2017/10/16

Truskawki, niebieskie włosy i nowy szkicownik

Hej wszystkim? Jak się macie? Mnie chyba coś bierze, czuję się trochę gorzej. Mam nadzieję, że mi przejdzie i żadne większe choróbsko się z tego nie rozwinie. Wiem, że post powinien być w weekend, ale nie byłam w stanie go zrobić z braku czasu a potem ze zmęczenia. Posty pojawiać się będą, ale nieregularnie i mam nadzieję, że to nie problem. A co do dzisiejszego postu, to dziś pokażę Wam dwie prace i mój nowy, mały szkicownik który zrobiłam własnoręcznie.


Pierwsza praca to prosty zwierzo-aniołek z motywem truskawek. Powiem szczerze, że bardzo podoba mi się taka kolorystyka, wydaje mi się być przyjazna dla oka.


W drugiej pracy po prostu chciałam pokolorować włosy na jakiś nietypowy kolorek i padło na niebieski. Dodałam też washi żeby było ciekawiej. Szkoda tylko, że zepsułam kompozycję, praca wyglądałaby na pewno lepiej gdyby postać przesunięta była lekko w prawo. Niestety nie przemyślałam sobie tego dobrze i wyszło jak wyszło. Mimo tego, bardzo przyjemnie mi się robiło tą pracę.



Wiecie, że ostatnio zdarzyło mi się kupić szkicownik z którego nie do końca jestem zadowolona. Pisałam o nim tu, jakby ktoś nie widział jeszcze a był ciekaw dlaczego się nie sprawdził. Trochę mi się nie chciało po niego sięgać i mało przez to rysowałam, dlatego postanowiłam, że stworzę sobie nowy. Zamierzam w nim wszystko kolorować kredkami, więc nie będzie to taki zwykły szkicownik i prace z niego będą pojawiać się w tradycyjnych postach, a nie tych zbiorczych ze szkicami. Użyłam do tego papieru do scrapbookingu jako okładkę i zwykłych kartek do drukarki. Wiadomo, nie są jakieś super jakości, ale dają radę z kredkami. Jesteście ciekawi jak go dokładnie zrobiłam?  Jak tak, to odsyłam do tutorialu na youtube z kanału Baylee Jae. Bardzo przydatny i nieskomplikowany, polecam ;)



To już tyle na dziś w dzisiejszym poście. Dajcie znać jak podobały Wam się moje prace i co myślicie o takim szkicowniku DIY. Choć wolę kupić gotowy szkicownik, to myślę, że to fajna alternatywa jak nie chce się wydawać kasy. No i samo robienie czegoś samemu mnie cieszy. Póki co ja się żegnam, życzę miłego tygodnia, pozdrawiam i papa :* 

34 komentarze:

  1. Kolejny UDANY Poniedziałek
    Udany bo mogę podziwiać twoje prace ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dzięki, to muszę częściej publikować w poniedziałki <3

      Usuń
  2. Ooo, super prace, ale przede wszystkim ten pomysł na szkicownik! Muszę sobie stworzyć coś własnego, bo szukam odpowiedniego, a tu ciągle dziura :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) No polecam, przy okazji można miło spędzić czas :D

      Usuń
  3. zwierzo-aniołek wyszła ślicznie tak słodko i uroczo :) zrobienie własnego szkicownika to też świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te niebieskie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć teraz myślę że mogłam je mocniej pocieniować ;)

      Usuń
  5. Piękny szkicownik kochana, ostatnio też mnie coś niestety złapało, na szczęście już przechodzi :) Tobie też życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :) zwierzo -aniołek ma extra kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko ja nie wyrabiam się z postami :D Ważne, że wpisy się będą pojawiały, z nieregularnością jakoś sobie poradzimy ;) Kolorystyka tego pierwszego bardzo mi się podoba, bo jest delikatnie w różach, a ten kolor uwielbiam <3 Druga praca też zresztą rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś się zgrywamy :D Dokładnie, czas kiedyś tam zawsze się znajdzie by coś opublikować, a to przecież nie koniec świata że nieregularnie.
      Dziękuję Ci bardzo :*

      Usuń
  7. Śliczne rysynki, fajnie dobrałaś kolorki:)
    Szkicownik wyszedł super, to dopiero satysfakcja zrobić coś takiego:)
    Życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta truskawkowa anielica :) Ma swój urok, Druga też całkiem całkiem. Przesunąć w prawo bardziej? Może i tak, byłaby cała, a tak wygląda jakby wychodziła spod kartki.
    podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. NMZC :D Rozwijasz się ;)
      Chodzisz na jakieś zajęcia, czy raczej stawiasz na samorozwój i naukę w zaciszu swego domu? :)

      PS Czekam na rysunki Alicji i Kota xD

      Usuń
    2. Nie, tworzenie to tylko hobby i tak zostanie :)
      Może kiedyś się pojawią :D

      Usuń
    3. Wiesz... można to połączyć z pracą..w przyszłości :)
      Może... muszę czekać :D

      Usuń
    4. Owszem, można, ale ja jestem zdecydowanie na nie :D

      Usuń
  10. Piękne rysunki - masz talent. No i fajnie dobrane kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Projekt truskawki jest przeuroczy :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.