2017/09/09

Bąbelki i animowany kotek

Hej wszystkim!  Dzisiaj chciałam się pochwalić dwiema pracami- jedną nawet postanowiłam zmienić w animację. Obie prace nie były jakoś strasznie wymagające-  obie są proste i bez skomplikowanego tła.


Najpierw pokażę Wam animację. Wykonałam ją dla Stabilo. Tak jak wspomniałam, nie jest to ósmy cud świata, ale przyznam, że nie czuję się dobrze przy animacji. Jak widać stać mnie tylko na coś prostego. Kotek z założenia miał siedzieć na bossie, nie położyłam go tam przypadkowo jakby ktoś się zastanawiał. Wykonany został właśnie pastelowymi bossami i czarnym cienkopisem również od Stabilo. Także ten, dzisiaj moja praca do Was mruga i puszcza oczko ^w^


Druga praca została wykonana markerami. Ostatnio trochę ćwiczyłam profile i zawsze coś mi nie pasuje, nie potrafię powiedzieć co jest źle. Skaner troszkę zjadł mi kolorki na białych elementach i oczywiście próbowałam to naprawić na komputerze. Jednakże z edycją mam taki problem, że martwię się, że u mnie wygląda coś dobrze a u kogoś może tego cieniowania w ogóle nie widać. Mimo wszystko mam nadzieję, że wszystko widać.


To już wszystko na dziś, mam nadzieję, że prace Wam się podobały. Dajcie znać czy macie jakieś doświadczenia z animacją i czy lubicie się z takimi rzeczami bawić. Życzę wszystkim miłego weekendu, pozdrawiam i papa :*

51 komentarzy:

  1. Great work dear!! i like that blinking cat.
    Follow for follow?
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  2. W profilu to chyba oko jest ukazane tak jakby od przodu, może przez to trochę ci nie pasuje. Podoba mi się animacja, uroczy kotek.
    Pozdrawiam.
    Belle di Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... powiem szczerze, że w ogóle nie zwróciłam na to uwagi i nawet nie pomyślałam, że w tym może być problem. Coś spróbuję z tym ogarnąć, bardzo Ci dziękuję <3

      Usuń
    2. O, jak przeczytałam komentarz Belle di, to dopiero wtedy zwróciłam na to uwagę :)

      Usuń
  3. Aaaa jaki uroczy kot! :D Hmm animacja... Chciałam spróbować, ale jakoś nigdy nie mogę się za to zabrać. :(

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Troszkę jest z tym zabawy, ale przy takich prostych animacjach aż tyle roboty na szczęście nie ma :D

      Usuń
  4. Ta animacja jest tak urocza, woow! Minki tego kotka są słodziutkie! I dziewczyna też bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotek wygląda prześlicznie tak samo jak druga praca.-

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Animacja - dla mnie bomba! Mam dwie lewe ręce do takich rzeczy ;)
    Uwielbiam patrzeć, co nowego wychodzi spod Twoich pisaków :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, prawdę powiedziawszy ja się w tym dobrze też nie czuję :P

      Usuń
  7. Trochę przesłodzone jak dla mnie ;) Biel, róż (fiolet?), skrzydełeczka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, ja lubię takie słodkie klimaty, ale rozumiem że to nie jest to, co każdy lubi :P

      Usuń
    2. Musze czasem pomarudzic XD

      Usuń
  8. Wspaniałe prace! Ponownie gratuluję talentu i kreatywności! A animacja jest niczego sobie ;-) nie bądź taka surowa dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta animacja jest genialna ;) Taka słodka i urocza ;) U mnie cieniowanie widać, więc wszystko dobrze Ci wyszło ;) A tak w ogóle to podziwiam to, w jaki sposób umiesz oddać grę światła i cienia :) Ja zawsze miałam z tym problemy (jak jeszcze bawiłam się w photoshopie ;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo <3 Prawdę powiedziawszy to uważam, że muszę jeszcze sporo popracować w tej kwestii :)

      Usuń
  10. Animacja wyszła ci super :) prze słodko ten kotek wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracki za zawsze śliczniutkie ^w^ Ta pierwsza z kotkiem jest taka słodziutka >w< I ta animacja jeszcze tej słodkości dodaje ^^ Druga praca również śliczna. Ja na niej cieniowanie widzę bez problemu ^^
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka świetna ta animacja! :D Bardzo ładne prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostaję na dłużej ;-) Dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki cudny ten kotek ^^ Ale słodki ^.^ Dziewczyna też całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeeeeurocza animacja <3 Masz naprawdę wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczo, szkoda ze ja nie mam takich zdolności ( nigdy nie miałam :) hihih

    OdpowiedzUsuń
  17. Kotek jest przeuroczy :) Animacja jest prosta i skromna, ale bardzo pasuje do tego kotka :)

    W drugim rysunku faktycznie słabo widać cieniowanie na jasnych elementach, dobrze, ze wrzuciłaś też zdjęcie. Ładne kolory i cieniowanie na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to też wina ustawień mojego monitora :) Choć i tak myślę, że mogłam ten cień mocniej zaznaczyć. Dziękuję <3

      Usuń
  18. Słodki ten kotek.
    Bravo za wykonanie. Podoba się mi i gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojejuu urocza kicia! :33 zakochałam się w tej kici :***
    Ja nigdy nie miałam do czynienia z animacją, ale może spróbuję swoich sił i ożywię jakąś moją pracę ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Spróbuj, zawsze fajnie robić jakieś nowe rzeczy :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.