2017/08/09

Urodzinki

Hej wszystkim! Tak się składa, że dziś mam urodziny i może to być dziwne, ale postanowiłam narysować rysunek sama dla siebie. Prawdę powiedziawszy to jakoś specjalnie nie celebruję swoich urodzin, nawet za nimi nie przepadam za bardzo.  Czasem to się zastanawiam ile w ogóle już mam lat xD Jednak stwierdziłam, że narysuję swoją OC, którą z jakiegoś powodu rzadko rysuję. Czytajcie dalej by zobaczyć rysunek w całości.


Tak prezentuje się praca w całości. Wykonałam ją na dużym rozmiarze jak na mnie. Ogólnie unikam rysowania na dużych formatach, zazwyczaj porzucam takie prace bo najzwyczajniej w świecie zauważam coraz więcej błędów i przestają mi się podobać. Z tą było podobnie, pod koniec już nie chciało mi się kolorować, ale stwierdziłam, że to przecież prezent xD Wykonana została promarkerami i kredkami. Lubię to połączenie, wydaje mi się że fajnie się dopełnia. Postanowiłam dodać pokemony, sądzę, że praca z nimi jest pełniejsza.



To tyle w dzisiejszym poście. Piszcie co sądzicie o pracy. Ja zmykam i życzę miłego dnia, papa :*

44 komentarze:

  1. Szczęścia Zdrowia Pomyślności
    I Shinny Pokemonów (oraz kasy na kredki)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i spełnienia wszyściutkich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat, sto lat!~ :D Wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin!
    Praca jak zwykle śliczniutka ;*
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam! Wszystkiego dobrego ;) A praca jak zwykle cudna. I powiem, że jest zaskakująca :D Spodziewałam się, że to będzie tylko Pani z torcikiem, a tu taka niespodzianka ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze! Dużo pomysłów na rysunki! A ten urodzinowy jest super! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dużo pomysłów by się przydało bo ostatnio kiepsko xD

      Usuń
  6. Urocza praca! Wszystkiego dobrego i jak najwięcej czasu na rysowanie. I weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca!
    Wszystkiego co najlepsze, rozwijania talentu oraz dużo weny z okazji urodzin. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj naj lepszego marzeń spełnienia i dużo szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze życzenia urodzinowe!!!! :)))) I jeszcze więcej rysowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo praca <3
    Happy birthday!
    Wszystkiego tego co sobie wymarzysz ;)
    I kolejnych pięknych prac ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego kochana dużo zdrówka i radości oraz samych cudowności :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny rysunek, jak zawsze :) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę spóźnione, ale wszystkiego dobrego. A poza tym najlepsze prezenty to takie, które sobie same robimy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O nie, spóźniłam się na życzenia:( No trudno, wszystkiego najlepszego, spóźnione ale szczere! Zdrowia, szczęścia i oby cię wena nigdy nie opuszczała:)
    Z dużymi formatami mam tak samo jak ty, a do tego nie chcę zużywać markerów i kredek na takie wielkie powierzchnie;)
    Rysunek jest super i te pokemony idealnie do niego pasują;)Zastanawiam się, co oznacza HBD, ale chyba już wiem, Happy Birthday?^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo Ci dziękuję :* O tak, szkoda markerów na wielkie prace, za dużo kosztują xD Tak, dokładnie ^w^

      Usuń
  15. Piękna praca! Wszystkiego najlepszego ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne, spóźnione sto lat, ale jaki to format? :c

    OdpowiedzUsuń
  17. Spóźnione, ale szczere - wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! :) :) :)

    Jaram się tymi włosami (jak chyba zawsze u Ciebie) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* A ostatnio myślałam, że sposób w jaki rysuję włosy mi się nie podoba, jakby czegoś tu brakowało i próbuję zmienić xD

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.