2017/09/23

Chibi + nowe profilowe

Hej wszystkim! Jak się macie? Jakieś ciekawe plany na weekend? Ja niestety nie, z resztą dziś i tak leje. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam dwie prace. Jedną z nich jest poniższe chibi. Próbowałam na nim troszkę innego sposobu na kolorowanie włosów, mi się wydaje, że jest spoko. Na drugi rysunek zapraszam do dalszej części postu. 



No i pewnie jesteście zdziwieni ale jest to digital! Wow! Ostatni robiłam ponad rok temu, więc kawał czasu minął. Pewnie większość z Was już zauważyła, ale postanowiłam odświeżyć swoje profilowe i narysowałam je jeszcze raz. Postanowiłam pokazać je wraz ze starym, bo chyba nigdy wcześniej go nie pokazywałam w większym rozmiarze. Z założenia, na obu pracach to ja, tylko troszkę inaczej narysowana i kiedyś miałam grzywkę.


To już wszystko na dziś. Napiszcie mi co sądzicie o nowym profilowym bo mam co do niego mieszane uczucia i nie wiem czy nie wrócić do starego xD A na dziś to wszystko, zmykam i życzę miłego dnia, papa :*

Ed. Dobra, wracam do starego, chyba rzeczywiście na miniaturce wygląda lepiej stare. Nowe zostawiam z boku na blogu, mam nadzieję, że tam już nie wygląda tak źle. Spróbuję je może potem jeszcze poprawić ;)

64 komentarze:

  1. Nowe profilowe jest też ładne, ale wydaje mi się że w pomniejszeniu stare wyglądało lepiej. W nowym jak dla mnie ta skóra jest taka trochę za czerwona, blada bardziej mi się podoba, i odcień brązowego w starej też jest trochę lepszy.
    A chibi wyszła bardzo fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też o tym myślałam, że na miniaturce wygląda tak średnio :/ Pomyślę jeszcze, może je zmodyfikuję albo zostanę przy starym. Właśnie chciałam zmienić tą bladość xD Dziękuję Ci bardzo za opinię :*

      Usuń
  2. Your work is really very nice!! very interesting .
    clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też planów na weekend brak ;) Ale pogoda i tak nie rozpieszcza, więc nie mam nic przeciwko siedzeniu w domu :D Prace jak zwykle cudne i powiem Ci, że ten nowy digital i to chibi bardzo są do siebie podobne ;) Tak moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, choć z tego co patrzyłam to u mnie ma być jutro lepiej :)
      Dzięki, tak jakoś wyszło, niebieski post :D

      Usuń
  4. Witaj Asiu,
    powiem szczerze że jak jedno tak i drugie profilowe się mi podoba.Bardzo ładne wykonanie. Jak dla mnie oba na 6 z plusem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowe zdjęcie profilowe jest ładne, ale jednak bardziej podobało mi się wcześniejsze - wygląda "zgrabniej" i ładniej zwłaszcza na pomniejszeniu - jakoś bardziej do mnie przemawia, ale to tylko moje zdanie:)

    Planów na weekend nie mam - pogoda nie najlepsza a ja od kilku dni źle się czuję i nie mam ochoty na nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... to je chyba zmienię xD Dziękuję za opinię! :) Życzę zdrówka!

      Usuń
    2. Najważniejsze aby Tobie się podobało - według mnie to co było wcześniej (a co jest teraz ponownie) takie "zgrabniejsze" :)

      Przyda się - dziękuję ;)

      Usuń
  6. To też jest śliczne profilowe :) choć chyba byłam przyzwyczajona do tego pierwszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie profilówki są mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta nowa profilówka - szkoda, że powróciłaś do poprzedniej (choć tej oczywiście też nic nie brakuje). U mnie też leje jak z cebra - kiedy to ustanie chociaż na jeden dzień? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam tylko ze względu na zły wygląd na miniaturce :) U mnie wczoraj też, ale dziś widzę słońce z rana, szok!

      Usuń
  9. Nowa profilówka bardzo ładna moim zdaniem! :) Rysunek chibi również, ja już żadnych digitalowych rysunków nie robiłam wieki, a ostatnio na dysku kilka poznajdywałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :* Ja właśnie też, ale digital to nie moja bajka zdecydowanie :)

      Usuń
  10. Nowe profilowe bylo ladne. Pragne jedynie zaznaczyc, ze wyglada zupelnie inaczej, gdyz narysowalas go w trochę innym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, zostanie z boku strony, a stare będzie na profilu dalej, może kiedyś zrobię ładniejsze xD

      Usuń
  11. Thank you, I'm glad you like my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wedlug mnie nowe profilowe również jest cudne, jedyne co bym zmieniła, to rozjaśniła trochę skórę, bo jest na mój gust zbyt czerwona, ale reszta w nowym prof. Bardzo mi się podoba. Nowe Oczka i twarzyczka wyszła tak cudnie! ^^
    Chibi też piękniusie :*

