2017/08/12

Akwarelkowe zakładki

Hej wszystkim! Dzisiaj porozmawiamy sobie troszkę o zakładkach. Jakiś czas temu postanowiłam sobie zrobić, gdyż zazwyczaj używam jakiegoś przypadkowego kawałku papierka. Na początku miała być jedna, ale potem liczba pomysłów mnie troszkę przerosła i zrobiłam pięć. Jak jesteście ciekawi jak powstały i jak wyszły, to czytajcie dalej!


Zacznę od zakładek które podobają mi się najmniej i o dziwo, są to zakładki niebieskie. Wydaję mi się takie troszkę ciężkie i smutne. Myślę, że pomysł z kosmosem był fajny, jednak to ciemne tło za bardzo wybija się nad obrazkami. A może jednak też ma swój urok? Nie wiem, mam bardzo mieszane uczucia co do niej.



Różyczkowa podoba mi się najbardziej, mimo iż same różyczki powalające nie są. Chyba poprzez kolorystykę, lubię takie połączenia i moim zdaniem wygląda tak ciepło i radośnie. A jak widać na zdjęciach, moimi modelami były książki Pratchetta, którego książki uwielbiam.


A jak powstały takie zakładki? Bardzo prosto. Jestem pewna, że każdy z Was jest w stanie takie zrobić. Wystarczą Wam tylko akwarele lub kredki akwarelowe i czarny cienkopis, opcjonalnie taśma malarska, jeśli chcecie zrobić taką białą ramkę jak ja. Wystarczy naciapać dowolnymi kolorkami powierzchnię, a po wyschnięciu narysować rysunek. Pamiętajcie tylko o grubszym papierze. Tu na prawdę nie ma znaczenia jak rysujecie, jak macie pomysł i chęci to zapewniam że wyjdzie.


Na koniec wrzucam jeszcze zdjęcie jak prezentują się wszystkie razem.


To już wszystko na dziś. Jak podobają się Wam zakładki? Która wpadła w oko najbardziej? Używacie w ogóle zakładek, czy raczej tego co nawinie się pod ręką? A może ktoś wypróbuje mój sposób na zakładkę? Koniecznie piszcie! Ja na razie zmykam, pozdrawiam i papa :*

54 komentarze:

  1. Jejku, jakie piękne zakładki! Zwłaszcza podobają mi się te 2 z kwiatami i ta z listkami. Aż zachciało mi się takie zrobić! Chyba się zaraz za to zabiorę, bo ostatnio mi się pogubiły i strony w książce zaznaczałam pieniądzem xd
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję, bardzo mi miło ^w^ Koniecznie pochwal się efektami jak zrobisz :) Haha, dobry pomysł xD

      Usuń
  2. Przepiękne! Te z kosmosem rzeczywiście nieco za ciemne, ale pozostałe są cudowne, uwielbiam takie kolorowe drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie nie jest za ciemna wygląda po prostu mega kosmicznie :) , podobają mi się wszystkie są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się ta z kosmosem, oczywiście różyczki i zielone roślinki! Prześwietne pomysły, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, jednak kosmos nie taki zły jak myślałam :D Dziękuję! <3 Jak wypróbujesz to koniecznie się pochwal :)

      Usuń
  5. Bajeczne!!! :) A ja uważam, że ta z kosmosem ma swój niezaprzeczalny urok :) W końcu kosmos jasny nie jest ;)
    Gdybym miała wybrać tylko jedną, nie byłaby to taka łatwa decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę piękne! :) Podobają mi się również te niebieskie-faktycznie, wyglądają na trochę smutne, ale to nadaje im klimatu (lub po prostu lubię motyw kosmosu, haha). Coś czuję, że jutro z rana poszukam moich starych akwareli, na które się obraziłam jakiś rok temu, bo w ogóle nie chciały ze mną współpracować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W takim razie bardzo się cieszę, pochwal się efektami jak je już zmalujesz ;)

      Usuń
  7. śliczne są i z powodzeniem mogłabyś je sprzedawać!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowe i piękne! Moim faworytem jest zielona. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki bardzo śliczne :) Mi najbardziej podobają się te niebieskie. Lubię ciemne rzeczy ^^ Ja książki czytam od czasu do czasu, ale zakładkę mam w postaci przekazu pocztowego ^^ Tyle na razie mi wystarcza, aczkolwiek fajnie byłoby mieć jakąś ładniejszą zakładeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^w^ Też czytam raczej od czasu do czasu ;)

