miałam fazę na robienie tego typu prac pod jakieś święta. Były już walentynkowewielkanocne i świąteczne doodle, więc stwierdziłam że teraz pora na Halloween! Chyba troszkę wyszłam z wprawy, ale przyznam, że rysowało się super :D Takie prace są zawsze przyjemne do robienia.Wrzucam jeszcze skan, żeby lepiej było widać detale.


To już wszystko na dziś. Jak Wam się podobały moje prace? Lubicie Halloween, czy nie robi to na Was wrażenia? Życzę Wam miłego dnia i pozdrawiam ciepło :*

41 komentarzy:

  1. Druga praca jest bardzo fajna. Czuć Halloween :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby na Halloween Ale mega urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba klimat Halloween, co do prac, to bardzo fajne ilustracje, upchnęłaś dużo postaci na małym formacie, do tego dobra kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Doodle są mega, uwielbiam ich klimat, a jeszcze teraz wzbogacony Halloween! Mega sprawa. I super połączyłaś kolory, tak typowo dla tego święta, a jednak nie ma monotonii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Halloween :) Bardzo ładne obrazki. Podoba się mi Twoja praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urocze :) Fajne... A może by tak "Gnijąca Panna Młoda" w tym stylu? ;)

    Halloween... nie obchodze i nie uznaję.. jak ktoś chce to niech się przebiera ale my mamy swoje piękne Święto Zmarłych i Zaduszki - dni, które skłaniaja do głębszych refleksji i to te Święta powinniśmy odpowiednio celebrować, uznawać i szanować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Lubię "Gnijącą Pannę Młodą", ale nie mam w planach jej rysowania :)

      Usuń
    2. Szkoda :P Byłoby w tematyce... i taka "gnijaca Panna" w wersji mangi.. to byłoby ciekawe xD

      Usuń
    3. No jakoś właśnie tego nie widzę w swoim wykonaniu :D

      Usuń
    4. Ja widzę... oczyma wyobraźni xD Szkoda, że ten obraz pozostanie tylko w niej... :P

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się tu spodobało :)

      Usuń
  8. Piękne prace! Jak ja bym chciała umieć tak rysować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! nic trudnego, trzeba tylko dużo rysować :)

      Usuń
  9. Jakie słodkie doodle ^^ Moim zdaniem doodle Ci ślicznie wychodzą ^^
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne prace. Jestem zachwycona i obserwuję bloga i w google+:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo jak świetnie! Bardzo klimatyczny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you! I'm glad you like my blog :)
    Have a nice day too! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę fajne. Czuć klimat Halloween. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny napis i doodle. Najbardziej spodobał mi się kot-mumia:D
    Uwielbiam halloween, ale w tym roku nie chce mi się nic na niego robić:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeej jakie urocze :D Czy ten zielony kot to kot-zombie? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.