2018/01/07

Ankieta

Hej wszystkim! Dzisiaj nie będzie klasycznego postu z rysunkami. Za to mam do Was małą prośbę. Zależy mi na tym, aby blog się rozwijał i był coraz lepszy, dlatego pomyślałam, że poproszę Was o udzielenie mi odpowiedzi na parę pytań. Przedstawiam Wam moją pierwszą ankietę. Jest anonimowa i nie zajmie Wam dużo czasu, a wierzę, że dostanę od Was  dużo cennych wskazówek i rad, a przy okazji poznam moich czytelników lepiej.  Z góry bardzo dziękuję.


Na dziś to już wszystko. Jakby coś było nie tak, to bardzo proszę piszcie. Pozdrawiam ciepło, życzę miłego dnia i papa :* 

42 komentarze:

  1. Ankieta poszła ;) I czekam na jakieś posty z Twoimi cudeńkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lecę i pędzę wypełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, już się biorę za wypełnianie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gotowe
    buziaki kochana :*
    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością ją wypełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo podoba mi się ten pomysł z ankietą i fakt, że chcesz rozwijać w ten sposób swojego bloga! Biorę się za wypełnianie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się żeby coś poszło w lepszym kierunku i sama chciałabym się troszkę odnaleźć :D

      Usuń
  7. Jestem tu pierwszy raz, ale mam nadzieję, że nie ostatni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to bardzo mi miło, że się tu znalazłaś, mam nadzieję, że jeszcze tu zaglądniesz :)

      Usuń
  8. Uwielbiam ankiety, chętnie biorę w nich udział :) ankieta wypełniona, mam nadzieję że pomoże :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.