      Usuń
  10. Wspaniałe! Chciałabym takie! :) Mam słabość do ładnych gadżetów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne <3 Ja takie chcę! Aż bardziej by się czytać chciało :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło ^w^

      Usuń
    2. Nie ma za co :) Najbardziej chyba pierwsze trzy po lewej - niebieski to nie jest mój kolor, ale zakładki również śliczne ;)

      Usuń
    3. Cieszę się ;) Dziękuję raz jeszcze! <3

      Usuń
    4. Masz talent i swietnie, że troszczysz się o niego :)

      Usuń
  13. Przepiękne są! Co do tych niebieskich, to faktycznie może są w pewien sposób smutne czy jak to nazwać, ale moim zdaniem mają swój urok i mi się bardzo podobają :)
    Czuję się zainspirowana, jak w końcu znajdę chwilę wolnego (i kupię akwarele :D) to na pewno je zrobię, tym bardziej, że należę do osób, które zawsze nie mają zakładki, tylko używaja co popadnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie to cieszy :D Jak coś stworzysz to mi koniecznie pokaż :)

      Usuń
  14. Piękne, choć u mnie pewnie i takie by się zgubiły... Serio, każdą jedną zakładkę coś wcięło...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładki są piękne, wszystkie:) Jeśli miałabym wybrać, to najbardziej przemawia do mnie zielona;) Sama mam ochotę zrobić zakładkę, chyba się w końcu za to wezmę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :* Rób, rób, chętnie zobaczymy na blogu ;)

      Usuń
  16. Jakie piękne! :)
    Ja dostałam kiedyś piękną zakładkę do książki i zgubiłam, nad czym bardzo rozpaczam... Teraz od czasu do czasu zabieram takie "for free" z bibliotek, z których korzystam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://w365dnidookolazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, zakładki często się gubią :) Też zbierałam te darmowe, ale w sumie w większości mi się nie podobały xD

      Usuń
  17. Wszystkie są śliczne, ale mi się chyba najbardziej podobają ta z różyczkami i zielona ;) Ja gdy robiłam swoje też tak miałam - na początku miały być tak ze dwie, ale pomysłów miałam tyle, że najchętniej zrobiłabym dwadzieścia a nawet więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy pomysł na zakładki! Ja niestety nie mam jakoś głowy do zrobienia własnej, używam takiej zwykłej kupionej w matrasie z zakochaną parą na tle księżyca :D A jezeli gdzies mi sie zapodzieje, a to sie czesto zdarza, to używam papier, albo telefon.. albo cokolwiek :D Tez mi sie wydaje, ze te niebieskie zakladki są troche cięższe, chociaz sam pomysl z tym kosmosem genialny.. moze gdyby troche byly jaśniejsze hmmm mi najbardziej podoba sie zakladka zielona i sama z chęcia bym takiej używała :D Dasz? :D hihih

    Obserwuje Twojego bloga i zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zakładki też są fajne, z tego co kojarzę to w matrasie można znaleźć całkiem ładne :) Hihi, dam jak Cię kiedyś spotkam :D
      Ślicznie dziękuję <3

      Usuń
  19. Piękne :) Ja tam zawsze zapamiętuję numery stron ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooow! Jakie cudeńka stworzyłaś ! Taka kolorystyka i wzory do mnie przemawiają,coś ślicznego,zdolne dziewczę z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham prace wykonane akwarelami <3 Cudne te zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale urocze! Najbardziej mi się chyba podoba ta w róże. Pomysł z kosmosem jest ciekawy i myślę, że warto do niego wrócić, nawet jeśli z pierwszej próby nie jesteś do końca zadowolona. Może np. taka pocieniowana od prawie czerni aż do błękitu i spryskana białymi gwiazdami? Tak mi akurat teraz przyszło do głowy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak mi! :D Dzięki za pomysł, ale raczej do zakładek nie wrócę póki ich wszystkich nie pogubię xD

      Usuń
  23. Super wyszły :) Te z motywami roślinnymi podobają mi się najbardziej. W ogóle lubię połączenie delikatnej akwarelowej barwy z prostym rysunkiem czarnym cienkopisem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie też mi się spodobało to połączenie :D

      Usuń
  24. Ja jestem maniaczką zakładek, mam ich mnóstwo, z każdej podróży przywożę sobie jakąś :)
    Te w Twoim wykonaniu są przecudowne, gdybym miała wybrać jedną to byłoby ciężko, bo wszystkie są piękne! ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.