2017/09/13

Stain Art Challenge

Hej wszystkim! Pewnie większość z Was kojarzy to wyzwanie. Polega na tym, że najpierw malujemy spontanicznie plamki a potem zmieniamy plamki w rysunek. Przyznam szczerze, że na początku jakoś wydawało mi się to trochę bezsensu, ale z braku pomysłów na rysunki postanowiłam się pobawić. Ostatecznie stwierdzam, że to fajna zabawa i ćwiczenie na wyobraźnię. Czytajcie dalej by zobaczyć jak sobie z tym poradziłam.


Zacznę od pokazania Wam plamek, które narobiłam. Postanowiłam zrobić je wszystkie techniką mokre na mokrym aby plamki mi się dowolnie porozlewały. Chciałam też żeby było kolorowo i wesoło, więc użyłam kilku kolorków.


A tak prezentuje się efekt końcowy. Niektóre plamki nie sprawiły mi żadnego kłopotu i od razu wiedziałam co na nich narysuję, a nad niektórymi sporo myślałam. Największy problem sprawiła mi ta wielokolorowa na samym dole i ta różowo-zielona nad nią. Wiem, że ta ostatnia wyszła śmiesznie, ale na prawdę nie widziałam w niej nic poza kłócącymi się dinozaurami o wielkie jabłko xD



Jak podoba Wam się moje wykonanie? Co sądzicie o wyzwaniu? Spróbujecie sami? Ja na razie się żegnam, pozdrawiam i papa :*

44 komentarze:

  1. Haha, te kłócące się dinozaury to najlepszy pomysł z całego zestawienia! Naprawdę fajne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wszystkie wyglądają na kontynenty xD

    OdpowiedzUsuń
  3. I to jest malowane na tak zwanym "spontanie"... U lala...To jest ŚWIETNE!!! I te szczegóły.... Wyszło Ci prawdziwe arcydzieło. Picasso niech się chowa xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! Ja w życiu nie wpadłabym na takie pomysły :D Dinozaury wygrywają! Ty to masz wyobraźnię ;) Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się te zwierzaki bijące się o jabłko, bomba. Kiedyś próbowałam wyzwania, ale nie wyszło mi tak dobrze jak u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. That´s so pretty! You are really creative! °₊·ˈ

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś genialna ja pewnie zrobiłabym hymmm plamki w ramce :D rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna sprawa :D Fajne rysunki wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najtrudniejsze plamy wyszły najciekawiej:) Dinozaury i piesek są genialni xD
    Może kiedyś spróbuje, chociaż wyzwania raczej mnie nie kręcą^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Mnie też jakoś specjalnie nie, ale spróbowałam i to było całkiem zabawne :D

      Usuń
  10. Pięknie Ci to wyszło! :D Dinozaury są mistrzostwem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tym challenge'u, ale jest bardzo ciekawy! Czytałam za to o podobnym ćwiczeniu na wyobraźnię: bazgrolimy na kartce, aż będziemy ją mieli całą zapełnioną liniami. Później wśród krzyżujących się linii odnajdujemy jakieś kształty i kolorujemy je. Nie wiem czy opisałam to wystarczająco obrazowo, a może kiedyś zrobię to u siebie na blogu :D

    Te dinozaury mnie rozbroiły, świetnie wyszło :D W ogóle fajne rzeczy udało Ci się dojrzeć w tych plamkach.

    Pozdrawiam i cieszę się, że udało mi się wrócić na Twojego bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, też o tym słyszałam :D Zrób, zrób, chętnie zobaczę ;)
      Dzięki wielkie i również pozdrawiam. Bardzo mi miło, to ja się cieszę, że wróciłaś :D

      Usuń
  12. Widziałam ten challenge na kanale Olsikowej. I jej i Twoje pomysły bardzo mi się podobały <3 Swoją drogą, użyłaś ślicznych kolorów!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :D Muszę zerknąć jak ona sobie poradziła :) Dzięki :*

      Usuń
  13. Oooo, też muszę zrobić! :D Widziałam kiedyś ten challenge u olsikowej, super sprawa. :) Te dinozaury są urocze!

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie rób, czekam na Twoją wersję :) Dzięki ;D

      Usuń
  14. Też ostatnio myślałam nad wykonaniem tego challenge. Ładna jest ta niebieskowłosa dziewczyna u góry, a kłócące się dinozaury są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zrób, czekam z niecierpliwością jak Tobie wyjdzie :) Dzięki ;)

      Usuń
  15. To niesamowite, dosłownie wytrzeszczyłam oczy XD Szanuję kreatywność, dinozaury kłócące się o jabłko są boskie, widzę je w tych plamach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dinozaury są super! :D Choć z każdej plamki powstało coś ciekawego! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.