2017/09/06

Mandala

Hej wszystkim! Jak tam pierwsze dni w szkole? Mnie na szczęście to jeszcze nie dotyczy :D W dzisiejszym poście pokażę Wam mandalę. Jak dotąd mandale znałam głównie z kolorowania. Jakoś nigdy nie pomyślałam by stworzyć własną, porządną mandalę. Jak już jakieś tworzyłam, to tylko takie małe 5-minutowe.W końcu pomyślałam, że czas się przełamać, bo czemu nie? Zawsze miła odskocznia od tego co rysuję zwykle.



Rysowanie mandali zawsze mnie troszkę przerażało. No bo wiecie, trochę zabawy z kątomierzem i cyrklem i już mnie to zraża. Może jestem dziwna, ale strasznie nie lubię rysować przy użyciu linijek, ekierek i innych matematycznych cudów. Nie mam do tego w ogóle cierpliwości i dużo lepiej rysuje mi się odręcznie. Jednak przy mandali wyszłoby mi na 100% krzywe jajo, a tego nie chciałam. Ostatecznie nie było tak źle i zabawa z cyrklem i kątomierzem nie zajęła wcale tak długo ile myślałam. Muszę też przyznać, że ta praca była jedną z najbardziej czasochłonnych prac ostatnimi czasy. Nie wiem ile dokładnie mi zajęła czasu, ale ciągnęłam ją przez dobre parę dni (oczywiście nie bez przerwy xD). Mnie kojarzy się trochę magicznie, trochę kosmicznie, a może bardziej w morskich klimatach? Sama nie wiem, piszcie jak Co Wam przychodzi na myśl gdy na nią patrzycie.


To już wszystko w dzisiejszym poście. Jak podoba się mandala? Lubicie je? Próbowaliście rysować? Koniecznie dajcie znać, chętnie poczytam na ten temat. A na razie się żegnam, pozdrawiam ciepło i papa :*

50 komentarzy:

  1. Teraz trzeba isc POZIOM WYZEJ!!
    Zrobic z tego koronke na drutach!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam motyw mandali. Bardzo podoba mi się kolorystyka twojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię rysować od linijki, ale przy mandali to chyba konieczne;)
    Wyszła pięknie, mnie się kojarzy z biżuteria np. Satuszem. To chyba przez te paciorki małe i duże wyglądajace jak perełki, lub kamienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo ciekawe skojarzenie, masz rację, pasuje :D

      Usuń
  4. Mi też się troszkę tak z kosmosem kojarzy, extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowna ;) Nie raz widziałam filmiki, w których osoby rysowały coś takiego i nie mogłam wyjść z podziwu ;) Trzeba być niezwykle kreatywnym, żeby taką mandalę stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, choć mi się wydaje że mandala wyjdzie każdemu dobrze ;)

      Usuń
  6. Wspaniale dobrałaś kolory! Mi sam środek kojarzy się z pięknym klejnotem, więc całość łączę z... magnacją! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam mandale, ale sama tworzę je jedynie w czerni. Mimo to bardzo podoba mi się Twoja kolorowa wersja. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :3
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam już je nie raz ale nie widziałam że mówi się na nie mandala :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama to narysowałaś??? Szok!!!
    Piękne! Nawet nie wiedziałam, że to się tak nazywa ;)
    Chętnie nosiłabym bluzkę z takim nadrukiem :) Ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak mi słów! Jest piękna!!! Już widzę pościel albo poszewki z takim motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda... prześlicznie ale osobiście to nigdy tego malować nie lubiłam... a Ty jeszcze narysowałaś :D Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko cudo! Gratuluję talentu i kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny rysunek, jak zwykle ^^ Moim zdaniem mandale wychodzą Ci super! :D Ja również strasznie nie lubię rysować przy użyciu przyborów matematycznych. Jak dla mnie ta mandala jest w takim morskim/greckim klimacie ^-^
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! O, z Grecją też fajne skojarzenie :D

      Usuń
  15. Hyhy, ja też jeszcze mam wakacje, ale tęsknię za uczelnią.
    Ta mandala kojarzy mi się jakoś tak z Bizancjim. Bardzo ładna, kiedyś też próbowałam coś takiego narysować, ale cyrke i kątomierze mnie przerosły xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie tęsknię xD
      Dziękuję, też ciekawe skojarzenie :D

      Usuń
  16. Cudna jest ^.^ Kojarzy mi się z witrażową rozetą w gotyckim kościele.

    Mnie też rysowanie mandali przeraża :D Ale raczej przez powtarzalność motywu niż te wszystkie geometryczne przyrządy. Z nich to nawet lubię korzystać, zwłaszcza przy pirografii mi się to zdarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, widzę jeszcze inne skojarzenie :D
      Co tam kto lubi :)

      Usuń
  17. Kiedyś pokolorowałam całą taką mandalę na A4 i zajęło mi to kilka dni XD Ciężko to idzie, ale warto, bo efekt końcowy zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trochę się trzeba namęczyć, ale właśnie tak jak mówisz, warto dla efektu :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.