2017/10/23

Halloweenowa kicia

Hej wszystkim! Jak tam u Was? Ja się przyznam, że jestem oczarowana ostatnimi dniami i pogodą. Jest wprost idealna na spacerki, a to właśnie lubię. Szkoda tylko, że już się popsuła. A dzisiaj znowu post w klimacie Halloween i jesieni. Tylko tym razem będzie króciutki, bo mam do pokazania tylko jedną pracę. Będzie nią kotek wykonany kredkami akwarelowymi od Stabilo, o których już pisałam, więc jakby ktoś nie czytał a był ciekaw mojej opinii na ich temat to zapraszam tutaj


Na początek przyznam nieskromnie, że jestem zadowolona z cieniowania. Uważam, że cieniowanie fioletem wyszło tej pracy na dobre. Jedynie może czerni przydałby się jakiś dodatek tego koloru, ale tak poza tym to uważam, że jest spoko. Tym razem postanowiłam narysować kotkę tricolor w ramach odskoczni od rysowania wiecznie rudych kotów. Do rudzielców mam straszny sentyment ze względu na mojego kotka, którego niestety już ze mną nie ma. Zawsze sobie wtedy myślę, że maluję właśnie jego. Natomiast kicia z dzisiejszego postu została zainspirowana kotką mojego chłopaka, która właśnie ma takie kolorowe ubarwienie. Niektórzy z Was może widzieli jak pokazywałam ją w instastory, więc zapewne kojarzą, że układ plamek ma zupełnie inny niż kicia z obrazka :P Niemniej jednak uwielbiam koty i w przyszłości na pewno jakiegoś zaadoptuję (najlepiej dwa :D). Troszkę się rozpisałam na temat kotów, mam nadzieję, że nie zanudzam, choć wiem że część z Was tego i tak nie przeczyta. A na razie wrzucam skan rysunku.


To wszystko na dziś, przy okazji dziękuję za wszystkie komentarze, obserwacje i wsparcie w każdej formie. Jest mi niezmiernie miło i dzięki temu czuję się bardzo zmotywowana! Piszcie co sądzicie o rysunku i czy macie kotki w domach :) Chętnie poczytam o Waszych pupilach :)

68 komentarzy:

  1. Świetna dyńka :D A kocik słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kot w but... pfu... Kot w Dyni
    Najlepsza bajka dzieciństwa xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieniowanie idealne ;) Też bym była zadowolona :D Chociaż ja to bym z każdej mojej pracy była zadowolona, gdybym takie zdolności jak Ty miała ;) Kotek jest przesłodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie. Cieniowanie super i oczy kotka rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza taki dzień cieniowanie faktycznie wyszło ci fajnie, U nas pogoda też do du... Mam nadzieję że się poprawi. Oczywiście praca super, chyba nie muszę ci mówić że mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) No niestety, a ja jeszcze się słońcem nie nacieszyłam :/

      Usuń
  6. Ba-jecz-ny!!!!! :)))) Czytam, czytam ;) Koty są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, ale genialny! I piękne kolory sierści mu dobrałaś - takie "jesienne" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci to wyszło :) Lubię motywy jesienne, halloween, dynie i koty! :) Ach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny rysunek w cudownym klimacie:) Fioletowe cieniowanie fajnie wygląda, też lubię dodawać ten kolor, dużo lepiej wygląda niż np. czarny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! O tak, fiolet jest bardzo wdzięcznym kolorkiem do cieniowania, zgadzam się :)

      Usuń
  10. Piękny rysunek. Kotecek jest taki słodziutki.

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja tu zostaje i nie wychodzę! Rysunki, rysunki, rysunki - chce więcej! Świetna praca i czekam na kolejne posty, obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Uwielbiam kocie motywy ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny rysunek! Urocza kicia :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, a cieniowanie wyszło idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ulubione zwierzę, czyli kot + od jakiegoś czasu jeden z moich ulubionych składników, m.in. kompotu lub zupy, czyli dynia to naprawdę doskonałe połączenie <3 <3 Z przyjemnością powiesiłabym ten rysunek u siebie na ścianie <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie! :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki śliczny ten rysunek!! *O* Baaaaaaaaaaaardzo mi się podoba i jestem pod dużym wrażeniem ^^
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wygląda, a oczy kota zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam już na Instagramie - cudowna praca! ;) Aż mi smutno, że tak nie umiem :(
    Ja zawsze czytam wpisy, które komentuję! Mam dwa koty - czasem pojawiają się na Instastory :) Jestem kociarą =^.^=
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za to tworzysz cuda na paznokciach :)
      Dziękuję, miło mi :) Chyba ich jeszcze nie widziałam :D

      Usuń
  20. Ja zawsze jestem wielka fanka Twoich rysunków uwielbiam na nie patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza szylkretka :) Też kiedyś jedną miałam, ale niestety nie ma jej już z nami, tak jak Twojego kocurka. Zostawiła po sobie jednak cztery kocięta, z czego 2 są jeszcze z nami - wyrosły na dorodne kocury - szaraka i rudzielca - i straszne z nich przytulasy :D

    Cieniowanie super, i dobrze, że dałaś brązowy, a nie czarny obrys :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.