2017/09/17

Stare prace #3

Hej wszystkim! Powiem szczerze, że całkowicie zapomniałam by zrobić trzecią część tego postu. Jakby ktoś nie widział poprzednich części to można je zobaczyć tutaj i tutaj. Jak zapowiada tytuł, pokażę Wam stare prace, których nigdy wcześniej nie publikowałam. Wydaje mi się, że większość tych prac narysowałam jakieś 3-4 lata temu. 



Prace wydobyłam z 3 szkicowników, postanowiłam pokazać tylko te lepsze (tak jak zawsze), ale nie będzie ich dużo, ponieważ większość prac w tych szkicownikach to były bardzo chaotyczne szkice ołówkiem. Spoko, i tak byście nic na nich nie widzieli więc nic nie tracicie. 


Te ołówkowe prace powyżej i poniżej to jedyne ołówkowe jakie miały jakiś sens i były czytelne. W tych szkicownikach jest taki chaos, że ja sama nie wierzę że to moje szkicowniki xD Oczywiście troszkę pokemonów musiało się tu znaleźć.


Te prace z lewej z tego co kojarzę były robione bez wcześniejszych szkiców i w sumie do dziś nawet sobie lubię tak bazgrać czymś niezmazywalnym. Jakby czegoś nie było widać na pracach to polecam powiększyć.


To chyba pierwsze prace w których postanowiłam użyć zakreślaczy i jak wiadomo robię to do dziś :D


Jak widać trochę też próbowałam projektować stroje, ale to chyba nie dla mnie.


Może tego nie widać, ale stwierdzam, że miałam fajny pomysł, bo dół sukienki miał przypominać skrzydła motyla. Niestety zabrakło mi wtedy chęci do skończenia tego tworu. Pewnie przez mocno zwaloną anatomię. 


Co myślicie o moich starych pracach? Widać jakiś tam postęp? To już wszystko na dziś. Post z lekkim opóźnieniem, ponieważ wczoraj miałam troszkę gorszy dzień i mimo iż post był prawie gotowy to nie chciało mi się go kończyć. Pozdrawiam i papa :*

57 komentarzy:

  1. Świetne są :) Ja bardzo lubię wracać do swoich starych prac, mam wtedy do nich większy dystans, widzę wtedy jaki zrobiłam postęp i nad czym muszę jeszcze popracować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O tak, widzi się je tak jakby to były czyjejś prace :D

      Usuń
  2. Śliczne prace,zwłaszcza ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Bardzo dziękuję za komentarz u mnie na blogu. Ciężko mi opuszczać blogosferę i ograniczać się z odwiedzaniem blogów, zwłaszcza, że Twój jest jednym z moich ulubionych. Podziwiam, że potrafisz wszystko ze sobą pogodzić: studia i rysowanie. Życzę Ci samych sukcesów i powodzenia. Pozdrawiam - Amil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo mi miło, dziękuję :* Twój blog to również jeden z moich ulubieńców! :) Jakoś sobie radzę, choć od tego roku raczej będzie ciężej :)
      Dziękuję raz jeszcze i życzę tego samego i Tobie <3

      Usuń
  4. Fajnie, że już tak długo pielęgnujesz swoją pasję :) Oczywiście, że widać postęp!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne *-* Ten ostatni rysunek jest tak hipnotyzujący <3 Szkoda, że go nie skończyłaś ;) I, ach, widać tutaj Twoją pasję i talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się zaprojektowane przez ciebie stroje. Może jednak pomyślisz jeszcze nad czymś takim? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super szło Ci to prowadzenie strojów - szkoda, że uznałaś, że to jednak nie dla Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Prace są bardzo ładne, widać, że masz talent od zawsze :) Ale postęp jak najbardziej widać! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W porównaniu do tego co robisz teraz widać ogromny postęp! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rysuneczki śliczne ^-^ Najbardziej podobają mi się te z lewej z pierwszego zdjęcia, oba z drugiego zdjęcia oraz te z lewej z trzeciego zdjęcia :) Te projekty ubrań są moim zdaniem śliczne i bardzo ładnie Ci wyszły ^^
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba najbardziej mi się podobają szkice szczególnie ta dziewczyna przy drzewie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podobają, teraz Twoje prace mają lepszy warsztat, ale zachowałaś swój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie bardzo się podoba :) Jest uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace! Bardzo podoba mi się ten drugi obrazek i dziewczyna przy drzewie! Oczywiście wszystkie prace robią wrażenie ale te dwie najbardziej zwróciły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stare ale jare- jak to się mówi i tu się dokładnie to powiedzenie sprawdza. Rysunki są świetne, bardzo mi się podobają zwłaszcza te projekty. Może przez to, że w środkowej dziewczynie w jeansach, swetrze i koszuli zobaczyłam siebie :D też jestem takim nerdem, przynajmniej z wyglądu :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są super, ta z dziewczyną za drzewem szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są, widać że masz talent, który udało Ci się pięknie rozwinąć przez te lata :)
    Dziewczyna z wiankiem na drugim zdjęciu jest cuuuudna! 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie mi się podobają - widac jak się rozwijasz i kwitniesz :)
    Najbardziej spodobała mi się praca z pierwszego zdjęcia po prawej stronie - dziewczyna, słońce, chmury... Umieściłabym go w ramce ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam cię kochana za chęć rozwijania swojej pasji :*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też ją rozwijasz, więc nie masz za co podziwiać :D

      Usuń
  20. Wiesz, że jestem Twoją fanką i zawsze podziwiam, nieważne czy stare czy nowe ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle świetne prace :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rysunki! Są bardzo różnorodne i to mi się najbardziej podoba, tzn. różne pozy, miny, stroje itd.:)
    Postęp jest, ale widać, że już od dawna ślicznie rysujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz już chyba trochę brakuje mi kreatywności jeżeli chodzi o pozy xD

      Usuń
  23. Ja to hym chciała mieć taki talent jak Ty, choćby tak jak na starych pracach ;3 wszysciutkie są cudowne!
    Ostatnia praca wcale nie ma aż tak zawalonej anatomii. Dla mnie jest piękna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Na pewno jesteś jeszcze młodziutka, więc jestem pewna, że o ile nie porzucisz rysowania i będziesz ćwiczyć, to będziesz ode mnie milion razy lepsza ;)

      Usuń
  24. Nie ma czegoś takiego ja lepsze prace. Moim zdaniem każda praca jest dobra, zawsze trafia do jakiegoś odbiorcy, tylko jednym się podoba lepiej innym mniej, więc nie wstydź się nam pokazywać więcej starych prac, bo są według mnie naprawdę ciekawe! ^_^ ja bardzo lubię wracać do swoich bazgrołów, jak zaczynałam rysować. Mam do nich bardzo sentymentalne podejście.
    Pięknie rysujesz, pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się Twój komentarz, masz rację ;)
      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.