2017/08/19

Babeczka i łapacz snów

Hej wszystkim! Dziś pokażę Wam dwie prace, które tematycznie są raczej nietypowe jak dla mnie. Sami z reszą wiecie, że u mnie najwięcej mangi i zwierzątek ;) Obie prace nie zajęły mi dużo czasu, mniej więcej około godzinki. 



Pierwsza leci babeczka, nad którą w ogóle zastanawiałam się czy opublikować. Ostatecznie stwierdziłam, że co tam, czemu nie. Próbowałam trochę przy niej handletteringu. Co sądzicie? Druga praca też nie jest specjalnie skomplikowana, taki zwykły łapacz snów. Obie prace wykonałam pastelową kolekcją od Stabilo, trzeba przyznać, że produkty prezentują się na prawdę ładnie.


A na koniec wrzucam taki bonus, mini, 5-sekundowy filmik z etapami powstawania łapacza snów. Wiem, że do doskonałości mu daleko, ale wciąż uczę się i eksperymentuję :P


To już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że post Wam się podobał. Piszcie co sądzicie o moich pracach. Macie jakieś plany na ten weekend? Ja planuję gdzieś wyjść, w końcu lato niedługo się skończy. Na razie zmykam, pozdrawiam serdecznie i papa :*

62 komentarze:

  1. Podobają mi się Twoje prace. Napisałaś, ze nieskomplikowane, ale tak na prawdę gdyby ktoś kto na co dzień nie ma do czynienia ze sztuką i nie rysuje, mógłby mieć problem. W babeczce bardzo ładnie i dokładnie odwzorowałaś wyciskany przez szpryce krem a to na prawde talent ;)

    Życze miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jednak w świetle tego co niektórzy umieją to są proste :D Wzajemnie!

      Usuń
    2. Z biegiem czasu nabieramy coraz większej wprawy :)

      Usuń
  2. No to mam nadzieję, że uda Ci się jakiś wyjazd ;)
    Prace cudne, jak zwykle ;) Ten łapacz snów wygląda rewelacyjnie! Idealnie by się sprawdził jako ozdoba do pokoju, np. na korkową tablicę ;) W końcu ten motyw (chyba nadal) jest modny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co pogoda nie dopisuje to może jednak zostanę w domu xD
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wycieniowane, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba rysunki są super, mi bardziej podoba się łapacz snów, ale babeczka też jest śliczna. Wygląda bardzo apetycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne minimalistyczne rysunki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczka przeurocza ^^ Wszystko co słodkie jest bliskie naszym sercom :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow, ten łapacz snów to jest naprawdę świetna praca! Babeczka to nie moje klimaty, ale miło, że próbujesz nowości. A te pastele od Stabilo muszę wreszcie sobie kupić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu, śliczne! Ta babeczka jest mega! *o*
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodko i pastelowo, bardzo to lubię:) Napisy wyszły ślicznie i starannie, a gif to bardzo fajny bonus:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Babeczka... Coś o mnie! :D Jak dla mnie obie prace wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łapacz snów idealny do powieszenia nad łóżkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obejrzałam sobie kilka Twoich prac i muszę przyznać, że masz bardzo fajny styl. :) Też rysuję, ale raczej w digitalu, choć mam zamiar powrócić na kartki, od niedawna marzy mi się rysunek wykonany pastelami, może się uda coś zmajstrować. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja z digitalem zerwałam dawno temu ;) Majstruj, majstruj!

      Usuń
  13. Super prace,zwłaszcza ten łapacz snów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. łapacz snów jest super, filmiki proszę o dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te prace są akurat w moim stylu! :D Pastelowe kolory, słodycze to to co lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze uwielbiałam te cieniutkie psiaczki. Świetnie Tobie wychodzi efekt gradientu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba rysunki bardzo mi się podobają, jak zawsze zresztą ;) Pomysł z filmikiem jest super :) Dla mnie kolejne mogą być dłuższe niż 5 sekund ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie śliczne babeczki <3 Ostatnio kupiłam nawet taki uroczy zeszyt z nimi na okładce XD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rysunki jak zwykle przepiękne! ^o^ Baaardzo podoba mi się ten łapacz snów *-* Babeczka też jest śliczna i do tego bardzo słodka >w<
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały łapacz *.* taki prosty i delikatny

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyszło, ja nawet za pomocą filmiku zrobiłabym raczej karykaturę niż łapacza snów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moimi zdolnościami mogłabym Cię naprawdę zaskoczyć :D wolę oglądać takie piękne rysunki, niż sama cokolwiek tworzyć :P

      Usuń
    2. E tam, zawsze można robić to i to ^w^

      Usuń
  22. Łapacz snów jest śliczny. Fajnie sprawdziłby się jako ozdoba w pokoju, na przykład włożony w antyramę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne są te pastelowe zakreślacze i pisaki. Łapacz snów choć prosty, to ciekawy i widać że porządnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.