2017/09/30

Szkice miesiąca #20 - wrzesień

Hej wszystkim! Wow, to już dwudzieste szkice miesiąca, jaka ładna, okrągła liczba dziś wbiła. Niesamowicie ten czas leci... Już mamy koniec września i jutro już rozpoczyna się październik. Nie wiem jak będzie w tym roku akademickim, ale  nie gwarantuję, że postów będzie tyle co zwykle. Chciałabym się skupić na nauce, co myślę że jest zrozumiałe. Na razie zapraszam do oglądania szkiców z tego miesiąca.


Zacznę od dwóch prac, które z całego miesiąca podobają mi się najbardziej. Fajnie wyglądają koło siebie ze względu na ten sam pomysł i postanowiłam odważyć się zaczernić całe tło. Myślę, że efekt jest całkiem niezły.


Tutaj zaczęła się mini seria. Postanowiłam narysować wszystkie bohaterki z Tokyo Mew Mew. Jak nie kojarzycie to powiem po krótce, że jest to manga typu magical shojo przeznaczona raczej dla młodszych czytelniczek. Mam do niej ogromny sentyment gdyż była to jedna z pierwszych mang jakie kupiłam i po dziś dzień bardzo podobają mi się designy dziewczyn. Macie swoją ulubioną Mew? Moją faworytką zawsze była Mint i Lettuce :D


Teraz trochę żałuję, że nie dodałam nic do Pudding i Zakuro, strony wyglądają trochę pusto. 


Odtąd zaczyna się małe, tasiemkowe szaleństwo. Swego czasu były w biedrze i oczywiście musiałam zakupić i przyznam, że to najlepsze tasiemki jakie do tej pory udało mi się zdobyć. Serio, praca z nimi to czysta przyjemność :) 


Tutaj trochę zepsułam sukienkę słabej jakości pisakiem, ale już trudno.


Tasiemkowe szaleństwo ciąg dalszy :D


A tutaj kolejne, małe szaleństwo- prace z w miarę sensownym tłem. Ta z prawej nawet mi się podoba, wydaje mi się być troszkę ciekawsza.


Ta tasiemka z lewej akurat nie jest z biedry, ale też ją lubię, choć nie jest już taka skora do współpracy. Jest taka inna, jakby zrobiona bardziej z folii a te z biedronki są papierowe.


A na koniec jakieś gryzmołki i kolejna praca z czarnym tłem. Spodobał mi się ten efekt.


To już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że post Wam się podobał, dajcie znać co Wam najbardziej wpadło w oko. Na razie się żegnam, pozdrawiam i papa :*

34 komentarze:

  1. Te z czarnym tłem wyszły super, świetny pomysł :) Reszta też jest śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej mangi nie kojarzę, ale szkice rewelacyjne ;) Te z czarnym tłem wyglądają super, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze nie ma takiej pracy, która by się mi nie podobała. Każda ma swój urok.
    No to powodzenia na studiach życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby tak policzyć to jest ich więcej, w końcu publikujesz po kilka do każdego wpisu :) podobają mi się bardzo te dwa przy świetle księżyca, oczywiście inne tez super ale te dwa najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mniej więcej tyle samo :D Poza tym teraz będzie na bank mniej z braku czasu xD Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  6. Wszystkie mają to "coś" w sobie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace jak zwykle prześliczne ;3
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne tła dodają dużo klimatu i fajnie wyglądają z lineartem, dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się te z "nocnym" tłem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt WOW!!! :D Wyszły super :))) I każda ma w sobie "to coś" :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Rysunki z czarnym tłem są super, bardzo fajne połączenie:)
    Postacie z mangi też są bardzo ładne, a tasiemki jak zawsze dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojeju, jak zwykle przecudowne :33 az trudno mi wybrać tę najlepszą ^^ ale bardzo podoba mi się ta z czarnym tłem (ostatnia z kwiatami :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jakie śliczne! Trenuj, trenuj, bo wychodzi Ci świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko wychodzi Tobie cudowanie. Najbardziej podobają mi się te rysunki z czarnym tłem, robią niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace są wspaniałe, jak zwykle zresztą, w każdej coś mi się podoba i każda urzeka na swój sposób ale to co podoba mi się najbardziej to dziewczyny z tokyo mew mew <3 urocze, pamiętam jak oglądałam to anime (aczkolwiek nie obejrzałam do końca) i moją faworytką jest ichigo :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jednak ktoś się znalazł kto kojarzy TMM :)
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, motywuje mnie to do dalszego działania. Bardzo proszę nie spamować, takie komentarze nie będą publikowane. Szkoda tylko i Waszego i mojego czasu.