2017/08/30

Szkice miesiąca #19 - sierpień

Hej wszystkim! Troszkę mnie tu nie było, miałam małą przerwę, choć nie oznacza to że nie rysowałam. Przepraszam też za późne odpisywanie na komentarze i za zaległości na Waszych blogach. Spokojnie, wszystko z czasem nadrobię. Na sobotę dokończę post o akwarelkach, a dziś wrzucam szkice z tego miesiąca. Zapraszam!


Sierpień to nie był miesiąc specjalnie obfitujący w rysunki. Jednakże coś tam udało mi się porysować w szkicowniku tak jak zwykle. Tradycyjnie, mniejszą część z prac może kojarzycie z mojego instagrama, a część będzie miało tu swoją premierę.


Spora część prac powstała przy oglądaniu. Nie wiem czy też tak macie, ale ja bardzo rzadko potrafię oglądać film po prostu leżąc i patrząc w ekran. Zazwyczaj wtedy przysypiam na oglądaniu xD



Pewnie już to wiecie, ale strasznie lubię taśmy dekoracyjne. Moim zdaniem fajnie ożywiają prace, które nie są jakoś specjalnie ciekawe. Dodajemy tasiemkę i praca od razu wydaje mi się być  bardziej interesujące.






Praca poniżej z prawej pierwotnie miała być malowana akwarelami, szkic zrobiłam, ale w końcu stwierdziłam że nie będę kończyć. Ostatecznie stwierdziłam, że narysuję ją tutaj raz jeszcze na szybko żeby pomysł się nie zmarnował.


To już wszystko co uzbierało mi się w tym miesiącu. Piszcie co tam Wy stworzyliście w sierpniu. Jak podobają Wam się moje prace? Co wpadło najbardziej w oko? Z góry dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny. Pozdrawiam i papa :*

47 komentarzy:


  1. Ciężko wybrać najlepsze - wszystkie są świetne. Dla przykładu bardzo podobają mi się włosy i twarz drugiej postaci od lewej na pierwszym zdjęciu (ta z brązowymi włosami). Uroczo wygląda również dziewczyna z kociakiem. Fajny pomysł na dziewczynę z kocimi uszami, którą otaczaja niebieskie kwiatki z kolei ta z niebieskimi włosami wygląda jakby śniła :) Widać, ze jest to cos co lubisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszy mnie bardzo Twój komentarz <3

      Usuń
    2. A ja się cieszę, ze Ty się cieszysz :)
      Miło kiedy ktos jest szczęśliwy :)

      Usuń
    3. Teraz będę wypatrywać kolejnych szkiców :)

      Usuń
    4. Ale wcześniej coś opublikujesz... prawda? :)

      Usuń
    5. W takim razie czekam :D

      Usuń
  2. Ha? To już ten czas? Naprawdę każde podsumowanie miesiąca tutaj CORAZ LEPSZE
    CORAZ LEPSZE!

    "Czarodziejka/wiedźma z kotem" + "diablica/sukkub" Najlepsze dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety, leci ten czas :/
      Dziękuję stokrotnie :)

      Usuń
  3. Przepięknie to robisz. Nie ma się do czego doczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, przepiękne są, zazdroszczę talentu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale myślę że mi akurat nie ma czego zazdrościć ^w^

      Usuń
  5. Faktycznie taśmy bardzo urozmaicają każdą pracę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też trochę w blogsferze nie było ;) Widzę, że u Ciebie taka przerwa owocuje w twórczość ;) Jak zwykle pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda świetna! :) Chciałabym umieć rysować choć w 1/100 tak rewelacyjnie jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wystarczy rysować i rysować i można być jeszcze lepszym niż ja :D

      Usuń
  8. Ładne prace. A te z tasiemkami rzeczywiście są wyjątkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta Pani w różowej sukience z kotkiem to ja <3 uwielbiam twoje prace :) ja to musze nadrobić twojego insagrama :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, z Karmelkiem :D Dziękuję, widzę że już nadrobiłaś, choć większość prac po prostu pokazałam na instastory ;)

      Usuń
  10. Wszystkie prace podobają mi się jak zawsze ;)
    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak obserwuję Twojego bloga i z miesiąca na miesiąc jesteś coraz lepsza :) widać, że dużo ćwiczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi to miło słyszeć, dziękuję ^w^ Staram się :)

      Usuń
  12. Dopiero jak przeczytałam, że używasz tasiemki, zauważyłam, że niebieska koszulka w kropki nie jest narysowana :) Świetny pomysł i fajny kolorowy akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć pomysł nie mój, dużo ludzi tak robi :)

      Usuń
  13. Wszystkie rysunki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorowe akcenty i taśmy dają fajny efekt, szczególnie jak zestawi się kilka obok siebie. Najbardziej mi się podobają dwa rysunki drugie od góry - ta z różowymi kwiatkami i niebieska w kropki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego jest po prostu za dużo :D Kocham rysunki z taśmą ozdobną!
    Hmm, aż dwie rogate postacie, a ja właśnie zaczynam tworzyć opowiadanie z rogatą główną bohaterką C: Teraz wszystko będzie mi przypominać o tym, że mam się wziąć do pisania XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię rogate postacie dlatego czasem wracam do takich prac ^w^
      O, to pisz, pisz, chętnie przeczytam jak gdzieś udostępnisz ;)

      Usuń
    2. Do tego to jeszcze długa droga :D

      Usuń
  16. Taśmy dekoracyjne dodają uroku pracom, szczególnie gdy współgrają z jakimś akcentem kolorystycznym na rysunku. W ogóle mam wrażenie, że fajnie się rozwinęłaś pod względem rysowania postaci. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, nawet nie wiesz jak miło mi to słyszeć, a zwłaszcza od Ciebie. Dziękuję bardzo <3

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.