    Zapraszam, moj-kreatywny-kacik.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Już ktoś właśnie pisał, że jest zbyt czerwona, ja osobiście tego nie widzę, ale zapewne to wina mojego laptopa. Dziękuję raz jeszcze i chętnie do Ciebie zajrzę ;)

      Usuń
  13. Moje ulubione kolory, więc prace nie mogą mi się nie podobać :)
    Jeśli chodzi o profilówkę, podoba mi się, że w nowej idziesz krok w stronę realizmu (bardziej moje klimaty :D ). Jednak tak jak wyżej ktoś już pisał, stara wydaje mi się zgrabniejsza, ma ładniejsze wywijasy w tle (mniej kanciaste). No i na nowym trochę rażą mnie rzęsy, wyglądają jak proste kreski.
    Tak poza tym nie wiedziałam, że robisz coś w digitalu :D

    U mnie weekend nie taki zły - wczoraj na grzybach, dzisiaj chyba rower :D
    Miłej niedzieli, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że ja wszystkie te niedociągnięcia mogłabym łatwo poprawić, ale zepsułam i omyłkowo nie zostawiłam żadnego pliku z warstwami... Tylko trochę przykre, że praca narysowana po paru latach wychodzi gorzej xD
      A jeżeli chodzi o digitale to raczej ich nie robię, bo to dla mnie bardzo męczące. Kiedyś robiłam bardzo dużo, praktycznie większość moich prac była robiona na komputerze. Ogólnie podziwiam ludzi co potrafią tyle czasu gapić się z skupieniem w monitor, moje oczy nie dają rady :D
      Dziękuję Ci bardzo i również pozdrawiam <3

      Usuń
  14. W prawdzie nie przepadam za postaciami chibi - do tego stopnia że ich obecność w serii anime skutecznie zniechęca mnie do jego obejrzenia, ale Twoje prace prezentują się naprawdę pięknie :))


    Zapraszam na koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  15. Chibi jest urocza, naprawdę podobają mi się jej włosy, zresztą cała jest bardzo ładna :) Co do profilowego, stare było urocze i było już z tobą bardzo długo na tym blogu, dlatego wszyscy się do niego przyzwyczaili ale je myślę że nowe jest lepsze i również powinno być na miniaturce. Widać na nim różnicę między twoją obecną ręką a kreską z przed lat. Myślę, że właśnie powinnaś co jakiś czas profilowe zmieniać, by utrzymać je w swojej obecnej kresce :) Jeżeli uważasz że kiepsko wygląda na miniaturce to go nie dawaj, ale myślę, że przyzwyczajono by się do nowej miniaturki, bo teraz to stali bywalcy twojego bloga widzą widoczną różnice :) jednak trzeba iść na przód i zmieniać bloga, ulepszać, poprawiać :) również dokonując takich decyzji :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :* Zostałam przy starej po sama przy nowej miniaturce miałam wątpliwości :)

      Usuń
    2. Trochę ta moja wypowiedź chaotyczna, ale musisz wiedzieć że jakie byś profilowe nie miała i tak będziesz mistrzynią rysunku :)

      Usuń
  16. Oba są po prostu prześliczne :) zawsze jestem pod wielkim wrażeniem oglądając Twoje prace :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ciebie i tak widzę w tym starym :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, więc zostało stare, kiedyś pewnie jeszcze je będę zmieniać xD

      Usuń
  18. Podoba mi się i stare i nowe profilowe. Śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trudno wybierać między dwoma ładnymi, ale to pierwsze chyba lepsze:-))Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. nowe profilowe jest cudowne, widać bardzo dużą zmianę w rysunku, jesteś coraz lepsza <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba zdjęcia śliczne, aczkolwiek poprzednie wydaje mi się jakieś radośniejsze i pełniejsze blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chibi jest prześliczna. ♥ Profilówki zresztą też. Ja nie do końca przepadam za mangowym stylem, ale mi się podoba. ;)
    meganeuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem już tam przyzwyczajona do starego, że moje serce jest za nim :) ale nowe też ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm. Stare profilowe jest bardziej żywiołowe, może dlatego wygląda lepiej na miniaturce, natomiast te nowe dla mnie jest naprawdę dobre! Podoba mi się w nim wszystko, jest delikatne i takie świeże. Naprawdę dobra robota!
    Chibi Ci bardzo słodko wyszło, kiedyś miałam do tego zajawkę, ale jakoś chibi osobiście mi się źle rysuje, a to dlatego, że zawiera mało szczegółów, a ja się lubię skupiać na swojej pracy. :)
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Ja bardzo lubię chibi, ale u innych xD Wbrew pozorom ciężko zrobić taką nienaturalną proporcję żeby wyglądała dobrze, dlatego pracuję też nad nimi :D

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Jak widać ostatecznie i tak go nie używam, ale dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.