2018/01/15

Parę rysunków z ostatnich dni

Hej wszystkim! Na początku przypomnę, że prowadzę ankietę na temat mojego bloga, więc jak jeszcze ktoś nie uzupełnił, a ma ochotę pomóc mi ulepszyć troszkę to miejsce, to zachęcam do wypełnienia tutaj. Dziękuję bardzo przy okazji tym, którzy już udział wzięli. Powolutku wracam do życia na blogu i na początek chciałabym pokazać Wam parę prac jakie stworzyłam na przełomie listopad-grudzień. To na pewno nie wszystkie, coś tam pewnie jeszcze pokażę w przyszłości jak mi się przypomni. A na razie zapraszam do rozwinięcia dalszej części postu.


Zacznę od pracy, która chyba najbardziej mi się podoba z moich ostatnich dzieł. Powstała bez konkretnego pomysłu i pod wpływem chwili. Podoba mi się też to, że jest wykonana trochę nie w mojej kolorystyce, rzadko używam takiej ilości szarości, a także fakt, że skupiłam się tylko na twarzy a reszta jest taka bardziej przypadkowa.


Z tej pracy nieszczególnie jestem zadowolona, głównie ze względu na twarz i ręce, które nie do końca wyszły tak jak powinny. Niemniej jednak podoba mi się taka dość oszczędna kolorystyka skupiająca się na jednym kolorze. 


Powyżej praca, która powstała na Secret Santa dla pewnej osóbki z deviantarta. Także jak możecie się domyśleć, postać nie należy do mnie i nie ja ją wymyśliłam. Tutaj daję link i do właścicielki, i do tej postaci jakbyście byli ciekaw -> klik Fajnie w ten sposób można porównać jak style dwóch osób mogą się diametralnie różnić :D


Tutaj jakieś dwa bazgrołki w moim szkicowniku, nic specjalnego, narysowane wieczorem w ramach relaksu przed snem. Poniżej kolejny odstresowywacz, fajnie się bawię przy takim wzorkowaniu. Polecam na odprężenie.


To już wszystko na dziś, mam nadzieję, że na następny post nie będziecie musieli dłużej czekać, choć przyznam, że jeszcze nie zaplanowałam o czym będzie. Na razie się żegnam, życzę miłego dnia i pozdrawiam! Papa :*

52 komentarze:

  1. Skradłaś moje serce pierwszym rysunkiem!!! Jest szałowy!!! :) Całość wygląda genialnie!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są masz talent :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :* nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są wspaniałe, ale pierwszy rysunek wygrywa. Ta technika jest rewelacyjna, sądzę że taki rysunek idealnie nadawałby się np. na nagłówek :) To tło jest takie spójne i wygląda tak pięknie, że ciężko oderwać wzrok :) i jeszcze praca księcia z blizną jest urocza :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :* Wow, w sumie to dobry pomysł, jak będę miała chwilę to chyba coś pokombinuję i go wykorzystam :D

      Usuń
    2. Cieszę się że podrzuciłam ci pomysł :D <3

      Usuń
  4. Oczywiście ankieta wypełniona wcześniej. Pierwsza praca jest super inne oczywiście też fajne. Ale miło zobaczyć coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle same cudeńka ; ) Te serduszka na końcu są urocze ;) Wszystkie prace bardzo mi się podobają, ale i moim faworytem jest ta pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszy mnie to niezmiernie :)

      Usuń
    2. Odpowiadam jeszcze tutaj, żeby mieć pewność, że przeczytasz ;)
      Na zdjęciach w tle jest ShinyMag, w październikowym ShinyBox było takie mini-czasopismo ;)

      Usuń
  6. Pierwszy rysunek skradł moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace są cudne! ^^ Ja w ogóle rysować nie umiem, tylko kolorować jak cos ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rysunki, jak zresztą zawsze :D
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię oglądać Twoje prace. Każda z nich ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne jak zawsze :) A serduszka spokojnie mogłyby robić za okładkę zeszytów szkolnych albo notesów, są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow fantastic post dear love your talent thanks for sharing keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza praca bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pierwszy rysunek wymiata jest bajeczny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie wzorkowanie praktykuję na nudnych wykładach :D Jednak Twoje jest ładne, a moje to bazgroły...
    Wszystkie prace jak zwykle bardzo mi się podobają. Moją uwagę przykuła ta dziewczyna w różowej spódniczce. Nie wiem, co jest nie tak z jej twarzą, bo moim zdaniem wszystko w najlepszym porządku :)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D
      Dziękuję bardzo, mi jednak coś w niej nie pasuje :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć moim zdaniem nie ma czego mi zazdrościć :)

      Usuń
  16. Podobają mi się twoje rysunki. Szczególnie ten z dziewczyną, która ma na sobie pomarańczową bluzkę i misie uszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza i druga praca w szczególności podbiły moje serce, chociaż każda z nich tak naprawdę robi na mnie wrażenie. Ale ten król to po prostu mistrzostwo! Zaraz zerknę, komu to tam narysowałaś :) Pozdrawiam i życzę jak najwięcej weny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie rysunki bardzo mi się podobają ^^ Masz talent ;)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć moim zdaniem jeszcze wiele mi brakuje :)

      Usuń
  19. Widzę, że akwarelki poszły w ruch *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie są świetne, ale pierwszy wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne rysunki, ale ta pierwsza jest wyjątkowa, powinnaś częściej sięgać po takie melancholijne kolory i motywy, cudo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, w sumie jak nigdy ta praca mi się dość podoba :D Postaram się xD

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.