2017/09/20

Dwie pracki akwarelką

Hej wszystkim! Tak jak mówi tytuł, dzisiaj pokażę Wam dwie prace wykonane akwarelą. Zostały namalowane już jakiś miesiąc temu. Pierwotnie miałam pokazać trzy prace w poście, tyle że trzecia praca wciąż nie jest skończona. Ostatecznie postanowiłam, że nie będę już zwlekać, na razie pokażę Wam te dwie a trzecią pokażę w swoim czasie. 


Pierwsza praca to fanart przedstawiający Lunę z Sailor Moon. Dobrze wiecie, że mam miłe wspomnienia z Sailorkami i zdarzało mi się główne bohaterki rysować nie raz. Jednakże Luny w ludzkiej formie jeszcze nie miałam okazji narysować, więc stwierdziłam że najwyższa pora to zmienić. Zwłaszcza, że bardzo lubię zarówno ją samą jak i jej design. Jeżeli chodzi o Sailor Moon to zapewniam, że to nie ostatni fanart i na pewno coś się jeszcze pojawi z tej serii. Nic nie poradzę że tak miło się je rysuje ;) A Wy lubicie Sailorki? Kto pamięta z dzieciństwa? Co do samej pracy, to nie jestem zadowolona z jej pozy. Oczywiście jakoś nie miałam pomysłu i wyszła taka sztywna. Muszę się poprawić w tej kwestii. W ogóle zauważyłam, że jak rysuję większe prace to strasznie boję się anatomii i zazwyczaj rysuję jakieś proste pozy. Trzeba to w końcu zmienić.



O drugiej pracy już nie mam tyle do powiedzenia, chciałam zrobić jakąś pracę z sensownym tłem. Lubię malować takie tła, nawet jeżeli nie jestem w tym jakoś specjalnie dobra. Zabawny jest tylko fakt, że zapomniałam pokolorować kwiatków na trawie i są tak samo białe jak jej skrzydła. Oczywiście jestem leniwcem, więc te kwiatki już zostaną niepokolorowane na wieczność :D


To już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że moje pracki Wam się podobały mimo pewnych niedociągnięć. Dajcie znać co myślicie i co przykuło Waszą uwagę w powyższych pracach. Chętnie też przyjmę jakieś rady. Pozdrawiam ciepło w ten pochmurny dzień i papa :*

49 komentarzy:

  1. Sailor Moon pamiętam! Trochę jak przez mgłę, bo zupełnie nie zapadły mi w pamięć żadne sytuacje z tego serialu, a jedynie sam moment przemienienia bohaterów, w którym byłam zakochana :D Także mam pozytywne skojarzenia ;) Twoje prace jak zwykle genialne ;) I zdecydowanie nie powiedziałabym, że malowanie tła Ci nie wychodzi ;) Moim zdaniem jest bezbłędne ;) A kwiatki przecież często bywają białe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, te momentu były super, choć jak się oglądało na dłuższą metę to robiły się "zapychaczem" odcinka xD Dziękuję kochana <3

      Usuń
  2. Prace są śliczne ale podziwiam tez czystość podczas malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu bajka! W każdym znaczeniu :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. >Sailor Moon
    >ogladalem to na Polsacie za dzieciaka jak dawali
    >jestem starszy niz węgiel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, choć przyznam, że ten węgiel mnie rozwalił xD

      Usuń
  5. Witaj Lazurkowa Sztuka :) dziękuję za wizytę u mnie na blogu. Postanawiam też wziąć Twój blog pod lupkę. Bardzo mi się podoba, a już obraz Luny z Sailorek. Dziś nadal mam świra na punkcie Sailorek i chyba nigdy mi nie przejdzie.
    czasem coś i u mnie na blogu pojawi się Sailorkowego.
    Sailorki, Sailorki Sailorki !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) U mnie też zawsze będą w sercu :D W takim razie chętnie do Ciebie jeszcze nie raz zajrzę ;)

      Usuń
    2. Będzie mi bardzo miło. pozdrawiam między kropelkami deszczu.

      Usuń
  6. Więcej Sailor Moon! <33333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mnie motywujesz do złapania się za akwarele! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam w dzieciństwie to anime, miłe wspomnienia. Anatomicznie nie są złe postacie, a jeżeli się boisz na dużych formatach, warto robić szkice dla ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie dobry pomysł, tyle że ja lubię rysować na tych małych formatach :D Dzięki <3

      Usuń
  9. Świetny pomysł z narysowaniem Luny jako człowieka i oczywiście wykonanie też super!
    Druga praca też ładna, bardzo podoba mi się sukienka tej dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sailor Moon swego czasu oglądałam non stop, ajjj piękne lata młodości heh :) cudne prace!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne.... wyszły Ci idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta pierwsza z Sailor Moon jest ciekawa. Sama oglądałam tylko 1 odcinek, więc niewiele się na tym znam :P Druga też jest fajna, to tło wyszło naprawdę super *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę Sailor Moon - bałem się jej. A co do prac. Bardzo podoba mi się kontrast drugiego planu tych dwóch prac. W jednej mamy chłodną noc, a w drugiej również ciemne niebo, ale poprzedzone ciepłym krajobrazem. Dobra robota ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło słyszeć :) A dlaczego się jej bałeś? :)

      Usuń
  14. Sailor Moon, coś mi chyba świta... rysunki super, na pierwszym bardzo podoba mi się tło! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowne prace *0* ty to masz talent, dziewczyno! :3 ja się zakochałam w tej drugiej pracy ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja pamiętam, że to kiedyś oglądałam (miałam chyba z 5-6 lat), ale nie wiem już w ogóle o co tam chodziło :D Pamiętam główną bohaterkę i czarnego kota, który bardzo mi się podobał :D

    Ciekawe prace, podoba mi się szczególnie tło w formie okna :)

    A ja zachęcam Cię do ćwiczenia anatomii i różnych ciekawych póz. To na pewno zaprocentuje w przyszłych pracach, będą bardziej dynamiczne i wiarygodne. Możesz ćwiczyć, szkicować, i nie pokazywać ich tu, jeśli będziesz uważała je za niewystarczająco dobre. Ważne, żeby stale i systematycznie praktykować. W ogóle myślałam, żeby zrobić u siebie posta z ćwiczeniami w rysowaniu póz, dłoni itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie pamiętam z dzieciństwa, ale potem jak byłam starsza to obejrzałam tę serię tak od deski do deski ;)
      Dziękuję Ci bardzo!
      Takie ćwiczenia na pewno by mi pomogły. Jakbym chciała pokazywać tylko prace, które uważałabym za wystarczająco dobre to nic bym tu nie pokazała xD Zrób koniecznie! Na pewno będzie przydatny :)

      Usuń
  17. ha jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa! :) Ślicznie Ci wyszły te prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sailorki przywracają wspomnienia. ^_^ Pamiętam zarówno ja, jak i mój tata który również swego czasu je oglądał. ;) Masz bardzo delikatną, wręcz impresjonistyczną kreskę, miłą dla oka.
    Pozdrowienia ^o^/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, super, że oglądałaś razem z tatą :D
      Dziękuję Ci bardzo i również pozdrawiam :*

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.